stroumfke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden 2 uur geleden zei herman0167: te dronken om maar iets met onze advies te kunnen of willen doen de meeste tijd, je merkt het al als ze met dubbele tong schrijft met die belachelijke afkortingen helaba ik ben nuchter als ik op het forum ben en ik maak geen afkortingen meer ik schrijf alles volluit
stroumfke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden 1 uur geleden zei Bob: Dat is geen dronkenschap maar heeft andere oorzaken, zoals ze hier al eens heeft uitgelegd, @herman0167. dank je bob
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden dag 1 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag ga ik naar mijn ontmoetingscentrum ik verwacht geen probleem tot straks
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 13 uur geleden zei Rosee: Hoelang is het geleden dat je 8 maanden nuchter was? En waarom denk je zelf dat het toen wel lukte en nu niet? Vroeg me dit nog af? lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei stroumfke: vandaag ga ik niet drinken Ik weet het niet, maar zou je niet beter ineens lange termijn denken? Ik lees nog twijfel, welke voordelen denk je kunnen te halen met in de toekomst nog alchohol te drinken?
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden ik lees meer pappen en nathouden dan zelfreflectie en daarnaar handelen waardoor de verslaving standhoudt je kunt jezelf nog jaren zo voor de gek houden Stroumfke op wilskracht iets bewijzen is niet je verslaving de baas worden
Adri03 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik vermoed dat Stroumfke niet in staat is tot zelfreflectie. Anders zou ze niet steeds denken dat herhaling van zetten tot een andere uitkomst gaat leiden. Moeps reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik vermoed dat ze nog niet kan toegeven dat ze hulp nodig heeft, dat ze de strijd al lang verloren heeft en dat ze het niet alleen kan.
Artax Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Maar ook daar ben je niet alleen in, Stroumfke. We waren daar allemaal! lady jane, bumperjim en Spirit reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja dat klopt idd Artax, dat vergeet ik ook wel eens omdat het al zo ver achter me ligt. Nu denk ik hoe kon ik geloven dat ik echt afhankelijk was van alcohol om te ontstressen. Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 uur geleden zei Rosee: Vroeg me dit nog af? 3 uur geleden zei Rosee: Vroeg me dit nog af? dat is al een jaar of 2 geleden en ik geloof nog steeds in ambulant nuchter worden en blijven
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Ik weet het niet, maar zou je niet beter ineens lange termijn denken? Ik lees nog twijfel, welke voordelen denk je kunnen te halen met in de toekomst nog alchohol te drinken? vind je dat ik mij terug op een pact moet zetten
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: ik lees meer pappen en nathouden dan zelfreflectie en daarnaar handelen waardoor de verslaving standhoudt je kunt jezelf nog jaren zo voor de gek houden Stroumfke op wilskracht iets bewijzen is niet je verslaving de baas worden ik ga schematherapie volgen ik hoor daar goede dingen van er zijn hier 2 groepen voor schematherapie in mijn stad
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Adri03: Ik vermoed dat Stroumfke niet in staat is tot zelfreflectie. Anders zou ze niet steeds denken dat herhaling van zetten tot een andere uitkomst gaat leiden. ik ben wel in staat tot zelfreflectie
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Artax: Ik vermoed dat ze nog niet kan toegeven dat ze hulp nodig heeft, dat ze de strijd al lang verloren heeft en dat ze het niet alleen kan. ik ben een alcoholiste en ik heb de gepaste hulp Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Artax: Maar ook daar ben je niet alleen in, Stroumfke. We waren daar allemaal! ik weet dat ik daar niet alleen in ben
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 8 minuten geleden zei lady jane: Ja dat klopt idd Artax, dat vergeet ik ook wel eens omdat het al zo ver achter me ligt. Nu denk ik hoe kon ik geloven dat ik echt afhankelijk was van alcohol om te ontstressen. en ik ben ook afhankelijk van alcohol voor te ontstressen lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1
Moeps Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 20 minuten geleden zei stroumfke: ik weet dat ik daar niet alleen in ben Maar je moet op een gegeven moment wel zelf werkelijk iets doen om een langere tijd te stoppen... Als dat is wat je wilt Je hoeft het niet alleen te doen, maar toch echt wel zelf! 7 uur geleden bewerkt door Moeps
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Een goed idee Schematherapie. Je bent niet alleen een alcoholiste maar je hebt nog andere problemen. Fijne dag @stroumfke.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: en ik ben ook afhankelijk van alcohol voor te ontstressen nee dat ben je niet. dat geloof je alleen maar op het moment dat je wilt drinken. Je leest me denk ik niet juist. Ik schreef juist; hoe kon ik dat destijds geloven. Ik weet nu beter juist. Ik functioneer al jaren veel beter zonder drank. Jij zit nog gevangen in je brein/gedachten, maar dat is niet de waarheid. Je hebt echt blinde vlekken Stroumfke, alleen je ziet ze niet. En je hulpverleners kunnen dat blijkbaar ook niet duidelijk maken? garfield076 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @stroumfke Ik vraag me echt af hoe de gesprekken tussen U en de hulpverleners verlopen. Je beweert dat je op ieder moment steeds een psychiater mag bellen? Of onthou ik dat verkeerd? Volgens mij scheelt er iets aan de kwaliteit van je hulp, niet aan de kwantiteit. garfield076 reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: @stroumfke Ik vraag me echt af hoe de gesprekken tussen U en de hulpverleners verlopen. Je beweert dat je op ieder moment steeds een psychiater mag bellen? Of onthou ik dat verkeerd? Volgens mij scheelt er iets aan de kwaliteit van je hulp, niet aan de kwantiteit. ja ik mag eender wanneer mijn psychiater bellen en er scheelt niks aan de kwaliteit
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden het is ni omdat het een tijd moeilijk gaat dat ik een opname nodig heb ik heb geen onbekwame begeleiding integendeel zij kunnen er niet voor zorgen dat ik herval ik moet er voor zorgen dat ik nuchter blijf da kunnen zij ni voor mij doen ik heb vandaag gedronken maar morgen ga ik mij herpakken ik blijf ambulant proberen mijn psychiater staat achter mij Senna34 reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik ga schematherepie volgen heb daar al goede dingen van gehoord
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 13 minuten geleden zei stroumfke: ik heb vandaag gedronken maar morgen ga ik mij herpakken ik blijf ambulant proberen mijn psychiater staat achter mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden