Claudius Geplaatst gisteren om 00:53 Rapport Geplaatst gisteren om 00:53 Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst gisteren om 00:55 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 00:55 @Bob Het is wel zo dat ik de indruk heb dat ik in de kliniek soms weinig groentjes krijg. Als het boontjes of bloemkool ofzo is dan is het wel voldoende.
Bob Geplaatst gisteren om 04:58 Rapport Geplaatst gisteren om 04:58 4 uur geleden zei Claudius: @Bob Het is wel zo dat ik de indruk heb dat ik in de kliniek soms weinig groentjes krijg. Als het boontjes of bloemkool ofzo is dan is het wel voldoende. Het viel me gewoon op. je hoeft je naar mij toe niet te verantwoorden hoor. Maar als je wilt kun je nog wat tomaat, komkommer of gemengde salades o.i.d. tussendoor eten. karin123 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst gisteren om 05:03 Rapport Geplaatst gisteren om 05:03 43 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞 Goedemorgen allemaal!
Claudius Geplaatst gisteren om 10:56 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 10:56 Deze middag had ik Penne, kippeballetjes in tomaten - groentesaus. Weer niet veel groenten.
Claudius Geplaatst gisteren om 10:59 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 10:59 Mijn uiting van onvrede over die organisatie heeft toch effect gehad, ze gaan me wel verder helpen. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 11:36 Rapport Geplaatst gisteren om 11:36 Had gisteren een volledige offdag. Denk dat alle spanningen van de afgelopen week mij teveel is geworden. We hebben het net even besproken. Ik voel sterk de behoefde om naar mijn eigen huisje te gaan, zeker als mijn vriend weer hele dagen gaat werken. Mijn eigen huisje is overzichtelijk en gewoon lekker knus, om mezelf even terug te trekken. Ik krijg de zooi hier niet opgeruimd, al had ik gisterenochtend goede moed, maar de moed zakte al snel naar mijn schoenen, omdat het uiteindelijk mijn zooi niet is. Ik hou heel veel van hem, maar heb sterk de behoefde, om even mijn rust te pakken in mijn eigen omgeving. Het is dan ook zoveel leuker, om elkaar, na een paar dagen weer te zien. Mis m'n metro, mis de grote markt, mis de multiculturele samenleving van de randstad. Misschien verlang ik dan wel weer naar de rust hier, maar nu even niet. Zo, dat moest ik even kwijt. He, maar @Claudius, uien behoren toch ook tot groenten? Zoals ik je lees, krijg ik nog steeds trek, bij al dat lekkere eten. Gewoon idd tussendoor wat pakken. Wat dacht je van snoeptomaatjes? Komkommer? Allemaal lekker voor tussendoor. Lika reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 11:37 Rapport Geplaatst gisteren om 11:37 36 minuten geleden zei Claudius: Mijn uiting van onvrede over die organisatie heeft toch effect gehad, ze gaan me wel verder helpen. Mooi, af en toe moet je eens aan de bel trekken.Beetje wakker houden!
Amalia Geplaatst gisteren om 12:38 Rapport Geplaatst gisteren om 12:38 1 uur geleden zei Spirit: Ik voel sterk de behoefde om naar mijn eigen huisje te gaan Gewoon doen hoor @Spirit, daar heb je je huis voor aangehouden toch!
Spirit Geplaatst gisteren om 13:19 Rapport Geplaatst gisteren om 13:19 37 minuten geleden zei Amalia: Gewoon doen hoor @Spirit, daar heb je je huis voor aangehouden toch! Ja, precies. Heerlijk in mijn eigen omgeving. Ik merk dat ik er behoefte aan heb.
Claudius Geplaatst gisteren om 14:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:06 2 uur geleden zei Spirit: He, maar @Claudius, uien behoren toch ook tot groenten? Uien zijn zeker groentjes. 2 uur geleden zei Spirit: Gewoon idd tussendoor wat pakken. Wat dacht je van snoeptomaatjes? Komkommer? Allemaal lekker voor tussendoor. De komkommer bleef steeds liggen in mijn frigo. Maar straks eet ik nog volkorenbrood met tomaten, uien en mosterd. Ik eet dikwijls als namiddageten tomaten. Spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Weer een dag volgehuild en gestampvoet. Gisteren bij de praktijkondersteuner GGZ geweest. Huiswerk mee. Ik ga heus de goede dingen wel doen, maar de tanker keren is lastig. En wat als het inderdaad ‘alleen maar’ hormonen zijn? ik ga in ieder geval eens even flink vertragen. Dat is belangrijk. Huiswerk GGZ doen. En zwemmen. Morgen eerst zwemmen. Spirit en bumperjim reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden