Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Mijn hondje had vannacht internet, wifi en de elektriciteit / voeding voor mijn computer afgezet. Gedaan met die zever moet ze gedacht hebben. %s om %s bewerkt door Claudius Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius ☕️☕️goedemorgen allemaal 🌞 Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Ik houd niet van maandagen. Maar ‘huppakee’. Toch maar doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen @Fonny en @Claudius en alle frummers, Zo, de was draait, de dieren hebben hun natje en droogje gekregen, Het belooft een mooie dag te worden weer. Nu eerst een bakje, nog even lekker niks 'moeten' .... Femke mag dan dement zijn, verstandig is ze nog steeds Claudius: in het vervolg zelf de stekker maar uit het stopcontact trekken aan het eind van de avond. Wen jezelf eraan om 's nachts in bed te liggen, slapen, of als je niet kunt slapen rustig blijven liggen, ontspanningsoefeningen doen en jouw lichaam rust gunnen... Jij ook goedemorgen @Lika een 'bakje speciaal' voor jou dan maar... Lika en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen @Yvonne Ik probeer te blijven liggen, Femke slaapt naast mij op het bed, maar ze bleef vannacht niet rustig liggen. En geraakte dikwijls onder het bed, en dan jankt ze steeds luid. Uiteindelijk kalmeerde ze toch. Nu slaapt ze nog steeds. Mijn was draait ook en een douche genomen en geschoren. En al veel koffie gedronken. En een deel van de afwas gedaan. Om 9 uur word ik in de kliniek verwacht. Heb je veel dieren @Yvonne ? Ik moest vroeger voor veel dieren zorgen. Honden, een kat, kippen , ganzen en soms zelfs kalkoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Wij hebben twee kattekopjes en een hond Claudius. En 's morgens zet ik voer en vers water voor de vogels in de tuin neer. Dus, nee hoor, ik heb niet veel dieren, zou er best nog wat bij willen hebben, maar daar zou Kees, mijn partner niet blij van worden. Oh, wacht eens, ik heb ook nog Kees, als ik die nou tot de dieren reken.... 🤣 Ik wens jou een goede dag in de kliniek straks... %s om %s bewerkt door Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen! Ik begin mijn dag met een kopje thee. Gelukkig een stralende dag ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemooiemorgen fŕummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Dune: Goedenavond Goeieavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedeavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedeavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Het zijn die kleine dingen die het doen om nuchter te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedenavond, Het weekend weer overleefd. Tis me gelukt om het eerste glas niet in te schenken. Alleen maar positief. 2 week terug m'n laatste glas ingeschonken. 186 lege blikjes in de automaat gestopt..daar heb je het even druk mee! Tijd om eens goed na te denken. De schaamte.. wil ik dit nog langer. Vandaag lekker gewerkt. Ik ben weer actiever en onderneem veel meer dan naar de winkel gaan en bier halen en thuis opdrinken. Merk wel dat ik handen tekort kom om de bende van alcohol en roken weer opgeruimd krijg. Wens jullie een fijne week toe en succes met je doel. lady jane en Lonster1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden