Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zoveel woorden die ons moeten overtuigen dat je het zonder opname kunt en vervolgens ben je aan dag twee en ben je aan het drinken. Wat maakt dat je zo tegen een opname op ziet? Want ik kan dat begrijpen, ik heb zelf enkele volstrekt logische redenen om niet opgenomen te willen worden, dus ik ben benieuwd wat die van jou zijn.
herman0167 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 29 minuten geleden zei stroumfke: ik heb vandaag gedronken maar morgen ga ik mij herpakken belofte nummer 1000, ik krijg het nare gevoel dat je iedereen hier recht in het gezicht staat te liegen, jij bent zo langzamerhand het meest irritatie opwekkende persoon op dit forum, ik merk dat ik boos wordt als ik je lees, dus ga ik het hierbij laten garfield076, Moeps en Senna34 reageerden hierop 3
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 12 uur geleden zei stroumfke: dag 1 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag ga ik naar mijn ontmoetingscentrum ik verwacht geen probleem tot straks Een redelijk vers topic van Februari, met 14 pagina’s goed bedoelde adviezen. En telkens blijf je maar dezelfde plaat op zetten… en hiermee bedoel ik bovenstaande. Want je bent alweer voor de bijl gegaan. Je verwacht geen probleem schreef je vanmorgen nog 3 uur geleden bewerkt door Senna34
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Denk dat alleen een opname kan gaan helpen en dan niet voor een week om tot rust te komen. Maar dan een langere opname. Op deze manier gaat het denk ik niet lukken. Heb zelf ook jaren lang zo geleefd en gedacht als dat jij doet @stroumfke.Jouw wil is er echt wel maar de alcohol is veel sterker dan die wil. Je kunt het gewoon terug lezen in jouw draadje steeds weer. En ook kun je ervoor kiezen om af en toe uit te glijden en dan weer een paar dagen droog te staan. Is wel doodvermoeiend voor jezelf. Is aan jezelf natuurlijk. Misschien moet het echt een keer heel erg fout gaan. Wens je wel veel sterkte en moed want moedig blijf ik het wel vinden dat je het deelt. Ook kwetsbaar. Pas goed op jezelf. Senna34 reageerde hierop 1
garfield076 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik begin zo langzamerhand te denken dat stroumfke een troll account is
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden dat geloof ik niet, ik denk dat ze via renaldo hier is, en ze elkaar ook in real life kennen, uit dezelfde stad komen (las ik). Maar daar kan R zelf wel wat over schrijven als hij wil, of S zelf.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Zoveel woorden die ons moeten overtuigen dat je het zonder opname kunt en vervolgens ben je aan dag twee en ben je aan het drinken. Wat maakt dat je zo tegen een opname op ziet? Want ik kan dat begrijpen, ik heb zelf enkele volstrekt logische redenen om niet opgenomen te willen worden, dus ik ben benieuwd wat die van jou zijn. een opname kort of lang is geen garantie om van de drank te blijven ik ga starten met schematherapie en dan is het ideaal dat je dat ambulant doet
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei herman0167: belofte nummer 1000, ik krijg het nare gevoel dat je iedereen hier recht in het gezicht staat te liegen, jij bent zo langzamerhand het meest irritatie opwekkende persoon op dit forum, ik merk dat ik boos wordt als ik je lees, dus ga ik het hierbij laten ik heb even veel recht om hier te zijn als iemand anders ben ik een irritante opwekkende persoon wat zit je dan mijn draadje te lezen scroll dan gewoon verder
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Senna34: Een redelijk vers topic van Februari, met 14 pagina’s goed bedoelde adviezen. En telkens blijf je maar dezelfde plaat op zetten… en hiermee bedoel ik bovenstaande. Want je bent alweer voor de bijl gegaan. Je verwacht geen probleem schreef je vanmorgen nog het is met vallen en opstaan da geldt voor iedereen ook voor mij
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei garfield076: Ik begin zo langzamerhand te denken dat stroumfke een troll account is wat is een troll account
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Smaragdie: Denk dat alleen een opname kan gaan helpen en dan niet voor een week om tot rust te komen. Maar dan een langere opname. Op deze manier gaat het denk ik niet lukken. Heb zelf ook jaren lang zo geleefd en gedacht als dat jij doet @stroumfke.Jouw wil is er echt wel maar de alcohol is veel sterker dan die wil. Je kunt het gewoon terug lezen in jouw draadje steeds weer. En ook kun je ervoor kiezen om af en toe uit te glijden en dan weer een paar dagen droog te staan. Is wel doodvermoeiend voor jezelf. Is aan jezelf natuurlijk. Misschien moet het echt een keer heel erg fout gaan. Wens je wel veel sterkte en moed want moedig blijf ik het wel vinden dat je het deelt. Ook kwetsbaar. Pas goed op jezelf. ik ga niet in opname het is niet omdat het moeilijker is da je in opname moet ik geraak hier ambulant uit mijn psychiater en ik geloven hier in
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 40 minuten geleden zei lady jane: dat geloof ik niet, ik denk dat ze via renaldo hier is, en ze elkaar ook in real life kennen, uit dezelfde stad komen (las ik). Maar daar kan R zelf wel wat over schrijven als hij wil, of S zelf. ja renaldo en ik wij kennen mekaar
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Stroumfke wat deed je twee jaar geleden toen je acht maanden droog stond anders dan nu?
heroes1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik blijf proberen en proberen en proberen ik heb mijn nuchtere dagen en mijn dagen waarop ik drink ik ben geen hopeloos geval ik ben iemand die niet opgeeft ik heb het nog al eens gezegd als ik het opgeef dan drink ik mij dood en daar is het leven te mooi voor staat het je niet aan dan mijd je mijn draadje maar in plaats van negatieve feedback te geven daar ben ik NIKS mee ik heb al vele draadjes gelezen oa van mensen die regelmatig hervallen ik krijg het hele forum op mijn dak en de anderen worden met fluwele handschoenen aangepakt ik ga even pauze nemen een dag of 2 om wa te bekomen
heroes1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 8 minuten geleden zei Rosee: Stroumfke wat deed je twee jaar geleden toen je acht maanden droog stond anders dan nu? ik nam toen antabuse maar mijn psychiater wil da ni meer voorschrijven omdat dit zo slecht voor de lever is en ik is er van overtuigd dat ze dit ambulant kunnen niet iedereen is geschikt voor een opname 1 uur geleden bewerkt door heroes1
lady jane Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden en 12 uur geleden besloot je maar weer een nieuw account aan te maken Stroumfke? Wat levert je dat op?
heroes1 Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden ik stop met het forum heb de moderator gevraagd om het account van stroumfke en heroes1 te verwijderen het ga jullie goed
Reacher Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Sterkte en veel kracht @stroumfke / @heroes1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden