Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 Oktober 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Mogge. Terug van een aantal dagen Parijs. We woonden in Montmartre. Wat is het daar toch mooi. Het is de enige stad waar ik nooit klaar ben. Elke keer als ik terugreis heb ik nog een lijst van wat ik ‘eigenlijk ook had willen zien’.
     Als ik daar zo de Bourgondiër uithang mis ik een enkele keer wel een glas wijn. Of pastis. Maar ik vind het ook kinderachtig om daar in te blijven hangen als er nog zo ongelooflijk veel méér is om te genieten. Koffie op de Place Dauphine. Of Musée d’Orsay. Sommige schilderijen daar vind ik zo mooi dat ik er duizelig van werd. Renoir. Ach.

Op de eerste dag Parijs denk ik altijd: hier zou ik best willen wonen. Maar op de laatste dag ben ik de mensenmassa dermate zat dat ik ook blij ben weer naar huis te gaan. Lekker rustig tussen de schapen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Mogge. Terug van een aantal dagen Parijs. We woonden in Montmartre. Wat is het daar toch mooi. Het is de enige stad waar ik nooit klaar ben. Elke keer als ik terugreis heb ik nog een lijst van wat ik ‘eigenlijk ook had willen zien’.
     Als ik daar zo de Bourgondiër uithang mis ik een enkele keer wel een glas wijn. Of pastis. Maar ik vind het ook kinderachtig om daar in te blijven hangen als er nog zo ongelooflijk veel méér is om te genieten. Koffie op de Place Dauphine. Of Musée d’Orsay. Sommige schilderijen daar vind ik zo mooi dat ik er duizelig van werd. Renoir. Ach.

Op de eerste dag Parijs denk ik altijd: hier zou ik best willen wonen. Maar op de laatste dag ben ik de mensenmassa dermate zat dat ik ook blij ben weer naar huis te gaan. Lekker rustig tussen de schapen.

 

Leuk! Ja Parijs is prima voor een lang weekend, en dan snel weer weg 🤣

Toen wij ruim 10 jaar geleden een keer in Parijs bij de familie waren gingen we met de kids naar het Louvre. "Oh geweldig" zei mn schoonzus, "daar komen wij nooit". Die wonen hemelsbreed op 2 km vh Louvre 🤣 Comme quoi, zoveel te doen maar de Parijzenaars zelf leiden vaak een hektisch en niet heel romantisch leven...

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bumperjim:

Leuk! Ja Parijs is prima voor een lang weekend, en dan snel weer weg 🤣

Toen wij ruim 10 jaar geleden een keer in Parijs bij de familie waren gingen we met de kids naar het Louvre. "Oh geweldig" zei mn schoonzus, "daar komen wij nooit". Die wonen hemelsbreed op 2 km vh Louvre 🤣 Comme quoi, zoveel te doen...

 

Parijs is GEWELDIG!!!!💕

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, lekker geslapen. Over het algemeen slaap ik wel goed. Maar kan op mijn sporthorloge zien, dat de nachten en dagen vol stress zitten, ook al zit je stil.. Verhoogde hartslag, onrustig/gejaagd gevoel soms.

Gelukkig is dat niet alle dagen zo.. 

Hoe gaat het @Yvonne? Je was even niet op het forum zag ik. Zegt de kachel die de pot verwijt? Of ging hij niet zo? Ik was zelf meer dan een maand er niet.. Maar heb de 'tools' weer opgepakt, spreek ook weer met mensen af want afgelopen maanden heb ik mezelf weer in het sociaal isolement gestopt.

En dat is niet gezond voor mij. 

Dagpact

Claudius

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede dag!

Ik ben wezen fietsen in een mergel grot, kei leuk! 

We hebben ook een stilte momentje gehad, alles donker, heerlijk dat zou ik thuis wel willen.

 

En de 1e vleermuis gezien van dit jaar, die al in winterslaap was. Ik hoop dat dat beestje het red, want hangt middenin de fietsroute.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...