Rosee Geplaatst 14 februari Rapport Geplaatst 14 februari Wat fijn voor je moeder en voor jou @Likaals ze daar terecht kan! Klinkt heel goed. Ook fijn dat het afbouwen met de ad goed verloopt. Merk je wel verschil of dat niet eens?
Lika Geplaatst 14 februari Rapport Geplaatst 14 februari @Rosee, volgens mij merk ik niets. Soms als ik me verdrietig of moe voel of boos of (iets emotioneels) gaat er even een angstig gevoel door me heen. O, jee, als ik maar niet…. Maar ik heb in die dertig jaar al slikkend zo veel downs meegemaakt dat het helemaal niet aan het stoppen hoeft te liggen. Dat geloof ik echt en dan word ik rustig. Ben misschien iets gelijkmatiger van humeur gek genoeg. En lijk wel wat meer te voelen. Maar het is allemaal heeeeeel klein. lady jane en Rosee reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 15 februari Auteur Rapport Geplaatst 15 februari (bewerkt) 4 uur geleden zei Lika: Ik voelde me bijna zweven toen ik het huis verliet. 🙂 Mooi dat de afbouw van de somberpillen ook goed gaat. Dat slag-in-de-rondte-eten zou ik gewoon even lekker op de koop toe nemen. We moeten tenslotte ook niet doorslaan in onszelf altijd maar te willen begrenzen. Ik hoop dat het Droomhuisje voor je moeder doorgaat 🕯️ 15 februari bewerkt door Oskar Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 15 februari Rapport Geplaatst 15 februari 8 uur geleden zei Lika: Ik voelde me bijna zweven toen ik het huis verliet. Ik ben met zoveel liefde ontvangen daar. En die kan mijn moeder ook krijgen en die verdient ze!!! nu hoop ik dat ze 110 wordt. Gezellig. Van de spanning eet ik me een slag in de rondte. Om het maar even verslaving gerelateerd te houden. Ik ben nu ook al vijf weken op weg met afbouwen antidepressiva. Gaat erg goed. Verder gewoon mijn leventje aan het leven. Met (veel) werk en ook veel tevredenheid. Goed joh!! En ja dat emotionele achtbaan-gevoel, waarbij de spanning hoog oploopt en dan weer wegvalt en dan weer oploopt 😬 Ik zeg dan altijd tegen mezelf dat ook "normale" mensen daar moeite mee hebben 😁
bolletje Geplaatst 15 februari Rapport Geplaatst 15 februari Op 14-2-2025 om 02:49 zei Claudius: Goeiemorgen @Oskar Nee ik slacht mijn hond niet. Dagpact Claudius Zolang de hond geen pijn heeft laat haar dan op een natuurlijke manier haar leven af maken. Grijp niet in!!!!!!
bolletje Geplaatst 15 februari Rapport Geplaatst 15 februari Goeie morgen mensen, wie gaat er schaatsen ? Het kan.
Claudius Geplaatst 15 februari Rapport Geplaatst 15 februari 2 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen, wie gaat er schaatsen ? Het kan. Hier zie ik niet veel ijs hoor. En het wordt in de dag ook veel te warm. bolletje reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 15 februari Rapport Geplaatst 15 februari Heel erg fijn om te lezen @Lika! Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden