renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik hoop dat dit draadje iets langer wordt als het draadje gisteren. Fonny reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel @renaldo61: laat me dan direct een duit in het zakje doen. Sluipverkeer wat heb ik er een hekel aan. Gisteren op een forum iemand die zich druk maakte omdat een gemeente een sluipweg had afgesloten, waardoor hij nu genoodzaakt was om in de file te staan op de drukkere steenweg. Volgens hem verhinderde de gemeente hiermee het optimale gebruik van het wegennet. Wel, ik woon zelf in zo'n dorp dat steevast gebruikt wordt als baan tussen drie opritten van dezelfde autostrade, en het is gewoon kut. Niet alleen zorgt dit verkeer voor veel lawaai, daarnaast zijn sommige gemeentewegen niet uitgerust om met zoveel verkeer om te gaan en tot slot zorgt het er hier voor dat redelijk wat ouders hun kinderen met de wagen naar school brengen omdat ze het te druk vinden om hun kinderen te laten fietsen. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld want geen wagen, maar als je dan in gedachten houdt dat 37% van de werknemers op minder dan 5 kilometer van hun werkplek wonen (in totaal 63% als je het oprekt naar 10 kilometer) en quasi al die wagens voortsjokken met enkel de bestuurder; denk ik dat we nog eens stevig mogen schoppen tegen dat droombeeld van mijn wagen mijn vrijheid. karin123 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @renaldo61 Dan moet iemand er iets interessants ingooien hè. Bumperjim gaat vandaag eindelijk zijn droomvrouw ontmoeten!! Enfin ik overdrijf maar het is wel mn leukste klant en ik ken haar voorlopig alleen van Teams. In mijn business zijn veel vrouwelijke inkopers in oost Europa vreselijk mooi en lang en ze maken gigantisch misbruik van het effekt dat dat oplevert. Zo is het spelletje 😁 Zij is ook inkoper uit oost Europa maar veel meer een "gentleman" (woman dus) en erg sympathiek. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Smaragdie en Fonny reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 Mormel @renaldo61: laat me dan direct een duit in het zakje doen. Sluipverkeer wat heb ik er een hekel aan. Gisteren op een forum iemand die zich druk maakte omdat een gemeente een sluipweg had afgesloten, waardoor hij nu genoodzaakt was om in de file te staan op de drukkere steenweg. Volgens hem verhinderde de gemeente hiermee het optimale gebruik van het wegennet. Wel, ik woon zelf in zo'n dorp dat steevast gebruikt wordt als baan tussen drie opritten van dezelfde autostrade, en het is gewoon kut. Niet alleen zorgt dit verkeer voor veel lawaai, daarnaast zijn sommige gemeentewegen niet uitgerust om met zoveel verkeer om te gaan en tot slot zorgt het er hier voor dat redelijk wat ouders hun kinderen met de wagen naar school brengen omdat ze het te druk vinden om hun kinderen te laten fietsen. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld want geen wagen, maar als je dan in gedachten houdt dat 37% van de werknemers op minder dan 5 kilometer van hun werkplek wonen (in totaal 63% als je het oprekt naar 10 kilometer) en quasi al die wagens voortsjokken met enkel de bestuurder; denk ik dat we nog eens stevig mogen schoppen tegen dat droombeeld van mijn wagen mijn vrijheid. Myep dat probleem hebben wij ook elke zomer vanwege het vakantieverkeer. Gelukkig zijn we hier creatiever dan waze 😝
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 38 minuten geleden zei bumperjim: @renaldo61 Dan moet iemand er iets interessants ingooien hè. Bumperjim gaat vandaag eindelijk zijn droomvrouw ontmoeten!! Enfin ik overdrijf maar het is wel mn leukste klant en ik ken haar voorlopig alleen van Teams. In mijn business zijn veel vrouwelijke inkopers in oost Europa vreselijk mooi en lang en ze maken gigantisch misbruik van het effekt dat dat oplevert. Zo is het spelletje 😁 Zij is ook inkoper uit oost Europa maar veel meer een "gentleman" (woman dus) en erg sympathiek. Succes met je droomvrouw Fonny en karin123 reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 44 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 Mormel @renaldo61: laat me dan direct een duit in het zakje doen. Sluipverkeer wat heb ik er een hekel aan. Gisteren op een forum iemand die zich druk maakte omdat een gemeente een sluipweg had afgesloten, waardoor hij nu genoodzaakt was om in de file te staan op de drukkere steenweg. Volgens hem verhinderde de gemeente hiermee het optimale gebruik van het wegennet. Wel, ik woon zelf in zo'n dorp dat steevast gebruikt wordt als baan tussen drie opritten van dezelfde autostrade, en het is gewoon kut. Niet alleen zorgt dit verkeer voor veel lawaai, daarnaast zijn sommige gemeentewegen niet uitgerust om met zoveel verkeer om te gaan en tot slot zorgt het er hier voor dat redelijk wat ouders hun kinderen met de wagen naar school brengen omdat ze het te druk vinden om hun kinderen te laten fietsen. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld want geen wagen, maar als je dan in gedachten houdt dat 37% van de werknemers op minder dan 5 kilometer van hun werkplek wonen (in totaal 63% als je het oprekt naar 10 kilometer) en quasi al die wagens voortsjokken met enkel de bestuurder; denk ik dat we nog eens stevig mogen schoppen tegen dat droombeeld van mijn wagen mijn vrijheid. Volgens mijn mening worden sommige gehuchten ook nodeloos afgesloten voor het autoverkeer. Zoals het gehucht De Mulk in Tienen. Maar meningen zullen daarover verdeeld zijn.
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 49 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 @renaldo61: laat me dan direct een duit in het zakje doen. Sluipverkeer wat heb ik er een hekel aan. Gisteren op een forum iemand die zich druk maakte omdat een gemeente een sluipweg had afgesloten, waardoor hij nu genoodzaakt was om in de file te staan op de drukkere steenweg. Volgens hem verhinderde de gemeente hiermee het optimale gebruik van het wegennet. Wel, ik woon zelf in zo'n dorp dat steevast gebruikt wordt als baan tussen drie opritten van dezelfde autostrade, en het is gewoon kut. Niet alleen zorgt dit verkeer voor veel lawaai, daarnaast zijn sommige gemeentewegen niet uitgerust om met zoveel verkeer om te gaan en tot slot zorgt het er hier voor dat redelijk wat ouders hun kinderen met de wagen naar school brengen omdat ze het te druk vinden om hun kinderen te laten fietsen. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld want geen wagen, maar als je dan in gedachten houdt dat 37% van de werknemers op minder dan 5 kilometer van hun werkplek wonen (in totaal 63% als je het oprekt naar 10 kilometer) en quasi al die wagens voortsjokken met enkel de bestuurder; denk ik dat we nog eens stevig mogen schoppen tegen dat droombeeld van mijn wagen mijn vrijheid.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 48 minuten geleden zei renaldo61: Succes met je droomvrouw Het doel is niet om te versieren 😁 het doel is betere klantenbinding want ik ben ze deels kwijtgeraakt aan een lokale supplier. Dus ik moet weten waar we ons moeten verbeteren en please niet alleen de prijs 🙄 Dus het is van belang dat we elkaar vertrouwen en eerlijk alles kunnen zeggen. Niet alleen commerciele spelletjes. En daarvoor moet je langskomen, dat kan niet allemaal per telefoon of teams. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, @bumperjimpas je wel op, klinkt bijna als een "verliefdheid"😜 Vandaag komt mijn loveseat binnen. Weken op gewacht. Ze gaan het bezorgen tussen 8 en 18 uur. Zal wel 18 uur worden of morgen😄 Dat heb ik altijd als ik met smart op iets loop te wachten.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, klaar voor de nieuwe dag. Eerst maar even een bakje..
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Smaragdie: Goedemorgen, @bumperjimpas je wel op, klinkt bijna als een "verliefdheid"😜 Dat deed ik om een levendige dagdraad te krijgen 🤣 Verliefd is een pain in the ass als je al getrouwd bent Smaragdie reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny 🌞 Yvonne
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Smaragdie: Goedemorgen, @bumperjimpas je wel op, klinkt bijna als een "verliefdheid"😜 Vandaag komt mijn loveseat binnen. Weken op gewacht. Ze gaan het bezorgen tussen 8 en 18 uur. Zal wel 18 uur worden of morgen😄 Dat heb ik altijd als ik met smart op iets loop te wachten. Wat is een loveseat? Een roze bankje waar je met zn tweeen net in past?
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei renaldo61: Ik hoop dat dit draadje iets langer wordt als het draadje gisteren. Tsja, ik moet nog wel eens terugdenken aan de eerste jaren dat ik hier kwam, als er dan iemand een nieuw onderwerp aansneed in de 'ditje en datjes' kwam er protest in de trant van: We hebben toch de dagdraad: een virtuele huiskamer waar je alles in kunt bespreken? Dan is zo'n ander draadje overbodig. 😂.. Wel was er toen al de Woorddomino, later kwamen de week- en de jaarpact en kilokiller erbij voor het overzicht. en nog iets later de muziekdraad omdat sommigen zich ergerden aan het grote vak wat een muziekbijdrage innam. Nu hebben we een wirwar op de ditjes en datjes: kijktips draadje waarin je ... bij welke muziek... jaarpact weekpact kilokiller woorddomino leeftijd en ruwe locatie buza we mogen eens lachen en natuurlijk ook nog de Dagdraad... 2 uur geleden bewerkt door Yvonne karin123 en Smaragdie reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Dat deed ik om een levendige dagdraad te krijgen 🤣 Verliefd is een pain in the ass als je al getrouwd bent Gelukkig, ik schrok al
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 8 minuten geleden zei bumperjim: Wat is een loveseat? Een roze bankje waar je met zn tweeen net in past? Zoiets ja maar is niet roze😄
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Yvonne: Tsja, ik moet nog wel eens terugdenken aan de eerste jaren dat ik hier kwam, als er dan iemand een nieuw onderwerp aansneed in de 'ditje en datjes' kwam er protest in de trant van: We hebben toch de dagdraad: een virtuele huiskamer waar je alles in kunt bespreken? Dan is zo'n ander draadje overbodig. 😂.. Wel was er toen al de Woorddomino, later kwamen de week- en de jaarpact en kilokiller erbij voor het overzicht. en nog iets later de muziekdraad omdat sommigen zich ergerden aan het grote vak wat een muziekbijdrage innam. Nu hebben we een wirwar op de ditjes en datjes: kijktips draadje waarin je ... bij welke muziek... jaarpact weekpact kilokiller woorddomino leeftijd en ruwe locatie buza we mogen eens lachen en natuurlijk ook nog de Dagdraad... Moest alles in een draadje staan dan waren sommige dingen moeilijk om bij te houden, zoals het gewicht. Ook leeftijd en locatie vind ik goed in een apart draadje. Voor muziek? Ja daar is eigenlijk een apart draadje niet voor nodig.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 23 minuten geleden zei Smaragdie: Vandaag komt mijn loveseat binnen. Weken op gewacht. Ze gaan het bezorgen tussen 8 en 18 uur. Zal wel 18 uur worden of morgen😄 Dat heb ik altijd als ik met smart op iets loop te wachten. Een heleboel bedrijven sturen op de dag van bezorging als de route bekend is nog een extra berichtje met daarin een exactere tijdsspanne. Ik hoop dat dat bij jou ook gebeurt...
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 minuten geleden zei renaldo61: Moest alles in een draadje staan dan waren sommige dingen moeilijk om bij te houden, zoals het gewicht. Ook leeftijd en locatie vind ik goed in een apart draadje. Voor muziek? Ja daar is eigenlijk een apart draadje niet voor nodig. Klopt, de domino, week- en jaarpact en kilokiller werden gewoon geaccepteerd, andere draadjes stuitten toen nog wel op meer weerstand...
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @renaldo61 Dat aparte draadje voor muziek is zeer zeker wel nodig. Gebleken uit het verleden, meerdere forummers kregen een ban omdat we toch muziek bleven plaatsen in de dagdraad. Soms ook expres omdat we recalcitrant waren. Nu vind ik het prima maar toen belachelijk. Toen waren de dagdraden ook langer ja maar ook door vette discussies en ruzies dat wel. Mensen zijn vandaag de dag minder uitgesproken in hun mening, vind dat soms wel jammer maar goed, is wat het is. Ben zelf ook ouder aan het worden en denk laat maar waaien. Weet niet of er toen meer forummers waren dan nu? Maar wel dat zij er bovenop zaten als iemand gedronken had, hulp aanboden, er waren voor anderen. Ondank de muzieklinks Dat is nog steeds wel maar toch ook weer anders. Kan het lastig uitleggen. Wel een poging gewaagd. Ben nog steeds blij dat dit forum bestaat. Je kunt altijd aanschuiven en geeft mij een gerust veilig gevoel zonder de verplichting altijd iets van je laten lezen/horen. lady jane reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Yvonne: Een heleboel bedrijven sturen op de dag van bezorging als de route bekend is nog een extra berichtje met daarin een exactere tijdsspanne. Ik hoop dat dat bij jou ook gebeurt... Klopt, hou ik in de gaten, djw! Vorige keer, hele dag thuis gezeten. Steeds het gevolgd. Durfde niet eens mijn terras op anders zou ik de bel niet horen. Gaven ze aan dat ik niet thuis was. Ze hadden niet eens aangebeld😑 Zal nu beter gaan hoop ik. Ze zijn iig onderweg zag ik. Ga wel de hele dag buiten staan, die loveseat is vanavond nodig😀 Fijne dag allen. Straks hoor ik door mijn getik die bel niet. Kohtje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Vanavond lezen we de afloop? Loveseat, date van BJ, gewicht van Renaldo? Yvonne nog verkouden? Ik kan je een saunadag aanraden hoor, mijn verkoudheid is bijna over gelukkig. Smaragdie reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Smaragdie Een ban om muziek te plaatsen? Ja dan is een apart draadje wel nodig. Veel nieuwe leden hebben ook hun weg nog niet gevonden naar de dagdraad en verdwijnen weer snel.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Speciaal voor u @lady jane ben ik me gaan wegen, het staat nu al enkele dagen op 120 kg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden