renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 minuut geleden zei Francoise: Goedemorgen frummers ! @renaldo61, gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar ! Kom hier niet meer regelmatig, maar fijn om soms nog wat bij te lezen ! weet iemand hoe het met @ikkanhetgaat ? Ik zie dat zij het laatst online was in september? Met mij gaat het "goed" . Heb wel mijn werk op moeten geven , omdat de zorg voor mijn zoon en een betaalde baan bijna niet meer was te combineren! Ik ging er aan onderdoor! Ik moet accepteren dat beiden samen niet meer lukt ! Volgend jaar rond deze tijd zal er hoogstwaarschijnlijk een woonplek voor hem beschikbaar zijn ! Het zal lastig worden hem los te laten en de zorg over te dragen ! @ikkanhet is spijtig genoeg overleden. Francoise reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 minuten geleden zei renaldo61: @ikkanhet is spijtig genoeg overleden. Ow echt , ik schrik er toch van , al was ze ziek natuurlijk. Heb haar nog eens mijn kerstpakket gestuurd omdat zij er nooit 1 kreeg en ik niet goed wist wat ik ermee aan moest ... dat heb ik dan dus gemist 😥
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden @Francoise @Smaragdie @Mariposa Bedankt voor de wensen. Aan 't wachten op mijn broer. Smaragdie en Francoise reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Vandaag enkele zeer belangrijke knopen doorgehakt. Beslissingen genomen. Spinnenwebben proberen weg te jagen. karin123 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Gefeliciteerd @renaldo61! Leuk je weer ff te lezen @Francoise Francoise reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Gefeliciteerd @renaldo61, dat het maar een mooi jaar voor je mag worden.
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) dank U wel @Yana en @Rosee . Hoe gaat het @Yana? Het is blijkbaar een zeer luie dagvoor mij aan het worden. Ik heb zeer goed gaan eten samen mijn broer. 10 uur geleden bewerkt door renaldo61 Was niet af
Kohtje Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach, @renaldo61 jarig.. gefeliciteerd. Ik wilde zeggen: lekker etentje met je broer, maar dat is al geweest. Nou, smakelijk aten dan maar zeggen we dan in de verleden tijd.😉 karin123 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik ben een soort van kroegentocht aan ‘‘t houden. Een dorpscafé zoals ik vroeger naartoe ging en iedereen, iedereen kent en waar de baas een praatje maakte. Ga ik hier niet vinden. Wat ik wel gezien heb is dat iemand die al meerdere opnames achter de rug heeft wegens allerlei middelen gebruik het niet kan laten om zwaar bier te drinken.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Er hangt een mist over mijn woonplaats
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Welterusten, rond 21u teruggereden uit de mist daar bij de jarige Renaldo in de buurt en net op tijd voldaan op de bank voor Even tot hier. fijne middag en avond gehad, lang genoeg weer! 1 uur geleden bewerkt door Marij lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Slaap lekker. In Limburg ook mist, het lijkt wel vuurwerk lucht. Hier knallen ze al echt extreem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden