renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Ik heb heel raar gedroomd.
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Ik heb heel raar gedroomd.
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 42 minuten geleden zei Fonny: Nachtmerrie? Nee hoor, het leek allemaal zo realistisch maar in een ver verleden.
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen frummers, De logeerbedden zijn weer afgehaald, de wasmachine draait, met een beetje mazzel kan het spul lekker buiten aan de lijn drogen. Nu eerst even een bakje.
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allemaal, Grijs buiten, wel droog maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn beddengoed zit ook in de wasmachine @Yvonne, en hoop het ook nog buiten te kunnen hangen. Jij hebt vaak logees he ? Zou ik ook heel erg druk vinden hoor. Wens je nu een paar fijne rustige dagen
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik hang nu niets meer buiten op, helaas. Duurt een eeuwigheid voordat het droog is.
alesto Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Alesto Wat een kort lijstje vandaag en wat is het rustig…
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Alesto Yvonne
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 uur geleden zei rapilos: Grijs buiten, wel droog maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn beddengoed zit ook in de wasmachine @Yvonne, en hoop het ook nog buiten te kunnen hangen. Jij hebt vaak logees he ? Zou ik ook heel erg druk vinden hoor. Wens je nu een paar fijne rustige dagen Hier begon het zonnig Rapilos maar het werd al snel grijs. Wel waaide het lekker zodat ik na twee uur toen het begon te spetteren de boel toch lekker droog binnen kon halen. Ik ben bang dat het jou niet gelukt is als ik naar de buienradar keek... En ja, met regelmaat logés, heel gezellig, maar ik vind het ook heerlijk als het weer lekker rustig is. Deze week verder geen extra drukte zoals het er nu naar uitziet, heerlijk weer even.
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden In het kader van afbouwen en wel koken na teveel drinken. Dit keer wederom een op papier klinkend goed avondmenu. Het bakken van vers vlees is voor mij nog te hoog gegrepen (al dan niet nuchter). Ik heb mijn heil gezocht in voorgebakken gehaktballen. Maar WTF die dingen kosten per 4 € 5,27 Nou ja, alhoewel te duur gaat het mij vast lukken om in de magenetron die dingen tot iets eetbaars te formeren. De rest is zelfs voor deze (wan)kok wel haalbaar. Rauwe witlof en aardappel uit de magetron. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat zelfs een Mora sate recent ontplofte in de magnetron en dat weer een uitdaging was. Pff het leven is zo moeilijk (bedoel zuipen is makkelijk maar fatsoenlijk koken zonder dat dingen exploderen is echt een dingetje).
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Maar voor de mensen die wel kunnen koken (en dan bedoel ik niet water in een waterkoker) eet smakelijk!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden