bumperjim Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november Ik geloof mn ogen niet, Claudius ligt nog te slapen 🤣 Maia, lady jane, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november Goedemorgen BJ☕️ dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november Goeoeoedemorgen! dagpact: Fonny Maia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november Goedemorgen frummers Slecht geslapen veel wakker gelegen vannacht, maar dan toch tegen de ochtend nog even lekker weggezakt. Het weekend zit er weer op, ik heb een rustig weekje voor de boeg met daarna wederom een druk weekend. Genieten van de komende dagen dan maar. En eerst natuurlijk een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november Goeiemorgen iedereen @bumperjim Ik hoop nog dikwijls je kunnen te teleurstellen door te slapen. dagpact: Fonny Maia Claudius bumperjim en Maia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november Hahaha, mooi Claudius, goedemorgen. DAGPACT: Fonny Maia Claudius Yvonne Maia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november goeiemooiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november Goedemorgen allemaal Jammer, dacht dat het vandaag weer mooi weer zou worden Gisteren een paar uur in de tuin gewerkt Heel veel bollen geplant, Dalias afgeknipt en een laag turfmolm plus noppen folie erop om te beschermen tegen de vorst. Laat het voorjaar maar weer komen ☺️ Vandaag 1 jaar en 4 maanden alcoholvrij Wendy75, Tine en Maia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Mogge. Vandaag de hele dag alleen thuis. Dat waren altijd risicomomenten om mijn gang te gaan, ongemerkt. Maar nee. Zaak is om mij bezig te houden en niet in ledigheid te vervallen. Maar ook weer niet te hyper, want dan haak ik op gegeven moment ook af om liever te gaan zuipen. Het zoeken naar een mooi evenwicht. Intussen staat hier een ragù in de slowcooker het huis te vullen met heerlijke geuren. En ik luister Bach. Het valt mij altijd weer op hoe ontzettend veel meer ik kan genieten van andere dingen als ik niet drink en niet rook. Het is net als met baby’s 🙃 Je geeft een paar dingen dingen op, maar krijgt er ongelooflijk veel voor terug. 25 november bewerkt door Oskar Wendy75, Tine, Maia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 25 november Rapport Share Geplaatst 25 november 3 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal Jammer, dacht dat het vandaag weer mooi weer zou worden Gisteren een paar uur in de tuin gewerkt Heel veel bollen geplant, Dalias afgeknipt en een laag turfmolm plus noppen folie erop om te beschermen tegen de vorst. Laat het voorjaar maar weer komen ☺️ Vandaag 1 jaar en 4 maanden alcoholvrij Gefeliciteerd!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 november Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 3 uur geleden zei Oskar: Het valt mij altijd weer op hoe ontzettend veel meer ik kan genieten van andere dingen als ik niet drink en niet rook. Het is net als met baby’s Dat je ontzettend veel meer geniet van dingen als er geen baby in de buurt is? Ja dat heb ik ook 🤣 karin123, Lika, Yvonne en 3 anderen reageerden hierop 2 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden