Fonny Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allemaal!!!🎄 Dagpact: Fonny🌞
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: Fonny🌞 MaryArt renaldo61 Sorry ik ben weer aan 't slapen geweest.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wees blij dat je eindelijk goed slaapt zonder cafeïne 🤣
Marij Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen, op deze warme en hier nu nog heel erg natte dag. Ik zit nog even aan bordje brinta, de vervelende intensieve werk-dromen te verwerken van vannacht. Ik heb mezelf op een gegeven moment toegesproken (half slapend): doe normaal, nu slaap je en morgenochtend pas ga je aan het werk. Die ochtend is nu. Over 10min. Yvonne, is er al zicht op weer naar huis kunnen van Kees?
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeie morgen gij allen. Weet iemand toevallig hoe die soort comp. heten die kinderen mee naar school nemen? Je kan er mee op internet en een usb. stickje op afspelen, meer hoef ik niet, dat kan ik thuis. Ik zoek me het gompus.
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @bolletje Heb je iets aan een iPad misschien?
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nee Renaldo, zal ik eens doen. Heb ik een paar daagjes vrij genomen omdat ik al een half jaar een ontstoken pees in m'n heup heb, een pakje morgen laten bezorgen, is de winkel waar ik naar toe wil #$$%^gesloten. Woehahaha. O Mariposa als ik maar op internet kan en een USB stickje kan gebruiken. Ik zal eens kijken hoe zo'n I-pad eruit ziet. Momentje.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dat heet chromebook Bol. Ik heb er een. Iets minder mogelijkheden dan n laptop, maar verder prima.
bolletje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Toch lady. Dan zal ik eens gaan kijken. Mariposa ik denk dat die Misschien ook kan. Eens kijken hoe duur die dingen zijn. Mariposa reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden N chromebook nieuw net geen 200 euro en refurbished 100. Ik gebriik m bijna 5 jaar nu. Om muziek hier te plaatsen moet ik opn laptop kopieren en plakken. Anders alleen n link. Maar misschien kan er wel veel meer mee dan ik weet hoor.succes!
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heb ook sinds kort een chromebook.Het is ff wennen, maar reuze makkelijk ( zegt zij, die nu op een GSM zit te pielen). Eigenwijs zal ik altijd wel blijven . Zuslief is weer weg, dus we zijn aan het bijkomen. Gisteren heeft ze het laatste glaasje opgedronken, wat er nog over was, van de fles, die wij zaterdag voor haar gehaald hadden. Het was bepaald geen spraakwater. Ze deed er wel heel geheimzinnig mee. Alsof wij zogenaamd niet door zouden krijgen, dat ze teveel zou drinken. Toen heeft ze maar eieren voor haar geld gekozen en maar gauw naar bed gegaan. De heerlijke toastjes brie, eiersalade, beenhamsalade en ossenworst zijn aan haar voorbij gegaan. Ik dacht zelf, dat dit wel zou smaken bij een portje. Beetje teleurstellend eigenlijk. Ach, bij een goed glas cola, ging het er bij ons ook wel in . Maar we hebben het overleefd. Mijn vriend en ik, zijn droog gebleven en dat is het belangrijkste . Mariposa en karin123 reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Ik doe hier even vrij (nuchter) over, maar heb net zitten huilen bij het filmje, wat mijn zus en ik gemaakt hebben gisterenavond. Non je ne regrette rien van Edith Piaff. Jammer dat ik het hier niet kan delen. Iets in mij zegt dat mijn grote zus niet lang meer bij ons is. Ze takels af. Niet alleen door drank (hoop ik), maar in het geheel. Het is mijn zus niet meer. Zit nu weer te huilen, terwijl ik dit schrijf. Ik denk zelf dat haar gedrag ook te maken kan hebben met het stoppen de AD, die ze ook jarenlang slikte. Dezelfde als ik. Ineens zei ze tussen neus en lippen door, dat ze ermee gestopt was. Heb ik niet meer nodig hoor. Ik ben blij dat ik ze heb. Dat ene pilletje in de ochtend. Tsja, je gaat oorzaken zoeken. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Zou het vreselijk vinden, haar te verliezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden