Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mogge. Midden in de week heb ik zomaar een weekend van drie dagen. Wat een luxe. Ik ben er ook wel aan toe geloof ik. Gisteren sukkelde ik tijdens een vergadering in slaap. Hilariteit alom. Maar het was ook wel een erg saaie vergadering. Ik heb nooit goed begrepen waarom zoveel bedrijven menen dat het echt nodig is om vaak met het voltallig personeel te vergaderen. De beste lopende organisaties waar ik heb gewerkt gaven veel vertrouwen en vrijheid aan hun werknemers en hadden een minimum aan vergaderingen.

Geplaatst

Goedemorgen,

Doe ook mee aan het dagpact. Deze week van het jaar altijd moeilijk, maar wil absoluut niet drinken. 
En dat vergaderen: wat een drama meestal. Vreselijke hekel aan, maar het lijkt er bij te horen.

Geplaatst (bewerkt)

Vergaderingen vermijd ik zoveel mogelijk, zeker als er geen duidelijk doel is. Wat ik graag doe als ik wat van plan ben en ik heb instemming nodig van deze en gene, ik stuur de info per mail en ik vraag is het OK of moeten we hierover vergaderen? Meestal krijg je dan van 1 iemand een suf antwoord terug dat ze deze week geen tijd hebben voor een vergadering. Dan wacht ik nog een dag of 2-3 en als het stil blijft dan ga ik vrolijk doen wat ik van plan was. Dan moeten ze maar wat scherper zijn 🤷🏼‍♂️😜

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...