lady jane Geplaatst 3 februari Rapport Geplaatst 3 februari Francoise staat hier helemaal buiten Spud.
Spud Geplaatst 3 februari Rapport Geplaatst 3 februari @Francoise, bedoelde je dat in je posting? Leuk je weer gelezen te hebben!
Spud Geplaatst 3 februari Rapport Geplaatst 3 februari Voor zover ik teruggelezen heb wel Lady Jane. Maar ik weet niet wat er achter de schermen verder speelt. En daar houd ik me ook het liefste buiten. Zoals ik jou ken reageer je oprecht, Lonster1 ook dus gaat hier geen eeuwige discussie worden. voor allebei. Lonster1 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 februari Rapport Geplaatst 3 februari Er speelt zich niets achter de schermen af @Spud en er is niets mis met de diskussie tussen Lonster en mij, voor zover ik weet. Ik reageerde gewoon op de 2e helft van een posting van Lonster, meer niet.
Lonster1 Geplaatst 4 februari Rapport Geplaatst 4 februari Ik reageer er verder hier niet op, omdat het een raar soort discussie wordt zo waarvan ik de draad kwijt raak. De waan van het forum. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 februari Rapport Geplaatst 4 februari En daar reageer ik dan weer niet op 😜 Geintjeeee
IJsvogel Geplaatst 4 februari Rapport Geplaatst 4 februari Francoise had het over de waan van de dag, in haar eigen leven, waar ze druk mee is en daardoor minder op het forum komt. Dat heeft niks met hier te maken karin123, Francoise en lady jane reageerden hierop 1 2
Francoise Geplaatst 4 februari Rapport Geplaatst 4 februari Djw @IJsvogel, dat bedoelde ik daarmee . En idd gaat het soms wat minder , maar ik vind het niet leuk om hier na zoveel tijd weer binnen te vallen en te gaan klagen over vanalles , maar wilde er toch een positieve bijdrage aan leveren. Even melden dat ik toch wat heb meegelezen en jullie echt niet vergeten ben. Ik ben er nog , fysiek gezond en ik drink niet ! @ikkanhet, sterkte Lika, IJsvogel, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden