Marij Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En morgen is er weer opluchting en trots. Ga naar bed, welterusten!! kers reageerde hierop 1
kers Geplaatst gisteren om 05:48 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:48 8 uur geleden zei Marij: En morgen is er weer opluchting en trots. Ga naar bed, welterusten!! Dat heb ik gedaan. Vanmorgen veel te vroeg wakker. Dif had ik tijdens drankgebruik ook vaak. Heel vroeg wakker... dit keer is het anders, ik heb niet gedronken. Heb wel hoofdpijn en voel me niet top. Hopelijk verdwijnt dit gevoel snel. garfield076, lady jane en Marij reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst gisteren om 06:14 Rapport Geplaatst gisteren om 06:14 Gaat nog ff een uurtje leggen dan 😁 zei de kip kers reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst gisteren om 07:34 Rapport Geplaatst gisteren om 07:34 Wees trots op jezelf. Ik moet mezelf zover zien te krijgen dat ik een keer ga stoppen überhaupt. kers reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 08:48 Rapport Geplaatst gisteren om 08:48 1 uur geleden zei Mariposa: Wees trots op jezelf. Ik moet mezelf zover zien te krijgen dat ik een keer ga stoppen überhaupt. Bedoel je dat je nu aan 't drinken bent?
Mariposa Geplaatst gisteren om 08:53 Rapport Geplaatst gisteren om 08:53 Niet nu maar ik drink nog wel ja. Ik wil graag stoppen maar weet gewoon even niet hoe ik me over craving heen moet zetten tegen 17.00.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 09:04 Rapport Geplaatst gisteren om 09:04 9 minuten geleden zei Mariposa: Niet nu maar ik drink nog wel ja. Ik wil graag stoppen maar weet gewoon even niet hoe ik me over craving heen moet zetten tegen 17.00. Heb jij hier een eigen draadje? Had je ooit professionele begeleiding? Het is mij gelukt, waarom zou het U niet lukken?
Mariposa Geplaatst gisteren om 09:07 Rapport Geplaatst gisteren om 09:07 (bewerkt) Ik moet het eerst echt voor 100 procent zelf willen anders lukt het niet ben ik bang. Waarom wil ik niet voor de volle 100 procent. Geen idee. Medicatie wil ik niet. Ik dacht wellicht een hypnotherapeut op te zoeken maar ik ben n beetje bang dat daar heel veel shit uit gaat komen. Daar ben ik nog niet klaar voor denk ik. gisteren om 09:41 bewerkt door Mariposa
Mariposa Geplaatst gisteren om 09:41 Rapport Geplaatst gisteren om 09:41 Sorry dat we dit draadje gebruiken….
Marij Geplaatst gisteren om 15:20 Rapport Geplaatst gisteren om 15:20 9 uur geleden zei kers: Dat heb ik gedaan. Vanmorgen veel te vroeg wakker. Dif had ik tijdens drankgebruik ook vaak. Heel vroeg wakker... dit keer is het anders, ik heb niet gedronken. Heb wel hoofdpijn en voel me niet top. Hopelijk verdwijnt dit gevoel snel. Hoe was je dag verder vandaag? Ik heb net bedacht dat mijn dag voorbij is, ben erg moe en weet niet of ik nog energie heb om een warm bad vol te laten lopen.
bumperjim Geplaatst gisteren om 16:38 Rapport Geplaatst gisteren om 16:38 7 uur geleden zei Mariposa: Niet nu maar ik drink nog wel ja. Ik wil graag stoppen maar weet gewoon even niet hoe ik me over craving heen moet zetten tegen 17.00. Gewoon iets anders gaan doen. Gaat vanzelf over.
Mariposa Geplaatst gisteren om 17:21 Rapport Geplaatst gisteren om 17:21 Was het maar zo'n feest. Het klinkt zo gemakkelijk... Jij drinkt toch ook nog af en toe? Hoe doe je dat in godsnaam?
kers Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 13 uur geleden zei Mariposa: Wees trots op jezelf. Ik moet mezelf zover zien te krijgen dat ik een keer ga stoppen überhaupt. Iedere dag kan een nieuw begin zijn! Ik heb mezelf overtuigd... gisteren voor het eerst even echt een kutgevoel gehad. Vorige keren dat ik stopte waren dit momenten dat ik had opgegeven... deze keer niet. Still going strong...
kers Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 6 uur geleden zei Marij: Hoe was je dag verder vandaag? Ik heb net bedacht dat mijn dag voorbij is, ben erg moe en weet niet of ik nog energie heb om een warm bad vol te laten lopen. @Marij De dag stond in het teken van het sporten van mijn kids. Om 9.30 uur langs het veld bij mijn dochter. Voelde me zo trots... ze stond echt heerlijk te hockeyen! Vanmiddag met mijn zoon naar zwemmen. Hij had regiokampioenschappen en zwom 3 keer een PR. Dus echt genoten. Nu net een uur op de bank en de trek is volledig weg. Een bad vol laten lopen is misschien juist lekker om even tot rust te komen. Althans bij mij helpt dat altijd goed. Enne lukt dat bad niet meer, dan lekker beentjes omhoog en genieten van een nuchtere avond! Mijn gevoel is echt weer een stuk positiever dan het gisteren en vanmorgen vroeg was... goed dit ook mee te maken. Denk dat dit een goede test was. Zullen vast nog meer van deze momenten komen. Thanks voor de steun weer!! Marij reageerde hierop 1
kers Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 11 uur geleden zei Mariposa: Sorry dat we dit draadje gebruiken…. @Mariposa het is je vergeven... 🤣 Mariposa reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goed gedaan kers. Welkom in de wereld waarin het weer veranderlijk is, de seizoenen wisselen en ook onze stemmingen schommelen. Alles heel normaal. Alleen wij moeten eraan wennen er niet langer meteen een plens drank over te gieten. Mariposa en kers reageerden hierop 2
Noelle Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoi Kers, goed gedaan! Dit zijn de momenten waar het om gaat en als je vol blijft houden krijg je die vanzelf steeds minder vaak. Kun je nagaan hoe je je had gevoeld als je wel was gaan drinken. Dan was dit denk ik toch stukken beter. 😀 kers reageerde hierop 1
kers Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Thanks voor alle complimenten. Waar ik gisteren positief kon afsluiten was het vandaag tot nu toe weer klote. Geen doelen, geen activiteiten alleen maar mezelf en een boel frustratie. Wat ontzettend irritant allemaal. Vanmorgen begon goed, mijn zoon moest wederom zwemmen, maar was niet vooruit te branden. Na de zoveelste aanmoediging een veel te grote mond waardoor ik me genoodzaakt voelde om daar op terug te reageren... met een hardere stem... daar moest mijn vrouw weer wat van vinden. Puntje bij paaltje is mijn zoon op tijd bij het zwemmen, omdat ik mijn hand over mijn hart streek om toch te brengen... helaas daarna woorden met mijn vrouw... alles voelt bij mij alsof ik persoonlijk wordt aangevallen... mijn lont is korter dan kort... Wat een gezeik allemaal... ben trots dat ik niet drink, maar wat voor shit er nu allemaal bij komt kijken is echt waardeloos...
Noelle Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat klinkt ook gewoon als een k*t dag. Maar of je nou wel of niet drinkt die er zitten er gewoon bij.
lady jane Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden ach Kers, jouw leven is drastisch veranderd, voor je kinderen en vrouw niet zoveel. Maar het evenwicht is wel verstoord dus het mag even tijd kosten voor er een nieuw evenwicht is ontstaan. Een veiligere voor hen, een met meer rust voor jou. Het was mèt drank niet veel beter hoor, niet voor hen en niet voor jou. Waarschijnlijk wel slechter. Mindfullness oefeningen googlen kan je hierbij helpen. Er een training in volgen is nog beter. De mijne werd destijds gewoon vergoed. Wie weet nog steeds?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden