ikkanhet Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen lieve allemaal Uitslag MRI en scan zijn binnen maar natuurlijk abracadabra taal. Dus afwachten. Vanmiddag komt de huisarts. Morgen heb ik een terugbelafspraak met de neuroloog en maandag een afspraak met de longarts. Een paar dingen zijn in elk geval niet goed. Weer 2 kleine verkleuringen in de hersenen en 2 stofafwijkingen passend bij MS. Verder ook iets goed mis met mijn rug.
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Och wijfie wat een ellende allemaal. Hopelijk valt het gesprek vanmiddag mee en kan de h. arts het goed uitleggen. Sterkte.🍁
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers zware tijden voor je @ikkanhet hoe voel jij je verder? ziek? mentaal? Heb je verder wel afleiding, bezoek? sterkte met alles
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Veel sterkte en hopelijk krijg je inderdaad een goede uitleg.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Heel langzaam begint het licht te worden, maar als ik de weersverwachting mag geloven zullen we weer geen sprankje zon zien vandaag. Ach, dan maar gezellig de lampjes binnen aanhouden ook. Och @ikkanhet, wat een onderzoeken, wat een spanning elke keer weer. Ik hoop dat er toch lichtpuntjes bij de uitslagen zullen zitten...ik denk aan je hoor. Inmiddels hebben de dieren hun ochtendnatje en - droogje gekregen en is het tijd voor een bakje.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Het is nu bijna 9 uur en nog niet echt licht. Vitamine D maar in pilvorm geslikt. Van de week was ik bij de bloedplasmabank en heb mijn gewicht aan laten passen in hun administratie. Dat was nog van ruim 2 jaar en 14 kilo geleden. Daardoor hoef ik nu ook minder te geven en heb ik daar ook minder duizeligheid van. Volgende dag gewoon al weer fit, in plaats van wat moe nog. Ik voel me echt gezegend met de conditie die ik nu heb, geen pijntjes en lekker fit. Mijn humeur vaart er ook wel bij. Ben zo blij dat ik weg ben van die baan met dat werk achter de laptop. Het niet dagelijks drinken voelt inmiddels heel stevig. %s om %s bewerkt door Lonster1 Rosee en rapilos reageerden hierop 2
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen ☀️ ik stuur jullie een zonnetje! @ikkanhet Jeetje wat naar allemaal. Hopen maar dat de huisarts je een beetje kan geruststellen. @Lonster1 Wat een goede berichten zeg! Lekker volhouden dus! @Yvonne Heerlijk die bakjes van jou elke ochtend! Lonster1 reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Een hele goede morgen allemaal, tja, weer grijs en grauw buiten. Straks er toch maar op uit Straks bloed prikken (Tussen controle) Had van de week wat verhoging en haal alle spookbeelden in mijn hoofd die er mogelijk zijn. gelukkig nu wel weer over @ikkanhet, sterkte, op naar een zo,n goed mogelijke uitslag ! Naar he, die rot spanning daarover steeds (Weet er alles van helaas)
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb een goed groepsgesprek gehad in de verslavingskliniek. Wij mogen een jaar lang nog wekelijks als ex patiënten een voormiddag samenkomen. Gelukkig begrijpt de begeleidende psycholoog en iemand van de thuisbegeleiding mij wel. rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Juist mijn brief bij ontslag van de verslavingskliniek bekeken. Ik ben slechts vierhonderdzesentachtig 486 dagen aan elkaar opgenomen geweest. Dat zijn 69 weken en 15 maanden. Meer als een jaar dus. Maakt mij dat nu een ervaringsdeskundige?
ikkanhet Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers zware tijden voor je @ikkanhet hoe voel jij je verder? ziek? mentaal? Heb je verder wel afleiding, bezoek? sterkte met alles Dank je @lady jane voel me niet echt ziek. Ben wel heel erg moe. Heb gelukkig best veel afleiding. lady jane reageerde hierop 1
ikkanhet Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 10 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Heel langzaam begint het licht te worden, maar als ik de weersverwachting mag geloven zullen we weer geen sprankje zon zien vandaag. Ach, dan maar gezellig de lampjes binnen aanhouden ook. Och @ikkanhet, wat een onderzoeken, wat een spanning elke keer weer. Ik hoop dat er toch lichtpuntjes bij de uitslagen zullen zitten...ik denk aan je hoor. Inmiddels hebben de dieren hun ochtendnatje en - droogje gekregen en is het tijd voor een bakje. Dank je @Yvonne van deze uitslagen hangt ook best veel af . Morgen weet ik meer.
ikkanhet Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 uur geleden zei Wendy75: Goedemorgen ☀️ ik stuur jullie een zonnetje! @ikkanhet Jeetje wat naar allemaal. Hopen maar dat de huisarts je een beetje kan geruststellen. @Lonster1 Wat een goede berichten zeg! Lekker volhouden dus! @Yvonne Heerlijk die bakjes van jou elke ochtend! Dank je @Wendy75niet echt dus hopelijk kan de neuroloog het morgen.
ikkanhet Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 uur geleden zei rapilos: Een hele goede morgen allemaal, tja, weer grijs en grauw buiten. Straks er toch maar op uit Straks bloed prikken (Tussen controle) Had van de week wat verhoging en haal alle spookbeelden in mijn hoofd die er mogelijk zijn. gelukkig nu wel weer over @ikkanhet, sterkte, op naar een zo,n goed mogelijke uitslag ! Naar he, die rot spanning daarover steeds (Weet er alles van helaas) Dank je @rapilosdaar gaan we voor. Fingers crossed rapilos reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden