Claudius Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Een heel nieuwe maand. Dagpact: Claudius
Maja Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Goedemorgen allemaal, tweede dag van een zonnig weekend! @rapilos: puppy-tijd! Aftellen 🥳 @Likaen @Emmy:🌹🌻 Dagpact: Claudius Maja rapilos reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni 1 minuut geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Maja Kunsie Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Goedemorgen frummers. Awel pollekes, het ziet ernaar uit dat we wéér een mooie dag krijgen. Dat wordt lekker veel rommelen buiten dus en vanmiddag even een sneltreinbezoekje van de kinderen. Eerst maar even een bakje nu
Claudius Geplaatst 1 juni Auteur Rapport Geplaatst 1 juni Vandaag staat er een bezoek van mijn broer pepland. Ik ben nog kleding aan't sorteren in verband met mijn verhuis. Ik moet veel spullen wegdoen. Mijn broer gaat hopelijk wat spulletjes meenemen. Deze middag staat er kalkoensnitzel met Champions en puree op het menu.
rapilos Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni goedemorgen allemaal, Ja @Maja, vandaag puppydag. Vanmiddag ophalen. pfff...al aan het wachten vanaf november. Krijg steeds leuke fotos en filmpjes van diegene die hun pup al gisteren en eergisteren hebben opgehaald Om jaloers van te worden. Jij sterkte met wachten op de uitslag van de scan Maja. Ga je verhuizen dan @Claudius? ( heb wat gemist geloof ik)
Claudius Geplaatst 1 juni Auteur Rapport Geplaatst 1 juni 1 uur geleden zei rapilos: Ga je verhuizen dan @Claudius? Jawel naar een veel kleinere en goedkopere woonst. Maar ik kan al mijn spullen niet meenemen. Ik was weer overvloedig aan 't zweten. Toch een virus of zoiets? Ach ja morgen is dat toch gedaan want dan moet ik gaan blazen en dan mag ik niet ziek zijn. 😅 rapilos reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Terug uit Parijs, is hier ineens de zomer uitgebroken. 30 graden, niet echt warm maar voelt veel warmer dan in Parijs toen we uit de trein stapten. Ik moet ff het hele huis in de zomermode krijgen, alles dicht en zo, maar na een klein middagslaapje onweert het nu eerst. Is ook goed 😁 Lekker om terug te zijn. Parijs is leuk voor een lang weekend, daarna snel weer weg. Ik moet nou wel weer droge dagen maken om de statistieken uit het rood te krijgen 🙈
Moeps Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Was weer een gezellige boel gisteravond in Parijs las ik....
Lika Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Ongelofelijk wat voel ik me diep ellendig. Huilen. Down. Ik heb een afspraak met de huisarts gemaakt. Ben bijna afgebouwd wat medicatie betreft. Voel me schuldig dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken. Kan ook de overgang zijn. Zou het liefst verdwijnen. Weg. Oplossen in het niets.
bumperjim Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni 1 uur geleden zei Moeps: Was weer een gezellige boel gisteravond in Parijs las ik.... Ja we kwamen met de metro langs het parc des princes en toen moest alles geevacueerd worden, toen moesten we helaas de laatste 2 km lopen door de chaos. De sfeer zat er lekker in 😁
bumperjim Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni (bewerkt) 23 minuten geleden zei Lika: Ongelofelijk wat voel ik me diep ellendig. Huilen. Down. Ik heb een afspraak met de huisarts gemaakt. Ben bijna afgebouwd wat medicatie betreft. Voel me schuldig dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken. Kan ook de overgang zijn. Zou het liefst verdwijnen. Weg. Oplossen in het niets. Das het afbouwen joh. Ff niet verdwijnen in het niets nu. Pas op de plaats met de medicijnen. Toch wel sterk spul wat je gebruikt(e) 😬 1 juni bewerkt door bumperjim
Lika Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Ik verdwijn niet. Maar het gevoel dat je jezelf wil afschudden. Als zo’n tekenfilm poppetje. Als je maar hard genoeg rent dan kun je jezelf afschudden. Dat wil ik even. Woensdag eerst de huisarts.
Emmy Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni @Lika Goed dat je een afspraak gemaakt hebt bij de huisarts! Zij begeleid je ook bij het afbouwen toch?
Claudius Geplaatst 1 juni Auteur Rapport Geplaatst 1 juni 6 minuten geleden zei Lika: Sinds een week of vier gaat het minder volgens mij. En je wijt dit zelf mogelijk aan de overgang? Kun je niet sneller naar de huisarts? Heb je nog andere professionele hulp?
Lika Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Ik ga woensdag en heb een email gestuurd. Eerder is er geen plek. Maar twee dagen meer of minder maakt niet veel uit. Ik ben blij dat ik handel.
Lika Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Als ik kijk naar overgangsklachten dan is het precies hoe ik me nu voel. Misschien is het de afbouw, misschien is het hormonaal.
Maja Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni (bewerkt) Wat rot @Likaom je zo belabberd te voelen. Ik dacht ook direct aan overgangsklachten, herkende in jouw beschrijving zowel mijn eigen geworstel als dat van mijn hartsvriendin voordat de verlossing kwam met voorgeschreven lichaamseigen hormonen. Ik hoop dat jouw huisarts goed naar jou luistert en met een concreet plan van handelen komt. Je verdient het! 💐🍀 1 juni bewerkt door Maja 2 taalfouten 😊
Lika Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Ja. Ik gooide het eerst op afbouwen van antidepressiva. Maar ik ben al zo ver en dit komt nu zo opzetten op een manier die ik niet ken. Ik denk idd hormonen. Dus ik ga dat vragen. Dank @Maja!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden