Claudius Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen Claudius, Kunsie en alle andre frummers.... Drukke dagen, logés, dus alleen maar heel even een bakje neerzetten hier. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 13 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne Fonny🌞
Spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedenmorgen. Have a nice day. Het is iets minder warm dan gisteren gelukkig .
Woman Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 8 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Sobriety for Life. Jouw tekst omschrijft precies hoe het bij mij ook gaat als ik de eerste slok neem.
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Deze middag had ik spaghetti bolognaise met vis
Maxine Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 uur geleden zei Woman: Sobriety for Life. Jouw tekst omschrijft precies hoe het bij mij ook gaat als ik de eerste slok neem. Dat wilde ik ook zeggen Claudius. Zo gaat het precies. Als je een glas neemt dat neem je er nog een, en nog een, en nog een. Andersom geredeneerd, ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een enkel glas heb gedronken.
rosa45 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ja, net zoals men weleens zegt: "een glas is teveel en een fles is te weinig". Of iets van die strekking.
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 minuten geleden zei rosa45: Ja, net zoals men weleens zegt: "een glas is teveel en een fles is te weinig". Of iets van die strekking. Dat is een mooie variant als je hetzelfde wil uitdrukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden