stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei renaldo61: Ik kan mijn onderliggende problemen hoogstens onder een vorm van controleren houden. Ik denk dat je @lady jane nog steeds niet goed begrijpt. Antabuse krijg ik zeker niet meer. Ik vecht nog met andere verslavingen, maar alchohol was redelijk simpel, gewoon die eerste niet meer drinken. Maar je moet daar de wil toe hebben en dat is wat sommige hier niet lezen. Volgens mij gaat een korte opname uiteindelijk ook niets veranderen. de opname die er nu opstaat gaat over 2 dingen 1 het couperen van drinken niet drinken drinken niet drinken 2 uitrusten want ik ben erg moe van de voorbije 3 maand zo te vechten tegen de alcohol wat begrijp ik dan niet van lady jane
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ik schreef aan Stroumfke @renaldo61 maar had over het woordje je gelezen dus helemaal verkeerd gelezen, sorry! %s om %s bewerkt door lady jane
Senna34 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dit is zeker een goede stap. Is er een wachttijd bij jullie, en hoe ziet de tussen periode er uit. Ben je nog gestopt? En wat zijn gellullekes?
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Senna34: Dit is zeker een goede stap. Is er een wachttijd bij jullie, en hoe ziet de tussen periode er uit. Ben je nog gestopt? En wat zijn gellullekes? ik sta op de 7de plaats maar de crisisbedjes da gaat altijd goed vooruit ondertussen doe ik rustig verder in de voormiddag mijn ontmoetingscentrum in de namiddag en de avond tv kijken forum en rusten ik ben terug nuchter sinds maandag gelullekes zijn pilletjes
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik sta op de wachtlijst voor een korte opname en heb het hier toch moeilijk mee maar zoals het de voorbije 3 maand geweest is drinken niet drinken drinken niet drinken zo kan het ook ni verder ik ga binnen om deze vicieuze cirkel te doorbreken en op mijn plooi te komen
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik ben zo moe van het vallen opstaan vallen opstaan mijne sponsor zegt dat dit een half jaar tot een jaar kan duren hij is 21 jaar nuchter dus hij weet wel waar hij over spreekt meestal ga ik een uurtje naar mijn ontmoetingscentrum kom dan naar huis en trek mijn bedje in hopelijk betert dit door mijn opname
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De opname kan een keerpunt te goede zijn, maar verwacht niet dat moeheid en andere klachten meteen verdwijnen. Volhouden, vooral niet opnieuw alcohol gaan drinken en in goed overleg blijven met je behandelaars lijkt me belangrijk. Op den duur zal je dan met grote tevredenheid naar deze periode kunnen terugkijken en heel blij zijn dat je doorgezet hebt.
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Bob: De opname kan een keerpunt te goede zijn, maar verwacht niet dat moeheid en andere klachten meteen verdwijnen. Volhouden, vooral niet opnieuw alcohol gaan drinken en in goed overleg blijven met je behandelaars lijkt me belangrijk. Op den duur zal je dan met grote tevredenheid naar deze periode kunnen terugkijken en heel blij zijn dat je doorgezet hebt. mijne sponsor zei dat het 6 maanden tot een jaar kan duren eer die moeheid vermindert op voorwaarde dat ik nuchter blijf ik ga na mijn opname terug starten met antabuse heb dat in het verleden ook gedaan en ben toen 1 x 8 maand en 1 x 6 maand nuchter geweest ben toen telkens gestopt met antabuse en elke keer hervallen nu ga ik het blijven nemen
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) dit weekend ga ik thuis blijven morgen even naar de winkel en verder thuis blijven even geen ontmoetingscentrum gewoon wat bij slapen want ben oh zo moe %s om %s bewerkt door stroumfke
stroumfke Geplaatst gisteren om 05:54 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:54 toen ik tiener was heb ik iets meegemaakt met mijn vader we zaten in de living ik mocht niks zeggen en het enige wa hij deed was staren naar mij ik mocht ni naar mijn kamer ik moest in de living blijven zitten dit herhaalde zich dag na dag hij deed dit ook altijd als hij gedronken had ik droomde toen ook dat hij mij zou verkrachten hierdoor heb ik nooit een volwassen relatie kunnen aan gaan
stroumfke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Op 5-2-2026 om 18:33 zei lady jane: Misschien is het goed om via je huisarts te laten onderzoeken of je dit niet al hebt. 52 is te jong voor al die klachten die je opnoemt. En ja, een bittere pil even, maar juist een hele goede stok achter de deur om definitief te stoppen. Want zolang jij denkt dat je nog wel keuze hebt is de kans op een terugval levengroot. Nu heb je extra motivatie om te gaan werken aan herstel waar dat nog mogelijk is, fysiek zowel als psychisch. het is geen polyneuropathie ik heb aan beide benen een ontsteking de kine heeft aangeraden om niet meer te drinken omdat dat de ontsteking in de hand houdt ik doe nu oefeningen thuis van de kine en mijn benen zijn terug normaal
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Maar gisteren toch weer gedronken, begrijp ik? Zonde. Het zou je zo goed doen, om droog te blijven. Je benen komen dan ook bij. Nu blijven je de ontstekingen in stand houden. Je zou je zoveel beter voelen, als je droog blijft. Ik gun het je zo!
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Maar gisteren toch weer gedronken, begrijp ik? Zonde. Het zou je zo goed doen, om droog te blijven. Je benen komen dan ook bij. Nu blijven je de ontstekingen in stand houden. Je zou je zoveel beter voelen, als je droog blijft. Ik gun het je zo! 1 uur geleden zei Spirit: Maar gisteren toch weer gedronken, begrijp ik? Zonde. Het zou je zo goed doen, om droog te blijven. Je benen komen dan ook bij. Nu blijven je de ontstekingen in stand houden. Je zou je zoveel beter voelen, als je droog blijft. Ik gun het je zo! ik weet het de ene dag kan ik nuchter blijven en de andere dag drink ik weer daarom dat ik in opname moet vandaag heb ik ook gedronken ik blijf de oefeningen van de fysiotherapeut doen voor mijn benen ik zit zo gevangen in de cirkel van het drinken ik kan dat alleen niet ik ben mijn valiezeke al aan het maken
Moeps Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Vandaag ook weer gedronken? Je staat nog wel op het dagpact van vandaag, misschien kun je je daar dan even netjes afmelden?
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat ga je morgen anders doen @stroumfke? Om het kopen van de wijn te voorkomen?
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 58 minuten geleden zei Quinn: Wat ga je morgen anders doen @stroumfke? Om het kopen van de wijn te voorkomen? ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik anders doe
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik anders doe Zin om die te delen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden