Claudius Geplaatst gisteren om 02:11 Rapport Geplaatst gisteren om 02:11 Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 04:57 Rapport Geplaatst gisteren om 04:57 Goedemorgen Claudius, Kunsie en alle andre frummers.... Drukke dagen, logés, dus alleen maar heel even een bakje neerzetten hier. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 04:58 Rapport Geplaatst gisteren om 04:58 Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne
Fonny Geplaatst gisteren om 05:13 Rapport Geplaatst gisteren om 05:13 13 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne Fonny🌞
Spirit Geplaatst gisteren om 07:59 Rapport Geplaatst gisteren om 07:59 Goedenmorgen. Have a nice day. Het is iets minder warm dan gisteren gelukkig .
Woman Geplaatst gisteren om 10:59 Rapport Geplaatst gisteren om 10:59 8 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Sobriety for Life. Jouw tekst omschrijft precies hoe het bij mij ook gaat als ik de eerste slok neem.
Claudius Geplaatst gisteren om 14:00 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:00 Deze middag had ik spaghetti bolognaise met vis
Maxine Geplaatst gisteren om 15:53 Rapport Geplaatst gisteren om 15:53 4 uur geleden zei Woman: Sobriety for Life. Jouw tekst omschrijft precies hoe het bij mij ook gaat als ik de eerste slok neem. Dat wilde ik ook zeggen Claudius. Zo gaat het precies. Als je een glas neemt dat neem je er nog een, en nog een, en nog een. Andersom geredeneerd, ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een enkel glas heb gedronken.
rosa45 Geplaatst gisteren om 16:01 Rapport Geplaatst gisteren om 16:01 Ja, net zoals men weleens zegt: "een glas is teveel en een fles is te weinig". Of iets van die strekking.
Claudius Geplaatst gisteren om 16:07 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:07 4 minuten geleden zei rosa45: Ja, net zoals men weleens zegt: "een glas is teveel en een fles is te weinig". Of iets van die strekking. Dat is een mooie variant als je hetzelfde wil uitdrukken.
lady jane Geplaatst gisteren om 21:36 Rapport Geplaatst gisteren om 21:36 7 uur geleden zei Claudius: Deze middag had ik spaghetti bolognaise met vis bolognesesaus is met gehakt Claudius, ik denk dat jij spaghetti met vis had, maar zonder gehakt?
Claudius Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 5 uur geleden zei lady jane: bolognesesaus is met gehakt Claudius, ik denk dat jij spaghetti met vis had, maar zonder gehakt? Okee , het is helemaal geen bolognesesaus, de saus was bereid op donderdag door iemand van familiehulp. Er zit tomaten, paprika's, uien, boter en kruiden in. Ik ken niets van recepten.
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden dat was me al duidelijk @Claudius, maar hoe kwam je dan aan die naam?
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 7 minuten geleden zei lady jane: dat was me al duidelijk @Claudius, maar hoe kwam je dan aan die naam? In de cafetaria van het ziekenhuis noemen ze de spaghettisaus zeer dikwijls zo.
Yana Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Je wordt goed verwend @Claudius, met een kok aan huis! karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Je wordt goed verwend @Claudius, met een kok aan huis! Heu ja, dit was niet mijn idee hoor. Het kost mij vooral heel wat geld. Ik heb geen auto meer, dus boodschappen doen is een vaste taak voor hun. Al kan ik het meeste zelf bijhalen in de buurtsupermarkt. Soms weet ik helemaal niet wat ik die mensen moet laten doen en vertrekken ze veel te vroeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden