knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Mariposa: Zou dat werken om te stoppen met drinken? Een hypnotherapeut? Ik ben er wel van overtuigd dat er op het schimmige terrein van het onbewuste winst gehaald kan worden. Dat er daar diep van binnen ergens een draadje verkeerd zit gesoldeerd of een associatie zo dwingend is, of wat dan ook, die mij tegen alle beter weten en gezond verstand in steeds weer naar de fles doet grijpen. Ik ben normaal als nuchtere aardappel zijnde wat sceptisch over dergelijke therapieën, maar vind het nu de moeite waard om eens te onderzoeken. Ook al omdat ik denk dat ik op het rationele vlak wel goed genoeg onderlegd ben intussen.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Mijn vrouw heeft het geprobeerd om te stoppen met roken, maar kansloos Bij mij hielp 'Make it easy' om te stoppen met roken. Maar dan moet je wel echt zelf willen stoppen anders is het idd kansloos
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei knakker: Ik ben er wel van overtuigd dat er op het schimmige terrein van het onbewuste winst gehaald kan worden. Dat er daar diep van binnen ergens een draadje verkeerd zit gesoldeerd of een associatie zo dwingend is, of wat dan ook, die mij tegen alle beter weten en gezond verstand in steeds weer naar de fles doet grijpen. Ik ben normaal als nuchtere aardappel zijnde wat sceptisch over dergelijke therapieën, maar vind het nu de moeite waard om eens te onderzoeken. Ook al omdat ik denk dat ik op het rationele vlak wel goed genoeg onderlegd ben intussen. Laat het vooral weten, ik vind het zeer interessant
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou, ik ga daar op een sofa liggen met een gek brilletje op met knipperende lampjes. En een koptelefoon met esotherische geluiden en zalvende stemmen. En na een half uur knipt hij met zijn vingers en dan ben ik niet meer verslaafd.
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik merk dat ik nogal dubbelzinnig tegenover dit fenomeen sta. Vrijdag tweede sessie pas trouwens. Enerzijds ben ik op mijn hoede dat mij makkelijk een poot kan worden uitgedraaid. Er zit denk ik een hoop kwakzalverij in deze wereld. Anderzijds, als gezegd, geloof ik echt dat dit bij uitstek het terrein is waar voor mij winst zou kunnen worden geboekt. Na de vorige keer voelde ik me wel een volle dag bijna euforisch, alsof ik drugs had gebruikt. Dat is echter de statistiek van één geval. En het ligt ook nog wel binnen de normale schommelingen van mijn gemoed. Ondanks alle overwegingen en bedenkingen probeer ik er er maar gewoon open in te gaan.
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 37 minuten geleden zei lady jane: zelf brak ik ooit mijn enkel en toen had de SH het verkeerd gezet. Wat is een SH in dit verband?
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei Bob: Wat is een SH in dit verband? Spoedeisende Hulp denk ik. Het wemelt in de zorg van de afkortingen. SchaapHerder kan ook. Dat verklaart dan ook meteen waarom die enkel zo slecht was gezet. karin123 reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden I.p.v. mijn totaal niet aanwezige kookkunsten vandaag iets wat wel met bruine nauwelijks eetbare substantie te maken heeft maar dan niet terug te voeren is op mijn kookkunsten. De kattenbak. Kennen jullie dat, dat je 's ochtends wakker wordt met een bruine verrassing op je slippers die toevallig naast de kattenbak stonden. Bezopen als je was, wist je ergens wel dat het poezenbeest toilet gereinigd moest worden. Maar ja toen je het wist was je al te beschonken om daar wat mee te doen. Geen probleem jouw poezenvriend weet dan precies wat hij moet doen. Lekker wraak nemen. Die slippers had hij ook naast kunnen schijten en een schriftelijke klacht in kunnen dienen. Niets van dat alles. Oké point taken. Maar als je dan gevolg geeft aan zijn overduidelijk (al dan niet terecht) protest gaat ie heel interessant naast je zitten kijken als jij stikkend en kotsend van de dampen zijn plee verschoont. Zodra er ook maar weer een laagje ligt, springt hij in die bak en deponeert daar weer wat in. Ja nou wat was dan het probleem als je er toch weer direct een schijtzooi van maakt...... Zo leuk die huisdieren en dan moet ik ^%$(*&^ nog koken en het nog opeten ook........
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei knakker: Spoedeisende Hulp denk ik Ach ja, dat zal het zijn. Ik ging op het internet zoeken en kwam weinig verder dan Slecht Horend en Shilling.
Sanity Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei Bob: Ach ja, dat zal het zijn. Ik ging op het internet zoeken en kwam weinig verder dan Slecht Horend en Shilling. Sado Hasochistisch kan ook. Ben dyslectisch 47 minuten geleden bewerkt door Sanity Bob reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden