renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Francoise: Goedemorgen frummers ! @renaldo61, gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar ! Kom hier niet meer regelmatig, maar fijn om soms nog wat bij te lezen ! weet iemand hoe het met @ikkanhetgaat ? Ik zie dat zij het laatst online was in september? Met mij gaat het "goed" . Heb wel mijn werk op moeten geven , omdat de zorg voor mijn zoon en een betaalde baan bijna niet meer was te combineren! Ik ging er aan onderdoor! Ik moet accepteren dat beiden samen niet meer lukt ! Volgend jaar rond deze tijd zal er hoogstwaarschijnlijk een woonplek voor hem beschikbaar zijn ! Het zal lastig worden hem los te laten en de zorg over te dragen ! @ikkanhet is spijtig genoeg overleden. Francoise reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 minuten geleden zei renaldo61: @ikkanhet is spijtig genoeg overleden. Ow echt , ik schrik er toch van , al was ze ziek natuurlijk. Heb haar nog eens mijn kerstpakket gestuurd omdat zij er nooit 1 kreeg en ik niet goed wist wat ik ermee aan moest ... dat heb ik dan dus gemist 😥
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Francoise @Smaragdie @Mariposa Bedankt voor de wensen. Aan 't wachten op mijn broer. Smaragdie en Francoise reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vandaag enkele zeer belangrijke knopen doorgehakt. Beslissingen genomen. Spinnenwebben proberen weg te jagen. karin123 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gefeliciteerd @renaldo61! Leuk je weer ff te lezen @Francoise Francoise reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gefeliciteerd @renaldo61, dat het maar een mooi jaar voor je mag worden.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) dank U wel @Yana en @Rosee . Hoe gaat het @Yana? Het is blijkbaar een zeer luie dagvoor mij aan het worden. Ik heb zeer goed gaan eten samen mijn broer. 1 uur geleden bewerkt door renaldo61 Was niet af
Kohtje Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Ach, @renaldo61 jarig.. gefeliciteerd. Ik wilde zeggen: lekker etentje met je broer, maar dat is al geweest. Nou, smakelijk aten dan maar zeggen we dan in de verleden tijd.😉
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden