Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik heb bètablokkers @lady jane, maar ze zijn wel zeven jaar over datum, misschien dat ze het daarom niet zo goed meer doen ☺️. Mijn moeder had al vrij jong hartproblemen maar dat was iets anders, ik geloof niet dat het verder in de familie zit. Ik denk dat dit extrasystolen zijn maar dan wel 10 keer per minuut. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Bob: Was dat op TV, Lisa? Zo ja, welke zender? voor 4,99 kun je hem thuis zien @Bob op picl.nl ik ga ook kijken, de trailer sprak me erg aan. 3 uur geleden bewerkt door lady jane Bob reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Bruiloft overleefd. Ze hadden qua wijn en champagne op anderhalve fles totaal pp gemiddeld gerekend, en dan nog plus bier 😳 De traiteur zal wel gezegd hebben jaaa das echt het minimum dat je moet rekenen, maar we nemen geen flessen terug hoor 😜 Er is dan ook een krankzinnige hoeveelheid over. 5 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden doe die maar niet meer dan @Yana er is een naam voor; doubletten of tachycardie. las ik net. als er angsten of stress aan ten grondslag ligt kan yoga of ademhalingsoefeningen helpen en met voeding kun je er ook invloed op uitoefenen, maar als je je zorgen maakt, beter toch nog maar eens door de molen? Het blijft eng he, iets met je hart.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het zwembad had vandaag hondenplonsuurtje. Zo leuk al die beesten rond het buitenbad te zien rennen en dollen, maar ja die baasjes wilden foto's he, dus op een gegeven moment zag je 2/3e van de mensen in het water en 2/3e van de honden lekker op de kant spelen. En maar lokken, roepen en ballen gooien. Een paar honden moesten poseren op zo'n drijvend vlot en waren dan doodsbang, durfden er niet af, glibberden naar het midden van het bad, en 2 duikers met uitrusting hielpen ze dan aan de kant er weer af. je kon er om lachen of huilen, maar de foto's en filmpjes gaan het vast goed doen. Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden ontluisterend en ontroerend @Lika dat er mensen zo wonen en leven en er toch liefde en respect voor elkaar is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden