Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dat is een tijd geleden dat ik een dagdraad heb gestart. Goedenmorgen
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ben je ook al wakker @renaldo61?
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Adri03 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Spirit, al onderweg naar je eigen woning? Ik mag hopen dat je zo'n beslissing niet alleen zelfstandig kunt nemen, maar hem inmiddels ook zelfstandig kunt uitvoeren. Dus dat je weet hoe je met het openbaar vervoer van dat Brabantse rommelhok over de Moerdijk naar Rotterdam kunt komen zonder je vriend om een lift te hoeven vragen.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers vroeg wakker zonder wekker eens gauw tennis op gaan zoeken Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 17 minuten geleden zei Adri03: @Spirit, al onderweg naar je eigen woning? Ik mag hopen dat je zo'n beslissing niet alleen zelfstandig kunt nemen, maar hem inmiddels ook zelfstandig kunt uitvoeren. Dus dat je weet hoe je met het openbaar vervoer van dat Brabantse rommelhok over de Moerdijk naar Rotterdam kunt komen zonder je vriend om een lift te hoeven vragen. Heb altijd m'n zoon nog.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Spirit Soms slaap ik 😁 Goeiemorgen iedereen. Dagpact: MaryArt renaldo61
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen Het verkeer komt op gang. En aan de achterzijde van mijn huis is het rustig, en zingen de vogeltjes al. Ik krijg een voorjaar gevoel 🙂 Mooie dag weer voor iedereen Spirit, Kohtje en Smaragdie reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Meestal ben jij de vroege vogel @renaldo61
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 48 minuten geleden zei Spirit: Heb altijd m'n zoon nog. Ja, dat is fijn, maar dan blijf je dus nog steeds afhankelijk.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het feestavondje voor zaterdag gaat gelukkig niet door. Pak van m'n hart. Ik maakte me er niet zo druk over maar m'n vriend wel. Daarnet, voordat hij naar z'n werk ging nog even goed kunnen praten. Waarom ik zo vroeg op was? Mijn antwoord: kan niet langer in die stinkslaapkamer slapen. Vieze verpistte tapijttegels. Echt zo vies. Ik heb gezegd dat ik hier niet meer tegen kan. Om over de rest maar niet te spreken. Zondag had een mooie opruiming geweest. Had het al voorgesteld. Nee, meneer had waarschijnlijk allang die drankduivel op z'n schouders zitten. Niets huis aanpakken. Zuipen en dan nog stiekem ook. Dat lakse gedoe van hem ben ik zat. Ik kan ook niet tegen rommel. Sommigen hier weten hoe ik er thuis ook al niet tegen kon. Ik ben compleet hier het overzicht kwijtgeraakt. Iets wat ik nodig heb om niet in paniek te raken. Komt er zondag ook nog een gedeelte van ons jongerenkoor hier repeteren. Nou, dan mag het hier wel toonbaar gemaakt worden. Dat word ook weer heel druk. Mijn vriend word dan ook door zijn enthousiasme veel te druk. Ik heb al gezegd, dat IK het niet ziet zitten. Misschien is het in mijn huis een stuk gemakkelijker. Ook hun moeten een eind rijden om hier te komen. Allemaal moeten ze die moerdijkbrug over. We gaan het zien. Eerst maar eens wat eten en naar buiten met de hond. Ook wil ik nog even mijn ogen op laten meten. Een keurig eenmanszaakje hier in het dorp. Gisteren liep ik er even naar binnen voor info. Hoeft niet op afspraak. Mooizo. Niet gekeken wat voor brillen hij heeft. Als hij alleen maar van die dorpse tutbrillen heeft, ben ik gauw klaar natuurlijk. IK WIL PATAT GEEN FRIET. Pfff, ff klaar met Brabant. Breng mij naar Rotterdam terug (liedje). Zit nu in mijn hoofd.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Adri03: Ja, dat is fijn, maar dan blijf je dus nog steeds afhankelijk. Hihi, wel makkelijk om alleen maar in te hoeven stappen. Hij krijgt er netjes benzinegeld voor. Zelfstandig ben ik toch wel hoor. Ook hier.
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is dan een illusie. Je hebt geen rijbewijs of auto, durft niet te fietsen en weet vermoedelijk niet hoe je met het openbaar vervoer uit dat Brabantse stinkgat weg kunt komen. Daarvoor ben je afhankelijk van je vriend en je zoon. Dat noem ik geen zelfstandigheid. Ik heb nu het idee dat je je plan om een tijdje naar je eigen huis te gaan ook alweer hebt laten varen. Niets wispelturiger dan een vrouw en Spirit is de wispelturigste van allemaal Spirit reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh die tapijttegels. Dat is wel heel erg. Hij is toch ook maanden tegelijk met jou nuchter geweest? Lijkt me vreselijk om dan elke dag met die vloer geconfronteerd te worden. Dat was toch het eerste wat samen met de drank mijn huis uit vloog
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, Nachtdienst gehad, erg druk en nu ook erg moe. Zo lekker slapen. @SpiritJe moet zelf doen wat jij wil gaan doen. Maar best genant om dit zo allemaal te lezen over jouw vriend en huis . Terwijl hij zelf ook lid is en dit allemaal kan meelezen. Je komt ook wat hyper "anders" over. Wispelturig idd. Maar goed kan nogmaals aan mij liggen. Hou wel je kop erbij he?🙃😉 Fijne dag allemaal.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei Senna34: Oh die tapijttegels. Dat is wel heel erg. Hij is toch ook maanden tegelijk met jou nuchter geweest? Lijkt me vreselijk om dan elke dag met die vloer geconfronteerd te worden. Dat was toch het eerste wat samen met de drank mijn huis uit vloog Precies, dat dus!!
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 7 minuten geleden zei Smaragdie: Goedemorgen, Nachtdienst gehad, erg druk en nu ook erg moe. Zo lekker slapen. @SpiritJe moet zelf doen wat jij wil gaan doen. Maar best genant om dit zo allemaal te lezen over jouw vriend en huis . Terwijl hij zelf ook lid is en dit allemaal kan meelezen. Je komt ook wat hyper "anders" over. Wispelturig idd. Maar goed kan nogmaals aan mij liggen. Hou wel je kop erbij he?🙃😉 Fijne dag allemaal. Ik voel me ook erg hyper en opstinaat en ook wispelturig. Ook jij kent me al een poosje. Welterusten lieve,schat 1 uur geleden bewerkt door Spirit
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeie morgen mensen. Sprietje verhuizen? ja ik krijg niet meer alles mee maar misschien is het wel goed voor je. Meer rust, ook in je hoofd en je omgeving. Kan je proberen vanmiddag te rusten?
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het hele weekendgebeuren en vooral het stiekeme drinken, heeft even een klein deukje opgelopen, wat betreft het vertrouwen. Wat als ik een paar dagen wegben? Gaat hij dan ook weer drinken?
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat zou je nu het liefs willen spirit?
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 8 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen. Sprietje verhuizen? ja ik krijg niet meer alles mee maar misschien is het wel goed voor je. Meer rust, ook in je hoofd en je omgeving. Kan je proberen vanmiddag te rusten? Dat ga ik idd maar eens proberen. Gewoon lekker een film kijken op de bank. Eigenlijk hoef ik helemaal niets vandaag. Ga zo nog wel even wat stappen maken. Het is droog maar daar is ook alles mee gezegd. Nee Bollewops ik ga niet verhuizen. Het plan was om een paar dagen naar mijn eigen huisje te gaan. 1 uur geleden bewerkt door Spirit
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik had net op de dinsdagdraad op je gereageerd @Spirit. Het plan om naar je eigen huis te gaan is dus van de baan vandaag?
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Doe veel voor jezelf wijfie. Ga je stappen buiten doen? Ga dan even naar de bakker en koop dat een lekker gebakje voor jezelf. Bestel een film of ga kijken naar homevideo's . Goed voor je gemoed. Maak je niet druk om je vriend, hij is zelf verantwoordelijk voor. Probeer zelf blijer te worden.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik had het hem allang laten uitzoeken met zijn tapijttegels. Maar goed wat je ook gaat doen, sterkte
Spirit Geplaatst 34 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 34 minuten geleden 23 minuten geleden zei Rosee: Ik had net op de dinsdagdraad op je gereageerd @Spirit. Het plan om naar je eigen huis te gaan is dus van de baan vandaag? Ja, voor vandaag is dat van de baan. Ik ga het advies van @bolletje opvolgen. Mezelf rustig houden. Zelfs de lange ronde met de hond stel ik uit. Er was net yoga op tv. Even een houding geprobeerd op de bank, maar mijn labrador dacht dat het vrouwtje wilde spelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden