Mormel Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: Rust in vrede Sky. Sterkte Mormel. Met alles. Bedankt, en ook de anderen. Begin dit jaar van mijn vader een kaartje gekregen met de boodschap dat 2026 hopelijk wat minder stressvol ging zijn, wel we zijn het jaar al goed begonnen. Enfin, morgen begint de lente, dus hop vooruit. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ja @Mormel, soms komt alles tegelijk. Probeer maar een beetje van de mooie dingen te genieten. Een totale dooddoener, als ik dat zo zeg tegen je. Welke mooie dingen, zal je wel denken . Toch wens ik je het allerbeste . Een zonnetje van mij .
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Spirit: natuurlijk mag je dat zeggen. Daarstraks bedacht ik mij dat de kans voor nog slecht nieuws nu wel redelijk beperkt is. Heb nog vier familieleden die me nauw staan (en dan reken ik mijn ex-vrouw en stiefzoon daarbij), geen vrienden, geen baan; dus behalve dat mijn huis afbrand of dat ze per direct mijn ziekte-uitkering stopzetten, zie ik niet direct in wat er nu nog kan gebeuren. Daarnaast vroeg ik me af wat er zou gebeuren mocht er morgen plots 1 miljoen euro op mijn rekening staan en ik kwam tot de conclusie: bitter weinig. Ik zou de afspraken afzeggen met psychiaters en psychologen omdat ik toch niet geloof dat ze mij nog kunnen helpen en verder zou de dag zijn gang gaan. Geen enkele reis, geen enkele dure aankoop, er is gewoon niets wat ik nog verlang buiten gewoon mijn dag doorkomen en zien wat de toekomst brengt voor onze maatschappij en planeet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden