Pinkman Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat een beroerd nieuws van de ha. Heel veel sterkte @ikkanhet
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Op 18-1-2025 om 09:02 zei Oskar: De romanticus in mij vindt het wel mooi: de natuur die stoรฏcijns zijn weg baant, en zich niks aantrekt van menselijke bouwsels. Maar het is natuurlijk mooi kloten om dat af te moeten wachten @bumperjim. Ik zou ook verkassen. Een mooie aanleiding voor een Geheel Nieuwe Start. Meteen een nieuwe baan voor jou ook erbij als je toch bezig bent. Je passie volgen! (En vervolgens omkomen van armoe & honger). Het ding is, ik hoef hier helemaal niet weg. Ik heb het hier prima naar mn zin. Lekker met de hond de natuur in (het is hier 1 groot natuurgebied), lekker mountainbiken, drummen in de kelder en misschien wel weer eens een bandje opzetten. Goedbetaalde baan vlakbij huis. Ik ben bang om alles kwijt te raken ๐ข Maar de Stier is hier ongelukkig. Jarenlang voor de dochters gezorgd, die zijn nu weg en nou kan ze geen werk meer krijgen. "Hier is niks voor mij". OK... wat zoek je dan? Waar wil je heen? Het probleem van een altruist is dat ze GEEN ENKEL idee heeft van wat ze voor zichzelf wil ๐ซ Dat moeten we dus proberen uit te vogelen.ย %s om %s bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden