Yvonne Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari Goedemorgen Claudius, goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar even.
Marij Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari Goedemorgen, leuk dat de koffie hier al klaar staat.
Claudius Geplaatst 14 januari Auteur Rapport Geplaatst 14 januari Goeiemorgen @Marij en @Yvonne . Wilde plannen vandaag? Ik moet mijn koffie nog drinken en ontbijten. Ik heb wel beter geslapen.
Dyem Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari Goedemorgen allen, lekker een bakje. Claudius, ik zit nu aan de koffie en ontbijt, warme melk met havermout, banaan en kaneel 😋 Geen wilde plannen vandaag. Ga zo naar ziekenhuis voor mijn schildklier, die is te groot. Later op de dag afspraak naar het bos met mijn hond. DAGPACT: Dyem
lady jane Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari goeiemooiemorgen frummers om 9.30u wakker geworden van de gemeenteman met bladblazer, wat een herrie. Maar wel goed want ik slaap steeds langer door met deze kou. En ook hier, sinds een jaar of 2, weer eens havermoutpap met noten, gember, kaneel en nootmuskaat. lekker warm ontbijtje. en koffie natuurlijk, van onze Yvonne.
Tine Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari 1 uur geleden zei Dyem: Goedemorgen allen, lekker een bakje. Claudius, ik zit nu aan de koffie en ontbijt, warme melk met havermout, banaan en kaneel 😋 Geen wilde plannen vandaag. Ga zo naar ziekenhuis voor mijn schildklier, die is te groot. Later op de dag afspraak naar het bos met mijn hond. DAGPACT: Dyem Tine...3 weken alweer! lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 14 januari Auteur Rapport Geplaatst 14 januari Ik zal me toch moeten scheren, maar nu nog niet. Ik dacht me uit protest voorlopig niet meer te scheren. Het redelijk goed slapen heeft me goed gedaan zoals onder andere de psychiater me aangeraden had. Nu moet ik dat nog proberen te herhalen. De stress is echter niet weg, maar dat doe ik mijzelf aan als ik sommige leden hier goed begrijp. Een alcoholist ben ik, maar dat zal ook wel aan mezelf te wijten zijn. De craving krijg ik wel niet dikwijls meer. Zelfs niet dagelijks. De zucht naar wat vervangend zoals ijskreem dan wel dikwijls. Ik ken maar een snelle weg om van de stress af te helpen.
bumperjim Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari Uit protest tegen het slechte slapen? herman0167 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 14 januari Auteur Rapport Geplaatst 14 januari Nee, ik zou een relatie van vertrouwen moeten hebben met mijn psychiater, nu zie ik het eerder als wederzijds wantrouwen. Het voelde nochtans goed vlak na mijn ontslag in volledige opname.
lady jane Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari Eindelijk de film In Liebe, eure Hilde gezien, ik ben er nog stil van.
Spirit Geplaatst 14 januari Rapport Geplaatst 14 januari Mezelf redelijk kunnen herpakken, wat betreft de depressieve gevoelens. Morgen een belafspraak met de huisarts over de AD. Misschien dat de dosis verhoogd kan worden van 50 naar 100 mg sertraline. Geloof niet dat het een goed idee is om naar mijn oude middel over te stappen. Ik mag me gewoon een keer rot voelen en huilen mag ook. Toch wel fijn dat ik dat weer kan.Niet alle gevoelens kan je onderdrukken en dat hoeft ook helemaal niet.Denk dat ik gewoon mezelf weer aan het worden ben. De wisselende stemmingen horen nu eenmaal bij mij. Kom steeds dichter bij mijn ware ik. Vanavond weer lekker spelen. Heb er zin in en mijn vriend ook wel weer gelukkig. We gaan morgen een tijdje naar ons 2e huisje. Wat een weelde eigenlijk he, 2 huizen.Hou mijn huisje voorlopig nog lekker aan. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 14 januari Auteur Rapport Geplaatst 14 januari DAGPACT: Dyem Tine...3 weken alweer! Marij Claudius
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden