Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

De rust is hier wat weergekeerd. Heel fijn dat ik nu dichtbij mijn kinderen woon, maar eergisteren was daar paniek in de tent, dus wat doe je dan als moeder?

Je offert je nachtrust op. We hebben daar tot half 4 in de nacht gezeten, want kinderen kan je niet alleen laten, ook niet in de nacht.

Manlief moest die ochtend gewoon werken, dus dat was even heftig allemaal.

Vanochtend nog even een huilbui, toen ik beneden kwam en de lege plek zag op de bank.

Ik kan weer huilen en dat is fijn!!!

Nu op weg naar een dumpzaak, maar of ze legerkistjes hebben in mijn maat?

Aan de andere kant moeten er toch ook kleine wijfies in het leger.

We gaan het zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn legerkistjes hoor! Een echte ouderwetse legerdumpzaak met zo'n oud baasje als eigenaar. Ook nog een leuk petje en handige bodywarmer gekocht.

Gek, ik moet dan altijd aan @Spud denken en aan die keer dat ik met jou ben meegereden naar onze @bolletje. Jij bent ook zo'n stoer mens. We hebben toen samen bij Bol op zolder geslapen voor de forummeeting. Jij zag er toen ook zo stoer uit en volgens mij nog steeds!!

Ik kan nu gewoon op iemand z'n tenen gaan staan :D en als ze op mijn tenen gaan staan, merk ik daar niets van!

Het loopt nog goed ook zeg! Is mijn verjaardagscadeautje alvast, want volgende week ben ik jairg. Het is bij mij vandaag echt Jantje huilt, jantje lacht, maar dat geeft helemaal niets.

Ik ben echt!!!!Geen beneveling meer, maar echt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droeg ik toen kisten? Geen idee? Ik weet weinig van hoe ik eruit zag toen op die meeting. Dat ik toen een brander meegenomen heb en koffie en een ding wat ik voor koffie niet wist te gebruiken maar anderen wel. Dus we hadden koffie in dat park, en was reuze gezellig! Ik heb ook nog proberen te schilderen, dat kustwerk staat nog steeds op mijn schouw.

Ik weet ook nog dat Albert ineens bezorgd over je was en dat we met zijn allen zijn gaan zoeken. 

Was een leuke meeting kan ik wel zeggen. En dat overnachten bij Bol met jou op de kamer was ook leuk. 

 

Weet je nog, dat ik bij je flat stond en toen taxi spud zei? Bij de verkeerde hahaha! Dat is ik, was echt heel erg leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spud:

Droeg ik toen kisten? Geen idee? Ik weet weinig van hoe ik eruit zag toen op die meeting. Dat ik toen een brander meegenomen heb en koffie en een ding wat ik voor koffie niet wist te gebruiken maar anderen wel. Dus we hadden koffie in dat park, en was reuze gezellig! Ik heb ook nog proberen te schilderen, dat kustwerk staat nog steeds op mijn schouw.

Ik weet ook nog dat Albert ineens bezorgd over je was en dat we met zijn allen zijn gaan zoeken. 

Was een leuke meeting kan ik wel zeggen. En dat overnachten bij Bol met jou op de kamer was ook leuk. 

 

Weet je nog, dat ik bij je flat stond en toen taxi spud zei? Bij de verkeerde hahaha! Dat is ik, was echt heel erg leuk!

Haha, ja, dat weet ik nog wel. Je had een oude auto die ieder moment de geest kon geven.

Was helemaal niet bang, ik vond het een leuk avontuur. Het was toen nog zo warm op die zolder, weet je dat nog? Vond het net een soort schoolreisje. Je had toen een soort hoed op.

Was ook in die tijd weinig gewend. Daarom was ik de weg kwijt geraakt in dat park.

Raakte een soort in paniek. Lief dat Albert me ging zoeken. Eigenlijk zijn we gewoon allemaal hartstikke lief, maar overgevoelig. Ben ik nog steeds. Zeker in groepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...