Claudius Geplaatst 9 april Rapport Geplaatst 9 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst 9 april Rapport Geplaatst 9 april 2 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞 Goedemorgen Claudius ☕️☕️
Yvonne Geplaatst 9 april Rapport Geplaatst 9 april Goedemorgen Frummers, Wow, geen zon, dat is lang geleden 😂 Maar natuurlijk wel een bakje.
bolletje Geplaatst 9 april Rapport Geplaatst 9 april Goeie morgen, Ik heb er gruwelijk de pest in. Vergeten de wekker te zetten dus veel te laat wakker. Haastig m'n bed uit, val ik met m'n toeter plat op de grond. Doordat ik halfzijdig verlamd ben kan ik moeilijk op staan. Gauw gauw wassen, aankleden, haar fatsoeneren, dieren eten geven en uitlaten, nou wil dat uitlaten niets zeggen want dat is achter in de tuin, bed op maken en ff zitten. kijk ik op m'n pc. IS HET WOENSDAG M'N VRIJE UITSLAAP DAG%^&(). Welterusten. Fem82 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 9 april Auteur Rapport Geplaatst 9 april @bolletje Sommige dagen sta je beter niet op. @Yvonne Hier verstopt de zon zich ook.
Spirit Geplaatst 9 april Rapport Geplaatst 9 april Goedenmorgen.Gelukkig is het allemaal weer over en kunnen we weer over naar de orde van de dag. Het was Zondag een hele drukke dag, voor iedereen.Mijn vriend kan niet tegen drukte en is toen gaan drinken. Ik kon er zelf ook slecht tegen, maar ik zonder mij dan altijd af. Ga nooit bij drinkers zitten.Blijkbaar is dat voor hem een trigger geweest. Nu weer verder. Heb even gekeken, maar er is geen bier meer, alleen lege blikken, tsja, statiegeld en kan hij meteen zien, hoeveel hij heeft gezopen. Gelukkig gebeurd dit incidenteel, denk dat dit zeker 7 maanden geleden was. Ook dat gebeurde toen, met zo'n Shantygebeuren.Denk dat we dat maar niet meer op moeten zoeken. lady jane en Francoise reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 9 april Auteur Rapport Geplaatst 9 april 1 uur geleden zei Spirit: Gelukkig gebeurd dit incidenteel, denk dat dit zeker 7 maanden geleden was. Ook dat gebeurde toen, met zo'n Shantygebeuren.Denk dat we dat maar niet meer op moeten zoeken. Dat is goede raad voor U zelf. Spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 9 april Rapport Geplaatst 9 april Vanavond even uit werk langs mijn moeder gefietst. Krantje gebracht (leest ze die nog??), bloemetje neergezet. Het gaat zo goed met haar. Fantastisch om mee te maken. Francoise en bumperjim reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden