Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius %s om %s bewerkt door Claudius Foute datum
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen @Claudius, @Kunsie64 en alle andere frummers. Drukke volle leuke dag voor de boeg. Snel een bakje neerzetten hier en dan zoefffff.
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goeeeetuhhhhmoorgeeen, (op zen duuts). Vanmiddag een zomerfeest op school met allerlei spelletjes etc. Zoontje hoeft pas om 10 uur op school te zijn ivm met kamp gisteren.. Ik mag tussendoor nog werken in Groningen en om 2 uur weer in Assen zijn. En dan om 5 uur nog trampolinespringen (sport) van mijn dochter. In dat uur ga ik altijd een wandeling maken in het bos dus daar kijk ik nu al naar uit. Dagpact: Claudius Kunsie Freekie %s om %s bewerkt door Freekie Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Yvonne Kunsie64 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag hoort jongste of ze is geslaagd voor school. Dan is het wel zo’n beetje volbracht hier. Of toch niet….:-). In ieder geval heb ik dan twee dames van 18+ die niet meer naar de middelbare school gaan. Wonderlijke gedachte en tegelijkertijd heel normaal. bumperjim reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ze worden groot @Lika 😊 Lika reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ik kom even binnenwippen. Waarom weet ik niet zo dadelijk. Miss omdat het hier ooit mijn spuwput was. Dingen werden geschreven, gedacht, gevoeld die nergens anders boven kwamen. Voor de buitenwereld vaak netjes in de pot met het deksel erop. Ben duidelijk weer overdramatisch 😊 Het is heel zwaar de laatste 8 weken. Daar waar we dachten ons te moeten voorbereiden op een verhuis van mama naar een woonzorgcentrum werd het ineens en onverwacht naar een verhaal van 'ze heeft nog tussen de 2 en 4 weken te gaan'. Ondertussen gaan we bijna week 8 in. Soms is ze niet zo goed en voelt ze zich heel ziek. Soms is alles ok en heeft ze het over 'als ik terig beter ben'. Wat mijn hart breekt want het wordt nooit meer 'beter'. Ik worstel er door. Maar ik voel het gewicht. Niet 1 keer dacht ik aan drinken of roken. Wie had dat gedacht? Maar het weegt. Alles. Ruzie is er al. Ik word heel erg met mijn eigen mindere karaktertrekjes geconfronteerd. Ik ben graag op mezelf. Daar haal ik mijn energie vaak. Deze vaak gedwongen contacten tussen mezelf en familieleden knabbelen. Het weegt, meer valt er niet te zeggen. Het hangt allemaal nog met een draadje aan elkaar voelt het vandaag. Maar dadelijk schudden we dat weer af. Het lukt wel. ❤️ %s om %s bewerkt door fleurtje Fonny, Maja en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers en sterkte met alles @fleurtje je moet nu veel buiten je comfortzone zitten denk ik, en tegelijkertijd je voorbereiden op afscheid van je moeder nemen. Heftig. en goed dat roken en drinken zich niet melden. Je kunt alles zuiver en onverdoofd doen. De ik en alleenmomentjes misschien een beetje ertussendoor plannen en uitvoeren? Beetje evenwicht heb je denk ik wel nodig hoor om niet te gaan wankelen. enne @Claudius jij dacht zeker vrijdag de 13e te omzeilen? Helaas die komt er morgen toch. vandaag de 12e dus Kunsie64 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei lady jane: enne @Claudius jij dacht zeker vrijdag de 13e te omzeilen? Helaas die komt er morgen toch. vandaag de 12e dus Oei ik ga zeker nog niet wakker geweest zijn. Deze middag had ik stoofvlees met aardappelen
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag lijkt weer een goede dag te worden, deze voormiddag had ik de praatgroep. De namiddag gaat een luie namiddag worden. Heel vroeg nog aan het sorteren geweest voor mijn verhuis.
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 6 uur geleden zei Lika: Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Yvonne Lika Fonny🌞
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei fleurtje: Ik kom even binnenwippen. Waarom weet ik niet zo dadelijk. Miss omdat het hier ooit mijn spuwput was. Dingen werden geschreven, gedacht, gevoeld die nergens anders boven kwamen. Voor de buitenwereld vaak netjes in de pot met het deksel erop. Ben duidelijk weer overdramatisch 😊 Het is heel zwaar de laatste 8 weken. Daar waar we dachten ons te moeten voorbereiden op een verhuis van mama naar een woonzorgcentrum werd het ineens en onverwacht naar een verhaal van 'ze heeft nog tussen de 2 en 4 weken te gaan'. Ondertussen gaan we bijna week 8 in. Soms is ze niet zo goed en voelt ze zich heel ziek. Soms is alles ok en heeft ze het over 'als ik terig beter ben'. Wat mijn hart breekt want het wordt nooit meer 'beter'. Ik worstel er door. Maar ik voel het gewicht. Niet 1 keer dacht ik aan drinken of roken. Wie had dat gedacht? Maar het weegt. Alles. Ruzie is er al. Ik word heel erg met mijn eigen mindere karaktertrekjes geconfronteerd. Ik ben graag op mezelf. Daar haal ik mijn energie vaak. Deze vaak gedwongen contacten tussen mezelf en familieleden knabbelen. Het weegt, meer valt er niet te zeggen. Het hangt allemaal nog met een draadje aan elkaar voelt het vandaag. Maar dadelijk schudden we dat weer af. Het lukt wel. ❤️ Sterkte Fleurtje
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dan help juist het hier schrijven, wat je misschien, tegen bijna niemand kan zeggen heel erg @fleurtje Ik lig al meer dan een uur te dobberen in bad... Vanaf dat we richting de auto liepen vanaf het zomerfeest op school terug, wist ik het al, de grens is bereikt.. En dan ben je er dus nog niet hé... Eerst thuis eens een vrij koude douche genomen en even later de oudste naar sport brengen. Kinderen waren vanavond binnen, mooi, ik kies lekker een rustig plekje in de tuin om zo min mogelijk gestoord te worden.. Het is ook goed, zo. Grenzen zijn niet erg, zolang je er maar bewust van bent en erop anticipeert. En hopelijk valt de klap van de hamer nog meer mee dan de vorige keer.. Ik dobber nog even prikkelarm verder. Oh wacht, wat ziet mijn oog? Bijna 10 over 10, dan mag ik zo op bed.. Wat fijn, ik wil al 4 uur lang heen
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Freekieslaap lekker! @fleurtje heel veel liefs! En natuurlijk weegt het. Natuurlijk. Sterkte. Ik heb een vlaggetjes lijn gehaakt, maar hij lijkt meer op een verzameling driehoekige pannenlappen. ‘Niemand heeft zoiets’ riep mijn man enthousiast. Ze hangen driekantig te wezen op het balkon;-) karin123 en Rosee reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben blijkbaar weeral eens uitgeslapen. Pfff.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Sterkte @fleurtje, heel veel sterkte. En een heel dikke knuffel voor jou...
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Lika Betekenen die vlaggetjes dat je dochter geslaagd is? Hier oudste vorig jaar examen gedaan. Pfff…. Wat een spannende, maar ook leuke tijd was dat.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 13 uur geleden zei Emmy: @Lika Betekenen die vlaggetjes dat je dochter geslaagd is? Hier oudste vorig jaar examen gedaan. Pfff…. Wat een spannende, maar ook leuke tijd was dat. Klopt!!! bumperjim reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) * %s om %s bewerkt door Claudius
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 10 uur geleden zei Lika: Klopt!!! @Lika Gefeliciteerd!!! Weer een hele mijlpaal bereikt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden