Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik denk niet dat ik ooit graag in opname was. Ik maakte soms wel plezier. Nu bij mijn voorbereiding van mijn verhuis krijg ik weer eens een oude reiskoffer in het oog. Ik mishandelde ooit de hendel van de koffer bij het terug binnenkomen in de kliniek. Ik wou gewoon de hendel terug in de koffer duwen maar ik gaf er zoveel tikken op dat ie brak. Natuurlijk had de verpleging dit gezien en kreeg ik vanaf toen de stempel agressief te zijn. 

Geplaatst

Goeiemooiemorgen frummers:blush:

De rest staat op tablet maar de wifi ligt eruit. Monteur installeert nieuwe slimme meter. Gelukkig had ik net de koffie klaar.

Geplaatst

goeiemorgen frummers:sun:

Heb nu een monteur over de vloer voor een nieuwe slimme meter
gelukkig had ik net de koffie klaar en mn app. opgeladen want de strook gaat er af.
en ook gelukkig, ik ben de eerste van vandaag dus kan ern lekker naar zwembad en strand.
en omdat alle goeie dingen in drieen komen, ben ik benieuwd welk geluk me nog meer gaat toevallen vandaag:)

Geplaatst

Misschien  @Claudius ben je wat minder gemeen op anderen momenten, los van het privébericht.  Ik moet morgenochtend de antabus weer innemen maar zit vol emoties door jou. En nee, ik ben géén dronken Linda nu zoals je zei. 

Nu drinken is morgen géén antabus

Fuck it? En nee C , ligt niet zo aan jou, maar je weer pre-cies hoe je mij klein kunt krijgen. Goed gedaan hoor.. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...