Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 12 uur geleden zei Maja: Met goede moed verder Maia! Toch wel 24 uur niet drinken in acht genomen voordat je de antabus hebt ingenomen? 12 uur is mij bekend en daar ga ik goed op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Vannacht vroeg wakker. Onrustig geslapen. Maar ik ga zometeen de antabus slikken onder toezicht. Lieve mensen, nogmaals bedankt voor de steun. Zonder jullie had ik nu nog aan de alcohol gezeten. Heeft iemand een tip over wat ik met mijn faalangst kan doen? Die speelt enorm op. Is minder als ik onder invloed ben. In de roes zijn dingen makkelijker te verdragen. Voor mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 34 minuten geleden zei Maia: Vannacht vroeg wakker. Onrustig geslapen. Maar ik ga zometeen de antabus slikken onder toezicht. Lieve mensen, nogmaals bedankt voor de steun. Zonder jullie had ik nu nog aan de alcohol gezeten. Heeft iemand een tip over wat ik met mijn faalangst kan doen? Die speelt enorm op. Is minder als ik onder invloed ben. In de roes zijn dingen makkelijker te verdragen. Voor mij dan. "In de roes" zeg je maar als je dat doet dan zeg je daarna weer dat je gefaald hebt. Wat is erger: faalangst of echt falen? 🧐 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Maia Die faalangst is diepgeworteld en al in jouw opvoeding ontstaan vermoed ik? Ik denk dat je de lat wat lager mag leggen voor jezelf. Je bent goed genoeg zoals je bent en probeer jezelf te accepteren. Het stoppen met drinken kan daarbij helpen, je zult elke dag zelfverzekerder en trotser op jezelf zijn. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Maia: Vannacht vroeg wakker. Onrustig geslapen. Maar ik ga zometeen de antabus slikken onder toezicht. Lieve mensen, nogmaals bedankt voor de steun. Zonder jullie had ik nu nog aan de alcohol gezeten. Heeft iemand een tip over wat ik met mijn faalangst kan doen? Die speelt enorm op. Is minder als ik onder invloed ben. In de roes zijn dingen makkelijker te verdragen. Voor mij dan. Je bent vroeg wakker? Maar hoe vroeg ben je gaan slapen? Als ik dronken was gingen sommige pijnen of angsten ook weg. Tot ik weer wat nuchter werd, dan moest ik weer drinken. Is het dus dat allemaal waard? Laat je helpen, ga in opname. Ik vrees dat wij je onvoldoende kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei bumperjim: "In de roes" zeg je maar als je dat doet dan zeg je daarna weer dat je gefaald hebt. Wat is erger: faalangst of echt falen? 🧐 Het één sluit het ander niet uit. Door mijn angst is het risico op het eigenlijk falen mogelijk groter, in mijn optiek. Lastig uit te leggen, maar ik vind het wel logisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 29 minuten geleden zei Claudius: Je bent vroeg wakker? Maar hoe vroeg ben je gaan slapen? Als ik dronken was gingen sommige pijnen of angsten ook weg. Tot ik weer wat nuchter werd, dan moest ik weer drinken. Is het dus dat allemaal waard? Laat je helpen, ga in opname. Ik vrees dat wij je onvoldoende kunnen helpen. Vroeg wakker. Claudius, wij hebben ook regelmatig gesprekken gehad op een waanzinnig nachtelijk tijdstip. Ben op tijd naar bed gegaan, maar was er na zo'n 1.45 uur alweer uit door nachtmerries. Zo heftig dit keer dat ik letterlijk mijn onderlip heb stukgelopen.. Vandaag Pactdraad ingevuld. En of het wat waard is/was... geen idee. Plus- en minpunten zijn beide groot. Qua gevoel en dierbaren wegen de minpunten. Maar vandaag weer een stap gezet en elke is er één, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Claudius, ik denk dat we even een verkeerd misverstanden hebben Zoals je denk ik weet kom ik van de boer en zijn we soms "lomp en onbehouwen " https://ibb.co/7tJFswS Dit is niet nodig. Jij sleurde mij door de dagen heen als dat nodig was meestal. Belgen zijn wat subtiele. Ik niet zo, maar ik doe mijn best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Let niet op de spelfouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wat te doen tegen faalangst? Als je dat in Google intypt, krijg je veel praktische tips. O.a. je angst delen (check), ontspanning/mindfulness/adem-oefeningen, kleine stapjes nemen zodat je succeservaringen kunt opbouwen. op depsycholoog.nl lees ik: "Mensen die bang zijn om fouten te maken, ontnemen zichzelf de mogelijkheid om te leren. Fouten maken is namelijk altijd verbonden met leren". Blijf dus vooral falen, (dat hoort erbij) maar leer er ook wat van. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei Lonster1: Wat te doen tegen faalangst? Als je dat in Google intypt, krijg je veel praktische tips. O.a. je angst delen (check), ontspanning/mindfulness/adem-oefeningen, kleine stapjes nemen zodat je succeservaringen kunt opbouwen. op depsycholoog.nl lees ik: "Mensen die bang zijn om fouten te maken, ontnemen zichzelf de mogelijkheid om te leren. Fouten maken is namelijk altijd verbonden met leren". Blijf dus vooral falen, (dat hoort erbij) maar leer er ook wat van. Ja nou ik kom uut Twente, dat gevoel van faal'n zal dr nog wel eem opan bliem zitten, maar daar krijg ik therapie voor. Gaat niet in 1 dag.. en mijzelf accepteren blijft een lastige situatie Theorisch weet ik prima hoe het moet, maar... *diepe zucht* om het nou in de praktijk toe te passen.. moeilijk.... 7 uur geleden zei Kunsie64: @Maia Die faalangst is diepgeworteld en al in jouw opvoeding ontstaan vermoed ik? Ik denk dat je de lat wat lager mag leggen voor jezelf. Je bent goed genoeg zoals je bent en probeer jezelf te accepteren. Het stoppen met drinken kan daarbij helpen, je zult Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s In elk geval nogmaals bedankt voor de tips Ik hou van jullie allemaaaaaaaaaaaaaaaaaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Heb je de antabus vanmorgen onder toezicht in kunnen nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden