bumperjim Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Facebook is inderdaad voor ouderen 😁 40 is wel echt de minimumleeftijd lady jane reageerde hierop 1
Luz Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Prana Luz morgen 8 weken
renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden Zojuist zei Luz: Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Prana Luz morgen 8 weken Goed van je 👌
renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden 36 minuten geleden zei bumperjim: Facebook is inderdaad voor ouderen 😁 40 is wel echt de minimumleeftijd Ik dacht dat het oorspronkelijk voor studenten bedoeld was?
Luz Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik ben in 2006 lid geworden van Facebook, toen was het idd hip en voor studenten. nu is het voor “bejaarden”, toch is het de enige social media die ik nog actief gebruik. Vooral omdat er vrienden van lang geleden opzitten en ik het lastig vind om er afstand van te doen.
Luz Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Geen idee waar mensen nu hun heil anoniem zoeken. Wellicht onder TikTok filmpjes ofzo
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) Ja of instagram. Instagram heb ik nooit goed kunnen aarden. Ik lees liever wat dan dat ik een video van 11 seconden bekijk. Je scrolt wat en het is allemaal niks. Op facebook vind ik veel meer interessante content en ik schrijf zelf ook. Tiktok zit ik überhaupt niet op, das voor de kids. 16 uur geleden bewerkt door bumperjim
Zbb Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeie vrijdagavond meeting gehad morgen nog een meeting in een andere plaats en zondag is er weer lofprijs avond op het terrein waar ik als laatst in de kliniek heb gezeten. ook mijn goede vriendin komt dan altijd wat ik heel leuk vind,we wonen wat ver van elkaar vandaan dus we zien elkaar meestal maar één keer per maand. al ik binnenkort ook een keer uitgenodigd ben om te komen eten 🙂 karin123, lady jane, bumperjim en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden mooi @Zbb, volgens mij zit je op het juiste pad Zbb reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden