bumperjim Geplaatst gisteren om 06:13 Rapport Geplaatst gisteren om 06:13 8 uur geleden zei Emmy: Ja, lekker is dat hardlopen hè! Ik loop sinds twee jaar weer heel regelmatig en het doet me echt goed. Probeer me ook echt te richten op het ontspannen lopen en niet de snelheid oid. Ja snelheden meten is suf 😜 bovendien ren ik met de hond en die komt voortdurend iets interessants tegen dus dan stoppen we even. Anders is het saai.
Emmy Geplaatst gisteren om 08:42 Rapport Geplaatst gisteren om 08:42 Hahaha, met hond gaat het niet snel idd. Daarom laat ik die van ons lekker thuis. Die wil elke twee meter een plasje doen of snuffelen idd. Maar loop je in het bos dan? Met een muziekje op vind ik het niet saai. Zonder muziek loop ik niet.
Freekie Geplaatst gisteren om 12:08 Rapport Geplaatst gisteren om 12:08 Ik loop/ren ook nooit zonder muziek. Wandelen verschilt nog wel eens qua muziek, vaak ook meditatie muziek.. Bij hardlopen wat snellere muziek maar dat was vorig jaar. De sport-Freekie is geveld en is ingehaald door zijn eigen lichaam. Nu probeer ik het wandelend bij te benen
bumperjim Geplaatst gisteren om 12:31 Rapport Geplaatst gisteren om 12:31 3 uur geleden zei Emmy: Hahaha, met hond gaat het niet snel idd. Daarom laat ik die van ons lekker thuis. Die wil elke twee meter een plasje doen of snuffelen idd. Maar loop je in het bos dan? Met een muziekje op vind ik het niet saai. Zonder muziek loop ik niet. Langs het water, door het bos... de paden op de lanen in. Berg op berg af als ik wat meer vorm heb. Nee geen muziek voor mij bij het hardlopen.
Emmy Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) 6 uur geleden zei Freekie: Ik loop/ren ook nooit zonder muziek. Wandelen verschilt nog wel eens qua muziek, vaak ook meditatie muziek.. Bij hardlopen wat snellere muziek maar dat was vorig jaar. De sport-Freekie is geveld en is ingehaald door zijn eigen lichaam. Nu probeer ik het wandelend bij te benen Wandelen is ook fijn! In het begin van mijn burn out ook veel gedaan. Vooral veel in het bos en op de hei. Daarna langzaam het hardlopen weer opgepakt, maar echt begonnen vanaf 0. Dus 1 minuut hardlopen en 1 minuut wandelen. Best lastig want ik wil altijd meer, sneller en beter. Daarin mezelf ook weer verloren en veel te lang doorgelopen met een blessure. Vandaar mezelf voorgenomen dat het vooral moet gaan om ontspannen lopen, maar blijft lastig. Wandelen doe ik dan weer altijd zonder muziek. Lekker luisteren naar de vogel geluiden. 20 uur geleden bewerkt door Emmy
ikkanhet Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Afgelopen vrijdag heeft de neuroloog wederom gebeld met nog geen duidelijkheid. Ze gaan morgen de scan van september met die van januari vergelijken. Pas dan kunnen ze zien of er nog iets gedaan kan worden. Dinsdag hoor ik weer meer hierover. Woensdag heb ik een petscan van de rug waarvan de huisarts vreest dat dat daarmee te maken heeft Ben de 20e weer begonnen met roken. Zelfs met het goedvinden van de longarts en mijn huisarts. Vandaag had ik echt iets te vieren. Namelijk dat mijn kinderen na bijna 15 jaar zich weer getroffen hebben hier bij ons. En we een onvergetelijke middag hebben gehad. Had gisteren 1000 dagen niet gedronken maar vandaag toch 2 wijntjes genomen. karin123, Claudius en Fonny reageerden hierop 2 1
bumperjim Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 45 minuten geleden zei ikkanhet: Vandaag had ik echt iets te vieren. Namelijk dat mijn kinderen na bijna 15 jaar zich weer getroffen hebben hier bij ons. En we een onvergetelijke middag hebben gehad. Top ❤️ ikkanhet reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 1000 dagen niet gedronken en dat vieren met wijn en sigaretten? onbegrijpelijk voor mij, juist nu het zo belangrijk is zo gezond mogelijk te zijn en zuinig op jezelf. en je staat nog wel op ons jaarpact. wat ging er door je heen toen je dat besloot @ikkanhet? en nu, hoe voel je je erover en hoe nu verder?
Yana Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Oh, @ikkanhet, wat ontzettend fijn voor je dat je een mooie middag hebt gehad met allebei je kinderen ❤️ Ik wens je nog veel van die fijne momenten! Ennuh, je laat het drinken vast niet uit de klauwen lopen toch?
ikkanhet Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 8 minuten geleden zei lady jane: 1000 dagen niet gedronken en dat vieren met wijn en sigaretten? onbegrijpelijk voor mij, juist nu het zo belangrijk is zo gezond mogelijk te zijn en zuinig op jezelf. en je staat nog wel op ons jaarpact. wat ging er door je heen toen je dat besloot @ikkanhet? en nu, hoe voel je je erover en hoe nu verder? Kom hier nog op terug deze week @lady jane lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1
ikkanhet Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Zojuist zei Yana: Oh, @ikkanhet, wat ontzettend fijn voor je dat je een mooie middag hebt gehad met allebei je kinderen ❤️ Ik wens je nog veel van die fijne momenten! Ennuh, je laat het drinken vast niet uit de klauwen lopen toch? Dank je wel nee hoor dat ben ik niet van plan Fonny, lady jane en Yana reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 10 uur geleden zei ikkanhet: Afgelopen vrijdag heeft de neuroloog wederom gebeld met nog geen duidelijkheid. Ze gaan morgen de scan van september met die van januari vergelijken. Pas dan kunnen ze zien of er nog iets gedaan kan worden. Dinsdag hoor ik weer meer hierover. Woensdag heb ik een petscan van de rug waarvan de huisarts vreest dat dat daarmee te maken heeft Ben de 20e weer begonnen met roken. Zelfs met het goedvinden van de longarts en mijn huisarts. Vandaag had ik echt iets te vieren. Namelijk dat mijn kinderen na bijna 15 jaar zich weer getroffen hebben hier bij ons. En we een onvergetelijke middag hebben gehad. Had gisteren 1000 dagen niet gedronken maar vandaag toch 2 wijntjes genomen. ikkanhet reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @ikkanhet Wat moet dat fijn voelen en opluchting geven als je kinderen elkaar weer willen zien! Die zorgen kun je laten varen. Roken en drinken, jij bent de baas nu en niemand anders! ikkanhet reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden