Claudius Geplaatst gisteren om 06:13 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:13 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst gisteren om 06:28 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:28 Goedemorgen Claudius ☕️ Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 07:14 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:14 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Goedemorgen frummers. Jeetje, dan is het opeens totaal winter. Gisteren moest ik met Kees naar een ziekenhuis een uur rijden vanaf hier. Ik was voorbereid op wat regen en natte sneeuw, maar niet op de sneeuwstorm die we op de terugweg cadeau kregen.... En het sneeuwen stopte niet meer, dus lag er vanmorgen een laag sneeuw zoals ik die in jaren niet gezien heb. De sportschool mag ik vandaag overslaan: armspieren voldoende getraind met sneeuw scheppen en beenspieren met het wandelen met de hond daarna... Afijn, zolang we geen hittegolf hebben mag ik niet klagen van mezelf. Mooi, tijd voor een bakje nu even dan. Tine en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden ❄️DAGPACT:❄️ Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden nou, ik benijdde je niet gisteren @Yvonne ik zag code oranje en sneeuw tot 10 cm. De beelden bij het journaal, gladheid. Maar je hebt het overleefd gelukkig. Hier alleen gladheid door natte bladeren. Ook eng. Maar wel droog overgekomen vandaag, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 20 uur geleden Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden Ik fietste langs het bos en dan kijk ik er altijd effe in in de hoop dat ik weer een bijzonder beest zie. Vandaag dus ook en toen zag ik wat liggen, het was behoorlijk groot en zag er niet heel erg levendig meer uit. Aangezien ik op een weg reed twijfelde ik of dat nu een ree was of een grote hond? Dus ik ben gaan kijken en het bleek een dood reebokje te zijn. Een prachtig beestje met hele mooie hoorntjes, alleen jammer dat die dood was. Maar ik vond het toch wel heel mooi om van zo dichtbij te zien. Nou wordt hier regelmatig geschoten en worden hier ook reeën doodgereden maar deze zag er heel ongehavend uit. (ik zag nergens bloed zeg maar) Zodoende dat ik toch zoiets dat ik ergens even melding moest maken.... Tsja wie weet, heerst er nu naast de vogelgriep en covid vleermuizen ook wel een reeën ziekte? En aangezien dit bos en die ree dus ook, zowat binnen de bebouwde kom liggen leek het mij handig als dat kadaver snel opgehaald zou worden. Dat was dus niet makkelijk om dat gemeld te krijgen op een vrijdag namiddag, want net als de gemeente zijn al deze instanties op dit moment dicht en alle noodnummers wat dierenwelzijn betreft dus ook. Dus ik heb de politie maar gebeld en die hebben mijn melding wel opgenomen. Maar ja, ik verwacht niet dat de politie meer voor elkaar kan krijgen bij des betreffende instanties dan ik zei de gek, want die zijn dus al met weekend! Een beetje frustrerend vind ik het wel, maar dat komt omdat ik sowieso nooit heb willen snappen waarom mensen wel in het weekend geholpen kunnen worden en dieren vaak het weekend maar even uit moeten zitten. Dus in zekere zin een frustratie die ik mezelf aan doe omdat ik al heel lang weet dat dat zo is. Dus ik besluit mijn betoog met dat ik voldaan heb aan mijn burgerplicht vandaag. En mocht er volgende week de pleuris uitbreken omdat een hond, wolf of vos van een zieke ree gevreten heeft, zal ik het heel erg vinden dat die dieren nu ook ziek geworden zijn. Maar ze dan verhaal bij mij willen komen halen, ben ik ook effe op weekendverlof. Fijn weekend! Moest ik effe van me af schrijven. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Vanavond een NA meeting meegepakt nu nog even relaxen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden @Bob ook 5 uur spannend tennis gezien? Ik ben er moe van maar we gaan naar de finale zondag (ik ben een beetje bang dat de tegenstander Italie wordt) eerste Davis Cup finale ooit voor Nederland hoorde ik. Ze hebben er hard voor geknokt Botic en Tallon, zo verdiend! En zoveel mensen net als ik een heerlijk avond bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Ja, ik heb inderdaad zowat de hele avond tennis zitten kijken, @lady jane. Zondag kan ik het niet rechtstreeks zien helaas, want dan heb ik iets anders. 12 uur geleden bewerkt door Bob lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden ik eigenlijk ook, maar denk er hard over dat te verzetten. na volleybal is dit toch wel een prachtige sport ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Ik was door omstandigheden veel te laat op mijn AA meeting van vrijdagavond, maar ik werd er wel goed ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden