Claudius Geplaatst gisteren om 03:24 Rapport Geplaatst gisteren om 03:24 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Fonny Geplaatst gisteren om 06:10 Rapport Geplaatst gisteren om 06:10 2 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny🌞 Â
bolletje Geplaatst gisteren om 06:32 Rapport Geplaatst gisteren om 06:32 Goeie morgen allemaal hier de vakantieganger. Vandaag 3 dagen naar de Beekse bergen. Heb er zo'n zin in. Lekker tussen de dieren en maar genieten, en s'avonds naar de lichtshow. Ik zou zeggen, tot zaterdag, doeiiiiiiii. lady jane, karin123, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 4 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:56 Rapport Geplaatst gisteren om 06:56 Veel plezier dan @bolletje, lekker genieten. Goedemorgen frummers. Eerst even een bakje en een broodje gesmolten kaas en dan lekker aan de slag. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:59 Rapport Geplaatst gisteren om 06:59 DAGPACT: Claudius Fonny🌞 Yvonne
lady jane Geplaatst gisteren om 08:16 Rapport Geplaatst gisteren om 08:16 goeiemooiemorgen frummers straks een reunie met wat strandmaatjes de winter duurt te lang om zo lang elkaar niet te zien. en dan daarna met zoon een filmpje pakken en lekker eten. @bolletje lekker genieten komende dagen, en wel warm aankleden he meis  Tine en Fonny reageerden hierop 2
Yana Geplaatst gisteren om 09:03 Rapport Geplaatst gisteren om 09:03 Het hoost hier nog steeds, zeldzaam dit. Slapen was geen eitje, gierende wind, slagregen op het dak, onweer én een eindeloos blaffende hond. Ik zie uit (Zuid?)Nederland allerlei foto's langskomen van prachtige rijp op de bomen, hebben jullie dat ook gezien?
Yana Geplaatst gisteren om 09:16 Rapport Geplaatst gisteren om 09:16 Op de plattelands-lagere-school-met-de-bijbel was er ook teken'les'. Ik had een geweldige tekening gemaakt met allerlei felgekleurde vakjes door elkaar heen, ik was er helemaal mee in mijn nopjes. Maar de meester gaf een onvoldoende want: "het lijkt nergens op". Toen heb ik een hertje uit een boek nagetekend en kreeg ik weer een 8. Nu zit ik in de camper lekker te tekenen met allerlei kleuren door elkaar heen in vloeiende vormen. Het wordt práchtig, ik ben er als een kind zo blij mee én meester Mourik is er niet om het af te kraken. Wat een feest! Fonny, Rosee, Tine en 1 andere reageerden hierop 4
Tine Geplaatst gisteren om 12:17 Rapport Geplaatst gisteren om 12:17 5 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Fonny🌞 Yvonne Tine Â
bumperjim Geplaatst gisteren om 13:08 Rapport Geplaatst gisteren om 13:08 3 uur geleden zei Yana: Op de plattelands-lagere-school-met-de-bijbel was er ook teken'les'. Ik had een geweldige tekening gemaakt met allerlei felgekleurde vakjes door elkaar heen, ik was er helemaal mee in mijn nopjes. Maar de meester gaf een onvoldoende want: "het lijkt nergens op". Toen heb ik een hertje uit een boek nagetekend en kreeg ik weer een 8. Nu zit ik in de camper lekker te tekenen met allerlei kleuren door elkaar heen in vloeiende vormen. Het wordt práchtig, ik ben er als een kind zo blij mee én meester Mourik is er niet om het af te kraken. Wat een feest! Weg met de bekrompenheid 🥳
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden