bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 6 uur geleden zei Yana: Hè, ben jij dik? Ik stel me bij jou altijd een ietwat tengere man voor. @bumperjim lijkt me wat langer en ook steviger van bouw maar niet dik. De rest van de mensen van deze ochtend geven hun gewicht door, dus die heb ik in mijn hoofd al aangepast. LOL zonder Oskar gezien te hebben kan ik dat niet bevestigen 🤣 1,80 en tegen de 80 kilo als je t graag wil weten. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ben een dagje vrij van mn werk. Klant belt, niet opgenomen (sommigen neem ik wel op, maar dat moet je eerst verdienen 😜), stuurt ie een sms'je of ik even de emails van zn collega aan hem wil doorsturen. Nu weet ik dat die beiden elkaar niet kunnen luchten, dus groot dilemma 😫 maar dat komt maandag pas aan de orde. Beslissen met welke van de twee ik mijn relatie ga verstoren 🫤 Achterlijke aktie om mij voor het blok te zetten, ik stuur niks door ik heb het nu al besloten. %s om %s bewerkt door bumperjim lady jane, Lika en Yana reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Mijn vrijdagen beginnen steeds maller te worden, vandaag heb ik een ram lopen vangen in het bos. Heel eigenwijs beest wat zich niet liet pakken dus eigenlijk gewoon achteraan gewandeld zodat ie niet verder het bos in ging. Uiteindelijk is zijn baas de ezel waar die ram bij staat maar gaan halen en zijn ze zo weer terug naar de wei gewandeld. Hihi met hier en daar een pitstop voor een hap gras want die ezel was net zo eigenwijs als dat schaap. Wel heel leuk om die band tussen die 2 dieren te zien, want die ezel beschermde dat schaap dus weer tegen de baas zodat hij dat schaap alsnog geen touw om kon doen. Erg leuk begin van het weekend! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) 7 uur geleden zei bumperjim: Leuk om te doen, dat soort onderzoeken. Als je analytisch bent 🤪 Ik vond het inderdaad inzichtelijk Ik snap dat je het als een grap bedoelt, maar ik denk het voor iedereen goed kan zijn om op "zelf onderzoek" te gaan. %s om %s bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Op 13-12-2024 om 07:58 zei Yana: Hè, ben jij dik? Nou, het gaat nog hoor, maar een soort rudimentaire bierbuik is nog steeds duidelijk aanwezig 🙃 Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden