Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik ga blijven delen. Nu de wachtlijst voor crisisopname afwachten Lonster1 en billy1981 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 07:08 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:08 Ik hoop dat je niet te lang moet wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst gisteren om 09:30 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:30 2 uur geleden zei Claudius: Ik hoop dat je niet te lang moet wachten. Dat hoop ik ook niet. Net gehoord dat mijn vader terminaal is. Ik wil nu alleen maar drinken en janken Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst gisteren om 09:30 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:30 Kutzooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 09:33 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:33 Sterkte en drink toch maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst gisteren om 10:10 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:10 Voelt misschien als een extra trigger, maar als je die trigger zoekt zal die in het begin elke dag komen ook bij minder ingrijpende situaties. Heel fijn om nu helder te zijn, ook voor de mensen om je heen maar in de eerste plaats voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst gisteren om 10:52 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:52 Oh Maia, wat naar voor je. Juist nu gaat het je helpen om nuchter te blijven, zodat je er voor hem kan zijn en het samen goed af kan sluiten. Maar snap dat het heel moeilijk voor je is! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 11:27 Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:27 Wat erg voor je @Maia, maar juist nu niet gaan drinken, daar zou je eeuwig spijt van hebben. Hoe erg het ook is, juist ook voor je vader om de dood onder ogen te moeten gaan zien; het kan ook een van de waardevolste periodes zijn uit zijn en jouw leven. Ik heb het met beide ouders van nabij mee mogen maken en wat heeft dat mijn leven rijk gemaakt. Het contact tussen jullie zal veranderen. Misschien heel subtiel, maar zonder drank wel merk-/voelbaar. Je kunt dit maar één keer doen voor hem, dus wees er alsjeblieft voor hem (en jezelf) zo nuchter als maar kan. En ik hoop dat je er open voor kunt staan, dat het jullie, juist ook met verdriet, boosheid, onrechtvaardigheid en wat al meer, kompleter maakt. Oprecht verdriet is ook een vorm van liefde en leren loslaten en aanvaarden. Ik hoop dat jouw vader je opname en sober worden en blijven nog mag meemaken! bumperjim en Maia reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Wel weer gedronken helaas lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Stop er dan nu maar weer mee en morgen weer droog 💪🏻💪🏻💪🏻 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden