Sanity Geplaatst gisteren om 16:16 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:16 (bewerkt) . 23 uur geleden bewerkt door Sanity
Bob Geplaatst gisteren om 16:24 Rapport Geplaatst gisteren om 16:24 (bewerkt) 1 uur geleden zei Sanity: (ach laat maar) 23 uur geleden bewerkt door Bob
Sanity Geplaatst gisteren om 16:26 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:26 2 minuten geleden zei Bob: Wat betekent dat? Gecorrigeerd Bob reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst gisteren om 16:50 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:50 (bewerkt) Ach ja en de rest is history!!!! 23 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst gisteren om 17:04 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 17:04 Ach waarom vertel ik dit......
Bob Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Op 18-10-2025 om 13:02 zei Sanity: Ja er is zoveel gebeurd dat ik natuurlijk iedereen en alles de schuld kan geven maar zelfs ik (...) zie ik dat dat alleen maar een excuus is. Op 19-10-2025 om 13:56 zei Sanity: Echt een plan heb ik niet. Wel heel veel stokken achter de deur: - werk nog wel maar dat levert mij amper nog een bijstandsniveau inkomen op - word veel te dik, kleding past niet meer - dreig dakloos te worden (buiten mijn schuld om) Het bovenstaande schreef je ongeveer een half jaar geleden, aan het begin van dit draadje. Dus... nu maar eens je blik naar de toekomst richten? Het kan nog, hoor.
Senna34 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Op 25-4-2026 om 14:46 zei Spud: Jammer! Ik had je beter gegund. Dat jonge mannen van jou zouden kunnen leren. Maar zelfs door je drank gebruik en dronken op de steiger staan, heb je nu en je kennis en kunde overboord gegooid en het kleine beetje van respect wat er was was ook. Echt weer zo’n duffe opmerking van spud! Dit doet hij bij mij ook. En als ik hem om uitleg vraag hoor ik vervolgens gewoon niks meer. Sanity trek het je niet aan a.u.b. en je bent hem ook geen tekst en uitleg verschuldigd, maar dat is je eigen keuze natuurlijk. Ik had het bericht wel gezien voordat het werd bewerkt. Maar goed, doeterniettoe
Sanity Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Hey, @Senna34 en @Bob, @Spud en ik hebben een haat en liefde verhouding (spud is overigens een zij) en ik vertel haar ook rustig dat ze als een aardappel terug moet kruipen onder de steen vanwaar ze vandaan gekropen is en daar rustig verder mag rotten. Dat vindt zij dan wel weer prettig en geeft mij koosnaampjes waar dan de moddereter weer niet zo blj mee is. Dat is een zwartgallige humor die wellicht alleen die verrotte aardappel en de toch niet zo sanity persoon begrijpen. Dat is het jammere van een forum dat je niet van elkaar de cynische en lachende blik kan zien. Ik associeer Spud overigens met een hopeloos verslaafde uit de film Trainspotting. Daar is zij natuurlijk niet blij mee maar omdat we elkaar (ook via PB) toch al verrot schelden accepteren we dit maar van elkaar.😁 Spud en Mormel reageerden hierop 2
Sanity Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden @Spud wanneer maken we onze verloving bekend hier?🙃
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Kuch, kuch. Bij deze zijn we allen tesaam, om de heilige verbintenis te zien tussen de heer @Sanity en juffrouw @Spud. Neemt deze hongerige kater deze loopse zwerfpoes tot kattin? @Sanity: haal die vinger uit de kont, zo laat je een kat niet miauwen. Neemt deze loopse zwerfpoes deze hongerige kater tot kat? Dan gaan we nu over naar het wisselen van halsbandjes. @Sanity, @Spud: kunnen jullie even zorgen dat die katten al niet beginnen neuken op mijn altaar? Dan verbind ik hierbij jullie tot kattenpaar in de heilige geest van bedwelmende dranken. @Sanity: kun je hem nu wel even vasthouden zodat we kunnen overgaan tot het knippen der balletjes? Wees gezegend en voorspoed op jullie weg. @Spud: je kattin ligt bewusteloos in de kelk, raap jij haar even bij elkaar? Spud en Sanity reageerden hierop 2
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Mormel hoho wacht ff. Ik zei verloven niet trouwen. Dan kan je er nog onderuit zonder advocaten gedoe etc. 😁
Spud Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Eerlijk gezegd kan ik er ook ontzettend om lachen, ondanks dat jullie mij in de maling namen en Sanity ook.
Spud Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Dankjewel Mormel, voor je mooie speech.
Sanity Geplaatst 41 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 41 minuten geleden 17 minuten geleden zei Spud: Eerlijk gezegd kan ik er ook ontzettend om lachen, ondanks dat jullie mij in de maling namen en Sanity ook. Lieve @Spud wat zeg je nou, wil je onze verloving nu al verbreken? Je breekt echt mijn hart nu. Maar sta je nog wel open voor relatie therapie?🤣
Spud Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Lieve Sanity, tot vandaag was ik nog niet op de hoogte van onze verloving. Ik mis nog een mooie ring. Maar vanwege de mooie speech van Mormel heb ik het gevoel dat we nog steeds verloofd zijn.
Spud Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Voel je dus niet gekwetst, maar aangezien we een open relatie hebben hoop ik dat je het begrijpt.
Sanity Geplaatst 25 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Deze had je nog niet gezien!!! Maar denk dat het te laat is. Het was een verrassing. Spud reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden @Sanity gaat relatie therapie niet te ver? Wat een leuke ring! Maar nog steeds, zit onze relatie niet al goed? Of vind je dat er nog groeps therapie voor nodig is?
Sanity Geplaatst 12 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Sorry lig ff gevouwen nu. En antwoord geven nu zou nog stompzinnger zijn dan wat ik gewoonlijk doe. Ik kom er wel snel op terug zodat ik vanwege consumentenrecht eventueel die ring nog binnen 8 dagen terug kan brengen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden