Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemiddag frummers, 
Tijd voor mijn uurtje niksen op de bank en een bakje. 
Geen zon hier, hoewel die wel beloofd was, en het is koud. 
Ach, binnen is het lekker warm, ook fijn. 
En dat ontslaat mij dan weer van de verplichting om in de tuin te werken, had ik toch al geen zin in ;) 
Vanmiddag nog even lekker aan de slag, dan heb ik morgen echt weekend. 
@rapilos veel plezier bij jouw oppasadres weer. 

@Lika, hopelijk ben je weer wat meer content met het bestaan vandaag. Jeetje meis, je hebt zoveel goeds gedaan voor jou moeder, daar mag je trots op zijn hoor, 
net zoals je trots mag zijn op wat je zélf allemaal bereikt hebt... 

En @Spirit, ik hoop dat ook jij je draai weer wat aan het vinden bent. 
Kan me overigens heel goed indenken dat je doodmoe, moedeloos, geïrriteerd raakt door rotzooi om je heen, zou ik ook absoluut niet tegen kunnen. 
En ik ben echt geen Miep Kraak hoor, no way toedeloe... 

Nog even over plasgeluiden.... nou, ik ken mannen die als ze staan te plassen de dames in de belendende ruimte het gevoel geven naast de watervallen van Schaffhausen te staan.... vréselijk irritant... 

Mooi, en dan nu even een uurtje plat... 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png 

Geplaatst

Zit in een flinke depressie. Aan de ene kant, wil ik graag naar huis, maar aan de andere kant, heb ik er niets meer te zoeken Beetje zo'n ontheemd gevoel.Hoop dat ik hier doorheen kom. Ben ook liever niet alleen, dus zit ik liever bij mijn vriend. Beetje hangen op de bank, even naar buiten op de schommelstoel. Meer zit er even niet in. Wel veel geslapen. We zouden gisteren even gaan uitbuiken, na het eten. Was even op mijn spijkermat gaan liggen en weggedommeld.Was inmiddels 21.30. Ben er even uitgeweest, toen weer teruggegaan en geslapen tot vanochtend. Mijn vriend heeft ook meegedaan aan deze slaapmarathon. Hopelijk heeft het ons goed gedaan.

Geplaatst

Of juist daarnaast ook zorgen dat je daar gaat aarden. Clubje zoeken om bij aan te sluiten. 55+ gym of yoga, leesclubje via de bieb of eetclubje via buurthuis, vrijw.werk whatever. Maar onderneem wel wat. Dit hoeft geen echte deprressie te worden @Spirit Maar breng evenwicht tussen actie en rust. Het leven kan zo leuk zijn. 

Geplaatst
46 minuten geleden zei lady jane:

Of juist daarnaast ook zorgen dat je daar gaat aarden. Clubje zoeken om bij aan te sluiten. 55+ gym of yoga, leesclubje via de bieb of eetclubje via buurthuis, vrijw.werk whatever. Maar onderneem wel wat. Dit hoeft geen echte deprressie te worden @Spirit Maar breng evenwicht tussen actie en rust. Het leven kan zo leuk zijn. 

Maand geleden best positief daarmee bezig geweest. Gezwommen, gewandeld, Ebike uitgeprobeerd, dan ineens val ik weer in een gat.

Geplaatst
4 uur geleden zei Spirit:

Maand geleden best positief daarmee bezig geweest. Gezwommen, gewandeld, Ebike uitgeprobeerd, dan ineens val ik weer in een gat.

Vandaar dat ik een netwerk aanraad. Zo ervaar mijn clubjes. Een katalisator en stimulans. En ook vrijblijvend sociaal contact. Dan heb je je hobby gemeen en komt er wat extra s uit voort dan is dat n kadootje. En t is een stok achter de deur om niet in te kakken. Misschien komt dat gat niet eens meer dan.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...