Spring naar bijdragen

Ma 25 nov 2024

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers :) 
Slecht geslapen veel wakker gelegen vannacht, maar dan toch tegen de ochtend nog even lekker weggezakt. 
Het weekend zit er weer op, ik heb een rustig weekje voor de boeg met daarna wederom een druk weekend. 
Genieten van de komende dagen dan maar. 
En eerst natuurlijk een bakje. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Jammer, dacht dat het vandaag weer mooi weer zou worden
Gisteren een paar uur in de tuin gewerkt
Heel veel bollen geplant, Dalias afgeknipt en een laag turfmolm plus noppen folie erop om te beschermen tegen de vorst.
Laat het voorjaar maar weer komen ☺️

Vandaag 1 jaar en 4 maanden alcoholvrij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge. Vandaag de hele dag alleen thuis. Dat waren altijd risicomomenten om mijn gang te gaan, ongemerkt. Maar nee. Zaak is om mij bezig te houden en niet in ledigheid te vervallen. Maar ook weer niet te hyper, want dan haak ik op gegeven moment ook af om liever te gaan zuipen. Het zoeken naar een mooi evenwicht. Intussen staat hier een ragù in de slowcooker het huis te vullen met heerlijke geuren. En ik luister Bach. Het valt mij altijd weer op hoe ontzettend veel meer ik kan genieten van andere dingen als ik niet drink en niet rook. Het is net als met baby’s 🙃 Je geeft een paar dingen dingen op, maar krijgt er ongelooflijk veel voor terug.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal

Jammer, dacht dat het vandaag weer mooi weer zou worden
Gisteren een paar uur in de tuin gewerkt
Heel veel bollen geplant, Dalias afgeknipt en een laag turfmolm plus noppen folie erop om te beschermen tegen de vorst.
Laat het voorjaar maar weer komen ☺️

Vandaag 1 jaar en 4 maanden alcoholvrij

Gefeliciteerd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Oskar:

Het valt mij altijd weer op hoe ontzettend veel meer ik kan genieten van andere dingen als ik niet drink en niet rook. Het is net als met baby’s 

Dat je ontzettend veel meer geniet van dingen als er geen baby in de buurt is? Ja dat heb ik ook 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...