Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het is natuurlijk helemaal jouw eigen keuze Stroumfke, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat je de kans om je te laten opnemen niet met beide handen aanpakt. lady jane reageerde hierop 1
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mwah, als je een opname alleen gebruikt om uit te rusten, dan heeft het verder toch geen zin en is het alleen maar goed dat er een plaats vrijkomt voor iemand die wel serieus wil stoppen. Goed gedaan dus stroumfke.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei herman0167: Bepaalde mensen halen het nuchter blijven niet en zullen aan de drank blijven, na maanden lezen dat je stopt en toch blijft drinken en therapie afzegt en het hele smoezenboek opentrekt ben ik bang dat jij tot deze categorie behoort, het forum zal hier ook geen verandering in kunnen brengen ik blijf geloven in een ambulant herstel en ik blijf ook geloven in de kracht van het forum vanaf volgende week ga ik terug elke week naar de AA
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op 2-3-2026 om 23:27 zei stroumfke: ok lady jane dan ga ik opname als het mijn beurt is 2 dagen gedronken en de opname is weer van de baan. je houdt jezelf zo ongelooflijk voor de gek meis. steeds schrijf je een zin op waardoor je de deur weer wijd open zet. dit is nou verslaving. aanleidingen "aanpakken"maar oorzaken niet.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Het is natuurlijk helemaal jouw eigen keuze Stroumfke, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat je de kans om je te laten opnemen niet met beide handen aanpakt. ik ben echt opname moe ik ga al heel mijn leven regelmatig in opname en ik wil hier ambulant iets aan veranderen 21 minuten geleden zei Adri03: Mwah, als je een opname alleen gebruikt om uit te rusten, dan heeft het verder toch geen zin en is het ik ga al heel mijn leven regelmatig in opname en ik wil hier ambulant iets aan veranderen ik bijf proberen tot het lukt vanaf volgende week ga ik terug elke week naar de AA en de dr heeft ook mijn medicatie aangepast waardoor ik thuis tot rust kom ik zie nu geen enkele reden om in opname te gaan
stroumfke Geplaatst 58 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 3 minuten geleden zei lady jane: 2 dagen gedronken en de opname is weer van de baan. je houdt jezelf zo ongelooflijk voor de gek meis. steeds schrijf je een zin op waardoor je de deur weer wijd open zet. dit is nou verslaving. aanleidingen "aanpakken"maar oorzaken niet. ik hou mijzelf niet voor de gek ik blijf proberen tot het lukt en het zal lukken vroeger kon ik ambulant niet stoppen met drinken nu wel en ik ga ook ambulant nuchter kunnen blijven vanaf do ga ik terug naar de AA
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden