Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius En voor mij ook, Maia karin123 en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Zet um op Maia! Ik ben een grote pan snert aan het maken, het vlees staat al te trekken. Het is er echt weer voor. Voor de rest zie ik wel wat de dag me brengt. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal! Dagpact Claudius Wendy @Kunsie64 Heeeeerlijk!!!! Hoe laat gaan we aan tafel? 😉 Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers lekker snert! Fonny en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 20 minuten geleden zei Wendy75: Goedemorgen allemaal! Dagpact Claudius Maia Wendy Dyem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik schuif ook graag aan voor de snert. Eerst een wandeling in de zon maken. Wat heerlijk zeg. Gisteren buiten gesport, en toen koffie binnen, achter een groot raam waar de zon binnenkwam. Even van genieten want vanmiddag gaat het weer regenen of sneeuwen. Rosee, Kunsie64 en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Nou tikte ik gisteren dat ik eigenlijk net als Etty misschien wel wat minder koffie moest drinken.. staakt vandaag het koffieapparaat... ik kan vertellen dat dat bijzonder slecht voor mijn humeur is... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Aaaaah balen @Ayla89. Even wachten op de koffie van @Yvonnedan maar. Fonny en Ayla89 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Lekker aan het opruimen/aanrommelen/lezen hier. Jongste zoon is nog een paar dagen weg dus het huis voor mij alleen. Wendy75, lady jane en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. ZON???? waar dan???? Hier is het donker en het sneeuwt, brrrr. Maar ik klaag niet, zolang we geen hittegolf hebben klaag ik niet heb ik mezelf beloofd 😋 Mooi, een bakje dus. en wat extra koffie voor @Ayla89 Ayla89, karin123, Fonny en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Het was maar even, Yvonne. Het regent inmiddels weer. Hoe staat het met de discipline @rapilos? Gek is dat hoe het werkt. Ik ga als vanzelf wandelen en oefeningen doen de laatste weken. Hoe dat kan, weet ik niet. Heb ik vaker, als ik lange tijd focus heb, veel nuttige dingen heb gedaan of me heel tevreden voel. Dan wil ik analyseren hoe dat precies gebeurt, zodat ik het de volgende keer weer zo kan doen. Want heel vaak ben ik gewoon niet vooruit te branden. Helaas heb ik de formule nog niet helemaal kunnen ontcijferen, zo die al bestaat. Ik weet wel dat gezond eten, vrienden/vriendinnen en geen alcohol zeker helpt. Fonny en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Vanavond eten bij vrienden, maar we houden het droog! Fonny en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 8 uur geleden zei Dyem: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden