Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Andere mensen gaan dit onnozel vinden, maar ik mis mijn echt Femke weer. Ik heb ze nu bijna 9 maanden geleden laten inslapen en ik verwijt me mezelf dit nog steeds. Het is mijn schuld dat ik geen gezelschap meer heb. Eigenlijk zou ik een ander hondje moeten nemen. 

Geplaatst
43 minuten geleden zei bumperjim:

Anders was ze nu waarschijnlijk al overleden geweest na een lange lijdensweg. 

Meer als waarschijnlijk was ze nu overleden. Ik hoorde haar de laatste maanden van haar leven nooit klagen. Ik had pijnmedicatie, maar zichtbaar had ze geen pijn. En alhoewel ze achteraan verlamd was sleepte ze zichzelf nog naar waar ze wilde zijn. Dit zouden de meeste mensen als onnodig lijden bestempelen. Ik had dan ook de dierenarts gecontacteerd. Toen ging ik het allemaal snel. Te snel eigenlijk voor mij. Ik had misschien langer afscheid willen nemen. 

Geplaatst
3 uur geleden zei renaldo61:

Andere mensen gaan dit onnozel vinden, maar ik mis mijn echt Femke weer. Ik heb ze nu bijna 9 maanden geleden laten inslapen en ik verwijt me mezelf dit nog steeds. Het is mijn schuld dat ik geen gezelschap meer heb. Eigenlijk zou ik een ander hondje moeten nemen. 

Als je aan haar denkt Renaldo was het toch beter, nu kijk je naar jezelf, je praat jezelf een schuldgevoel aan maar daar krijg je haar niet mee terug, en je schiet er geen hol mee op. Je doet jezelf geweld aan. Niet nodig. Ga op zoek naar een ander hondje, dan ben je positief bezig.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...