Marij Geplaatst gisteren om 21:18 Rapport Geplaatst gisteren om 21:18 En morgen is er weer opluchting en trots. Ga naar bed, welterusten!! kers reageerde hierop 1
kers Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden 8 uur geleden zei Marij: En morgen is er weer opluchting en trots. Ga naar bed, welterusten!! Dat heb ik gedaan. Vanmorgen veel te vroeg wakker. Dif had ik tijdens drankgebruik ook vaak. Heel vroeg wakker... dit keer is het anders, ik heb niet gedronken. Heb wel hoofdpijn en voel me niet top. Hopelijk verdwijnt dit gevoel snel. lady jane, garfield076 en Marij reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Gaat nog ff een uurtje leggen dan 😁 zei de kip kers reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wees trots op jezelf. Ik moet mezelf zover zien te krijgen dat ik een keer ga stoppen überhaupt. kers reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Mariposa: Wees trots op jezelf. Ik moet mezelf zover zien te krijgen dat ik een keer ga stoppen überhaupt. Bedoel je dat je nu aan 't drinken bent?
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Niet nu maar ik drink nog wel ja. Ik wil graag stoppen maar weet gewoon even niet hoe ik me over craving heen moet zetten tegen 17.00.
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 9 minuten geleden zei Mariposa: Niet nu maar ik drink nog wel ja. Ik wil graag stoppen maar weet gewoon even niet hoe ik me over craving heen moet zetten tegen 17.00. Heb jij hier een eigen draadje? Had je ooit professionele begeleiding? Het is mij gelukt, waarom zou het U niet lukken?
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Ik moet het eerst echt voor 100 procent zelf willen anders lukt het niet ben ik bang. Waarom wil ik niet voor de volle 100 procent. Geen idee. Medicatie wil ik niet. Ik dacht wellicht een hypnotherapeut op te zoeken maar ik ben n beetje bang dat daar heel veel shit uit gaat komen. Daar ben ik nog niet klaar voor denk ik. 12 uur geleden bewerkt door Mariposa
Mariposa Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Sorry dat we dit draadje gebruiken….
Marij Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 9 uur geleden zei kers: Dat heb ik gedaan. Vanmorgen veel te vroeg wakker. Dif had ik tijdens drankgebruik ook vaak. Heel vroeg wakker... dit keer is het anders, ik heb niet gedronken. Heb wel hoofdpijn en voel me niet top. Hopelijk verdwijnt dit gevoel snel. Hoe was je dag verder vandaag? Ik heb net bedacht dat mijn dag voorbij is, ben erg moe en weet niet of ik nog energie heb om een warm bad vol te laten lopen.
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 7 uur geleden zei Mariposa: Niet nu maar ik drink nog wel ja. Ik wil graag stoppen maar weet gewoon even niet hoe ik me over craving heen moet zetten tegen 17.00. Gewoon iets anders gaan doen. Gaat vanzelf over.
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Was het maar zo'n feest. Het klinkt zo gemakkelijk... Jij drinkt toch ook nog af en toe? Hoe doe je dat in godsnaam?
kers Geplaatst 56 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 13 uur geleden zei Mariposa: Wees trots op jezelf. Ik moet mezelf zover zien te krijgen dat ik een keer ga stoppen überhaupt. Iedere dag kan een nieuw begin zijn! Ik heb mezelf overtuigd... gisteren voor het eerst even echt een kutgevoel gehad. Vorige keren dat ik stopte waren dit momenten dat ik had opgegeven... deze keer niet. Still going strong...
kers Geplaatst 50 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 6 uur geleden zei Marij: Hoe was je dag verder vandaag? Ik heb net bedacht dat mijn dag voorbij is, ben erg moe en weet niet of ik nog energie heb om een warm bad vol te laten lopen. @Marij De dag stond in het teken van het sporten van mijn kids. Om 9.30 uur langs het veld bij mijn dochter. Voelde me zo trots... ze stond echt heerlijk te hockeyen! Vanmiddag met mijn zoon naar zwemmen. Hij had regiokampioenschappen en zwom 3 keer een PR. Dus echt genoten. Nu net een uur op de bank en de trek is volledig weg. Een bad vol laten lopen is misschien juist lekker om even tot rust te komen. Althans bij mij helpt dat altijd goed. Enne lukt dat bad niet meer, dan lekker beentjes omhoog en genieten van een nuchtere avond! Mijn gevoel is echt weer een stuk positiever dan het gisteren en vanmorgen vroeg was... goed dit ook mee te maken. Denk dat dit een goede test was. Zullen vast nog meer van deze momenten komen. Thanks voor de steun weer!! Marij reageerde hierop 1
kers Geplaatst 49 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 11 uur geleden zei Mariposa: Sorry dat we dit draadje gebruiken…. @Mariposa het is je vergeven... 🤣
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden