Claudius Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni Vandaag wordt mijn e-bike verkocht, ik had er snel een koper voor. Maar ik moet nog veel spulletjes kwijt voor mijn verhuis. Ik ga veel kleiner wonen. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni 13 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Fijne dag allemaal!
Claudius Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni Ik denk niet dat ik ooit graag in opname was. Ik maakte soms wel plezier. Nu bij mijn voorbereiding van mijn verhuis krijg ik weer eens een oude reiskoffer in het oog. Ik mishandelde ooit de hendel van de koffer bij het terug binnenkomen in de kliniek. Ik wou gewoon de hendel terug in de koffer duwen maar ik gaf er zoveel tikken op dat ie brak. Natuurlijk had de verpleging dit gezien en kreeg ik vanaf toen de stempel agressief te zijn.
lady jane Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni Goeiemooiemorgen frummers De rest staat op tablet maar de wifi ligt eruit. Monteur installeert nieuwe slimme meter. Gelukkig had ik net de koffie klaar.
lady jane Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni goeiemorgen frummers Heb nu een monteur over de vloer voor een nieuwe slimme meter gelukkig had ik net de koffie klaar en mn app. opgeladen want de strook gaat er af. en ook gelukkig, ik ben de eerste van vandaag dus kan ern lekker naar zwembad en strand. en omdat alle goeie dingen in drieen komen, ben ik benieuwd welk geluk me nog meer gaat toevallen vandaag
lady jane Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni nou die was niet lang onderweg dus. 3 x goeiemooiemorgen voorlopig. fijne dag ook.
Claudius Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni E-Bike is verkocht, vaatwasser ook al. Nog een frigo, droogkast en wasmachine te gaan. En nog wat meubelen.
Claudius Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni Deze middag had ik Vol-a-vent en aardappelen Geen @Yvonne vandaag?
Maia Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni Misschien @Claudius ben je wat minder gemeen op anderen momenten, los van het privébericht. Ik moet morgenochtend de antabus weer innemen maar zit vol emoties door jou. En nee, ik ben géén dronken Linda nu zoals je zei. Nu drinken is morgen géén antabus Fuck it? En nee C , ligt niet zo aan jou, maar je weer pre-cies hoe je mij klein kunt krijgen. Goed gedaan hoor..
bumperjim Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni (bewerkt) Ik snap niet alles maar ik geloof dat @Maia een steuntje nodig heeft. Bij deze ❤️ Sterkte! 17 juni bewerkt door bumperjim
karin123 Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni @Maia Laat je niet gek maken door een ander! Het enige wat je nu moet doen is droog blijven! En morgen de antabus erin! De rest is niet belangrijk! Fonny en lady jane reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden