renaldo61 Geplaatst gisteren om 03:44 Rapport Geplaatst gisteren om 03:44 Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: renaldo61
flavieke Geplaatst gisteren om 05:18 Rapport Geplaatst gisteren om 05:18 Dagpact: renaldo61 flavieke deze vm moet ik nr de psychiater en de verzorgende komt ben goed ziek hoofd neus keel en longen
Fonny Geplaatst gisteren om 05:21 Rapport Geplaatst gisteren om 05:21 1 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: renaldo61 Flavieke Fonny🎄
renaldo61 Geplaatst gisteren om 05:23 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:23 4 minuten geleden zei flavieke: Dagpact: renaldo61 flavieke deze vm moet ik nr de psychiater en de verzorgende komt ben goed ziek hoofd neus keel en longen Moeten? Heb je kunnen slapen?
flavieke Geplaatst gisteren om 05:26 Rapport Geplaatst gisteren om 05:26 Zojuist zei renaldo61: Moeten? Heb je kunnen slapen? ja nee ik moet niks he ik ga nr de psychiater heb kunnen slapen maar vroeg wakker ben goed ziek hoofd neus keel en longen
MaryArt Geplaatst gisteren om 05:35 Rapport Geplaatst gisteren om 05:35 Dagpact: renaldo61 Flavieke Fonny🎄 MaryArt 🎅
Prana Geplaatst gisteren om 06:06 Rapport Geplaatst gisteren om 06:06 Dagpact: renaldo61 Flavieke Fonny🎄 MaryArt 🎅 Prana Goedemorgen 🌞 MaryArt reageerde hierop 1
kers Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ik doe weer mee! MaryArt en karin123 reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Dagpact: renaldo61 Flavieke Fonny🎄 MaryArt 🎅 Prana Kers Goedemorgen
renaldo61 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Nog steeds pijn onderaan mijn voet van de nieuwe sandalen of het vele wandelen. Maar met mijn gewicht gaat het de goede kant op en ik ga mijn doelstelling dat ik me gezet heb voor morgenochtend halen. Ik slaap wel steeds slechter, nog amper twee uurtjes. De Trazadone heeft blijkbaar zeer weinig effect. kers reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Dagpact: renaldo61 Flavieke Fonny🎄 MaryArt 🎅 Prana Kers Spirit Stormy69
Spirit Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Het dagje voor mezelf gisteren heeft me goed gedaan. Een heerlijk bad genomen met heerlijk eucalyptus badzout. Een paar keer heerlijk op m'n spijkermatje gelegen. Echt gewoon een dagje voor mezelf. Vandaag zie ik wel hoe de dag gaat lopen. Voorlopig eerst koffie! Senna34 reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Goedemorgen, ik vond mezelf al vroeg vandaag maar jullie hebben er al een tijdje opzitten zie ik. Dat doe je goed @Spirit, voor jezelf zorgen. @renaldo61 wat slopend om zo weinig te slapen! Ik heb geen plannen vandaag, behalve dat ik ga genieten van het niets hoeven! Dat heb ik echt moeten leren, normaal (tot een paar weken terug) stond mijn hoofd erg áán en sjeesde ik door de dagen. Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden goeiemooiemorgen frummers nou Marij mijn dagen van niets moet alles mag zijn even voorbij. Alles wat ik uitgesteld heb, moet ineens binnen 2 a 3 dagen min of meer aan kant. Dan krijg ik eters en moeten hier 4 mensen redelijk ruimte hebben en uit de weg kunnen in een liefst schoon huis. Tussendoor zwemmen en boodschappen. Senna34 reageerde hierop 1
kers Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden @lady jane maar als je eenmaal klaar bent zal het voldaan voelen... zet hem op! lady jane reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden En…leg de lat vooral niet te hoog qua schoonmaken! lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Goedemorgen fijne dag allen. Hier de de deur uit voor de (bijna) laatste boodschappen. Morgen haal ik de laatste dingetjes
Senna34 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ik herken het lady Jane. Wij krijgen 5 eters, en ik heb geen vaatwasser. En mijn keuken is best krap. Daarbij kan ik eigenlijk altijd wel niet zo goed tegen rommel. lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Goedemorgen ☀️! Vandaag en morgen nog zeer druk met werk. Ik moet thuis ook nog alles op orde maken voor donderdag. Pfff... een heel huis vol. Ben nu al moe. En door.... lady jane reageerde hierop 1
kers Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden You can do it... schijnt een slogan te zijn van een groot sportmerk... @Mariposa ik denk dat jij dit ook kunt... Mariposa reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Oke, een klein beetje kerststress, ik geef het maar toe. Hoewel wij geen concrete plannen hebben, wil je toch wat in huis hebben. Ik denk dat een van de kerstdagen wel iets georganiseerd gaat worden met zoon, schoondochter en de kleinkinderen. Moet even bekeken worden, waar het gaat plaatsvinden. Ik denk zelf bij hun thuis, zodat mijn oudste kleindochter met autisme in haar eigen omgeving is. Natuurlijk gaan we voor kerstman spelen en nemen heel veel lekkers mee. Dus, ja, dat word toch boodschappen doen. kers reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Dagpact: renaldo61 Flavieke Fonny🎄 MaryArt 🎅 Prana Kers Spirit Stormy69 Senna34
Senna34 Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Het worden steeds meer spaties tussen de namen, sorry is weer lang geleden. Ik ben al blij dat de kleurtjes er nog zijn Spirit reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Oke, een klein beetje kerststress, ik geef het maar toe. Hoewel wij geen concrete plannen hebben, wil je toch wat in huis hebben. Ik denk dat een van de kerstdagen wel iets georganiseerd gaat worden met zoon, schoondochter en de kleinkinderen. Moet even bekeken worden, waar het gaat plaatsvinden. Ik denk zelf bij hun thuis, zodat mijn oudste kleindochter met autisme in haar eigen omgeving is. Natuurlijk gaan we voor kerstman spelen en nemen heel veel lekkers mee. Dus, ja, dat word toch boodschappen doen. Bij onze kant is het ook altijd gewoon dat iedereen iets meeneemt, of maakt. Vooral de lat niet te hoog. De andere kant is het hele andere uitwerste. Verschil is wel groot
Marij Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Wij vieren met het gezin (man, twee puberdochters van 17 en 18 en nu 2 vriendjes daarbij) het nieuwe jaar op 2 januari. We hebben ieder voor de anderen een klein kadootje gekocht en gaan lekker eten met af en toe een kadootje. Vorig jaar was dit op een andere dag, we zien per keer wel hoe dat in ieders agenda het beste uitkomt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden