Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Artax nog vurukkulukkur, zou ik zeggen.
hub02 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Artax: Als ik de verukkelijkheid van een grapefruit schilder dan trigger ik al veel te veel lustgevoelens bij jullie. Hoe kan ik dan hier de schoonheid van een (woke) persoon van vrouwelijke persuatie bejubelen? Geen idee hoe je dat kunt. Maar je zou nu Kim Novak, Ingrid Bergman of zo kunnen inzetten voordat @Quinn je voor is en je laatste kans om mee te spelen inpikt. Of Romy Schneider. Alleen Marilyn Monroe mag niet.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Om het speelveld gelijk te houden, wil @Artax vast deze beste man (Chris Hemsworth) inzenden. Denk ik zomaar Niet boos worden @Reacher. @hub02 lokte me uit. Artax reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wanneer komt de jury eigenlijk met de uitslag?
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik zie er geen been in om een man knap te noemen, maar bovenstaande? Mèh...
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @Artax ! Echt niet? Wie zou jij dan inzenden? Hypothetisch? Ik zou hem niet uit m'n bed schoppen. 3 uur geleden bewerkt door Quinn
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Weet je wie een knappe vrouw was? Mn moeder!
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat geloof ik graag @Artax maar acteerde ze?
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Artax en ik doen gewoon zelf een katten schoonheidswedstrijd. Komt helemaal goed. 💝 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hub en Quinn hebben inmiddels ieder 500 kandidaten naar voren geschoven en Rosee 1. Zijn we er dan? Of zijn er nog inzendingen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden