bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Laten we maar lekker over alcohol hebben hè, dan lijkt het weer of we van dezelfde planeet komen
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 uur geleden zei bumperjim: Laten we maar lekker over alcohol hebben hè, dan lijkt het weer of we van dezelfde planeet komen
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik zal een draadje maken waarin we deze en andere (on) zinnige dingen kunnen bespreken, we mogen het hier best over hebben vind ik. karin123 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vind ik niet en ik zal het rapporteren. Zo gauw het hier een ideologische vuilstortplaats wordt is het forum wat mij betreft dood.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Volgens mij is alles, maar dan ook alles verslavingsgerelateerd. karin123 reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Gut, wordt er nou echt gepleit voor censuur op de dagdraad? En wiens mening moet dan leidend zijn voor wat wel en niet acceptabel is? Wat mij betreft kan alles gezegd worden en kan overal over worden gediscussieerd en hoeft dat niet in een apart draadje. Daarbij: de dagdraad is al zo lang als ik hier lees een bonte verzamelplaats voor alledaagsheden, meninkjes en allerhande flauwe kul. En dat vind ik het aardige eraan. Als alles verplicht over alcohol moet gaan hadden we hier de tent allang kunnen sluiten. %s om %s bewerkt door Oskar karin123 en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s en stel je voor dat we hier niets meer vinden om ons aan te ergeren? karin123 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben al ik weet niet hoe vaak gemodereerd onder het thema "niet helpend", dit tenenkrommend gejank over vluchtelingen vind ik nu eens niet helpend. Mensen komen hier op zoek naar een beetje empathie, een beetje hulp. Vuilspuiten kan overal elders op internet. Natuurlijk kan je hier niet alles zeggen, duh.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Als zogenaamd alles gezegd mag worden hier, ik ga aan het eind vd middag weer eens langs de slijter, heb al een week geen alcohol gehad 🤣
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s maar een beetje vroeg gaan hardlopen vandaag BJ
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Er staat niets in de richtlijnen over wat er kan gepraat worden. karin123 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hardlopend erheen en met rammelende flessen terug, alvast halverwege eentje open... Nee dat wordt niks geloof ik
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s gelukkig is er een reclame-slogan; that life gives us chocomel
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 15-2-2025 om 22:36 zei Claudius: Jij noemt dat grappig? Sarcastisch bedoeld Claudius.
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 16-2-2025 om 06:38 zei Oskar: Maar je moet niet vergeten dat veel van deze mensen hun geboorteland ontvlucht zijn omdat ze daar hun evenmin een leven hadden. Klopt. Mensen die de koran aanhangen kunnen beter naar een moslimland vluchten. Hun cultuur en godsdienst is te verschillend met de onze. Zij leven vaak nog in de middeleeuwen. Dat is niet meer in te halen. Ze mogen blij zijn dat het hier (nog) aardig rustig is en ze aan alle kanten worden geholpen. Dat geeft hun niet het recht om mensen te vermoorden met auto's of messen. Het zal je partner, kind of ander familielid maar zijn.
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s In de tijd dat Bolkestein er nog zat, stemde ik PVDA. Maar hoe ouder ik werd en de wereld zag veranderen, schoof ik een flink eind op. Bolkestein had het ook over de immigranten en zei ook dat de boel ging verpauperen en de criminaliteit een vlucht zou nemen. En wat had hij gelijk! Het werd hem ook niet in dank afgenomen dat hij dat zei. Maar meneer haalde heel veel zetels bij de verkiezingen. Hoe zou dat nu zijn gekomen! Daarvoor had je nog Hans Janmaat. Radicaler dan Bolkestein. Ook hem werd de mond gesnoerd. Zijn partner op dat moment heeft een been moeten missen vanwege linkse radicale idioten, die bij een vergadering van de CD de boel in de fik hadden gestoken. Fortuyn werd vermoord door een extreem linkse radicale idioot. Hoewel ik nog steeds denk dat dat een opdracht was vanuit de overheid. Het mag in deze wereld niet gezegd worden. Rechts wordt altijd de mond gesnoerd. In Duitsland heb je de Brandmauer, in België, cordon sanitaire. Bij de NPO worden alleen linkse politici e.d. uitgenodigd. Laatst zat Saskia Belleman daar en zij had twee vragen aan Jetten. Zij mocht niet uitspreken omdat mevrouw Hildebrand het niet wilde horen. Het werd afgekapt onder het mom van te weinig tijd. Alles moet in de doofpot, maar die pot is aan het overkoken! Kijken wat het aanstaande zondag wordt in Duitsland.
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 16-2-2025 om 07:33 zei bumperjim: we des te meer provinciaal en beïnvloedbaar en a-intellectueel zijn geworden. Over 20 jaar wanneer de laatste democratie zichzelf heeft weggestemd, mogen we weer bij nul beginnen met een ouderwetse revolutie. Totaal niet mee eens. Dan kun je ook zeggen wat betreft beïnvloedbaar, ik lul lekker links dan hoor ik er bij en ben ik een fijne deuger. Dat zie je ook bij de grachtengordel types. Een democratie is er bijna nergens in de ware zin van het woord. Dat zie je aan alle tegenstand en uitsluiting van rechts. Er komt eerst nog oorlog en in de vierde wereldoorlog wordt er weer gevochten met stokken.
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 17-2-2025 om 20:35 zei bumperjim: Laten we maar lekker over alcohol hebben hè, dan lijkt het weer of we van dezelfde planeet komen Zoiets als dit!
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 18-2-2025 om 08:11 zei bumperjim: Vind ik niet en ik zal het rapporteren. Zo gauw het hier een ideologische vuilstortplaats wordt is het forum wat mij betreft dood. Dit is zo'n geval waar ik het net over heb gehad! Uitsluiten, buitensluiten en alleen de "deugers" hebben het voor het zeggen! Niet meer, die tijd is geweest. Ik laat mij de mond niet meer snoeren, teveel meegemaakt om nog braaf met de menigte mee te lopen. Het is geen ideologische vuilstortplaats maar een realistische. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dat kun je nu zien in de hele EU. Maak er maar een leuk rapportje van. Hoe oud zijt gij?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden