Claudius Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november "Ik weet niet of ik morgen drink, maar vandaag drink ik niet" Helemaal tegen het advies van het zorgteam van het ziekenhuis in toch maar opgestaan. Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november Mijn hondje Femke druk bezig met haar dagtaak Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Goedemorgen frummers, goedemorgen Claudius. Fijn, lekker thuis en Femke weer bij jou. Misschien toch maar proberen wat langer in bed te blijven, het is wel héél erg vroeg om op te staan... Mooi, het is vrijdag, voor velen van ons de laatste werkdag van de week. Eerst maar een lekker bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Goedemorgen. Naar huis vandaag. Veel momenten hier die mij herinnerden aan drankgebruik vroeger. Nu veel gewandeld zonder het verlangen ‘ergens te gaan gebruiken’. Want dat was toch wel een hoofddoel van eerdere wandelingen. Het voelt bevrijd. Tegelijk ben ik me bewuster. Het besef is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Goedemorgen! ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Goedemorgen, van 10 tot bijna 10 geslapen... Ik overtref mezelf weer karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Goedemorgen allemaal, Alweer een fikse wandeling erop zitten kippen gevoerd bij mijn zoon, die op vakantie is hij woont 3 km bij mij vandaan dus een aardig tippeltje, terug meteen boodschappen gedaan met mijn rugtas. Somber buiten. hoop dat mijn was droog komt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november Straks naar een AA meeting in het plaatselijk algemeen ziekenhuis. Ik hoop dat ik er evenveel ga aan hebben als aan mijn meeting op Maandag. Ik ben daar al ooit geweest jaren geleden, het beviel me toen niet echt. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Goedeavond vandaag ook weer na een hele lange tijd naar een NA meeting geweest. ik ga samen met een kennis van de motivatie groep en waar ik samen mee in de kliniek heb gezeten. de meeting is op hetzelfde terrein als de kliniek dus een hoop bekende gezichten gezien. blij dat ik geweest ben en blij dat die kennis met me meegaat,ik vind het om alleen te gaan toch wel wat lastig en zij is niet zo introvert als ik maar eerder heel uitbundig. dus fijn voor mij om iemand mee te hebben die me een beetje meetrekt in het positieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november Ik zal maar denken, de ene AA meeting is de andere niet. De vergadering van deze groep beviel me jaren geleden niet en nu nog steeds niet. Maar ik ben nu wel tot het einde gebleven. En mijn verkoudheid wil maar niet overgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november De ene groep is inderdaad de andere niet je moet er gewoon meerdere bezoeken totdat je er vind waar je je wel goed bij voelt @Claudius Voor nu ga ik naar bed weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 november Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november @Zbb Goed te lezen dat U een fijne meeting had Zbb en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden