Lika Geplaatst gisteren om 10:19 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:19 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst gisteren om 10:24 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:24 Goedemorgen allemaal, Straks met de trein naar Breda, alwaar mijn vriend (die gisteren elders al kerst vierde) me komt ophalen om daar in de buurt eerste kerstdag te vieren Morgen familiekerst en dan is het gelukkig afgelopen, want hoewel gezellig ervaar ik het ook altijd een beetje als stressig, ondanks dat ik niets hoef te doen, alleen maar aanschuiven. Niet drinken kost me echt geen moeite meer, al zal ik vandaag de enige zijn die niet drinkt (boeit me echt niet) Morgen nog minder moeite want dochter en al grote kleinkinderen drinken ook niet en de rest heel matig Nou beste mensen, hele fijne feestdagen allemaal Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst gisteren om 11:04 Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:04 Enne, hoewel ze er niet is, denk ik aan @Remi1 en heb geld overgemaakt aan ‘het vergeten kind’. Mijn kersttip dit jaar. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Kerstbezoek de deur uit, heb het droog gehouden maar als ik niet op het arrenslee pact had gestaan weet ik t nog niet zo net. Toch wel een paar lastige momenten. Maar gelukkig niet aan toegegeven en nu opgelucht. lady jane, Tine, Ayla89 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Ik was de Bob. Net thuis. Was gezellig, maar heerlijk weer hier te zijn. In mijn eigen huis. Was de hele dag bozig. Bah. Dat zit er van huis uit diep in. Maja en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Vandaag kerstmaaltijd gekookt voor daklozen. Morgen eet de hele familie hier. Daarna vind ik het mooi geweest en sluit ik mij een paar dagen op in eigen gezin. bumperjim, Ayla89 en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden