stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik ben mijn voormiddag goed doorgekomen zonder ontmoetingscentrum ik ben naar de winkel geweest en heb een meeting online van de NA gevolgd ik ben benieuwd of mijn opname voor volgende week gaat zijn ik ben nog steeds erg moe maar het opgebrande gevoel is weg ik hoop echt dat de opname er voor gaat zorgen dat ik mij beter voel
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik voelde mij een beetje onrustig en heb mijn oefeningen van de fysio opnieuw gedaan heeft geholpen karin123 en lady jane reageerden hierop 2
stroumfke Geplaatst gisteren om 00:53 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 00:53 amai heb diep en vast geslapen de medicatie doet zen werk
stroumfke Geplaatst gisteren om 11:31 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:31 ik ben nu bezig aan mijn 4de dag nuchter en ik voel mij al beter heb het ook minder moeilijk met mijn opname zou normaal voor volgende week zijn karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 18:41 Rapport Geplaatst gisteren om 18:41 7 uur geleden zei stroumfke: ik ben nu bezig aan mijn 4de dag nuchter en ik voel mij al beter heb het ook minder moeilijk met mijn opname zou normaal voor volgende week zijn Heb je ook een datum gekregen of contacteren zij je wanneer je binnen kunt?Â
stroumfke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden 4 uur geleden zei Mormel: Heb je ook een datum gekregen of contacteren zij je wanneer je binnen kunt? nee mijn dokteres denkt dat het voor deze week gaat zijn
stroumfke Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden ik zit nu aan dag 5 van de nuchterheid normaal zou ik nu terug aan het drinken zijn maar da ga ik niet doen ik merk wel hoe kwetsbaarheid mijn nuchterheid is ik hoop dat ik deze week het verlossende telefoontje krijg dat ik binnen mag
renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Je gaat voor een week opname? Hoe ziet zo een week eruit? Wat doe je daar dan? Met wie spreek je?Â
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Je gaat voor een week opname? Hoe ziet zo een week eruit? Wat doe je daar dan? Met wie spreek je? 1 veel rusten 2 alleen van de kamer verlaten voor te eten 3 tv kijken op tabletje 4 elke dag een gesprek met mijn toegewezen verpleegkundige
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 41 minuten geleden zei stroumfke: 4 elke dag een gesprek met mijn toegewezen verpleegkundige Dat is zeer positief. Maar verder geen therapie?Â
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Dat is zeer positief. Maar verder geen therapie? je mag therapie volgen maar dat is ni verplicht ik ga daar voor uit te rusten
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden ik heb vernomen dat het nog 2 weken kan duren eer ik binnen kan in het ziekenhuis tegen dan is de crisis voorbij ik heb zoiets van zou het dan nog nodig zijn om binnen te gaan wat denken jullieÂ
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zou het beslist nu niet af gaan zeggen. Het kan nog zomaar weer mis gaan voor die tijd. Je kunt het één dag van tevoren ook nog afzeggen want ze hebben zo weer een ander in jouw plaats. Gewoon doorgaan met hoe je het nu doet en op die lijst blijven staan @stroumfke dat lijkt mij het verstandigst!  Â
lady jane Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Ja Stroumfke het blijft nodig. En eerlijk gezegd zou het kunnen dat je nu onbewust een achterdeur open zet om te drinken. Om zo een nieuwe crisis te forceren? Om jezelf iets wijs te maken? Als je nuchter blijft en wel de opname aan durft te gaan dan kan er juist iets wezenlijks veranderen waardoor je ook na de opname sterk blijft. Gun jezelf deze kans.
stroumfke Geplaatst 2 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 minuten geleden 18 minuten geleden zei lady jane: Ja Stroumfke het blijft nodig. En eerlijk gezegd zou het kunnen dat je nu onbewust een achterdeur open zet om te drinken. Om zo een nieuwe crisis te forceren? Om jezelf iets wijs te maken? Als je nuchter blijft en wel de opname aan durft te gaan dan kan er juist iets wezenlijks veranderen waardoor je ook na de opname sterk blijft. Gun jezelf deze kans. ok lady jane dan ga ik opname als het mijn beurt is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden