Spring naar bijdragen

Woensdag 4 september 2024


Aanbevolen berichten

Dag 24 in de verslavingskliniek, Dag 25 nuchter. Ik slaap op zijn zachts gezegd nog steeds zeer slecht. Het zijn bijna allemaal gaapdagen. Deze nammidag mag ik om 14 uur naar huis. Voor 20 uur moet ik weer binnen zijn. Niet veel therapie vandaag, er zijn nog steeds mensen in verlof en er is niet steeds vervanging. Vermageren gaat ook zeer langzaam. Ik eet veel te graag. Ik stond hier ooit in de kliniek op een veel strenger dieet, toen had ik hele dagen honger. Gisteren weer redelijk veel gewandeld. Dat doet me goed, ik vind dat prettig in een kleine groep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dewiwest Jawel, ik had vorig weekend was opgehangen, die ga ik nu van de droogrek halen en opplooien. Ik woon op een kwartier te voet van de verslavingskliniek. Maar ik ga eerst naar de winkel om beleg. En daarna naar de bibliotheek en dan pas naar huis.

Verder weet ik het nog  niet goed.  

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Claudius:

@Dewiwest Jawel, ik had vorig weekend was opgehangen, die ga ik nu van de droogrek halen en opplooien. Ik woon op een kwartier te voet van de verslavingskliniek. Maar ik ga eerst naar de winkel om beleg. En daarna naar de bibliotheek en dan pas naar huis.

Verder weet ik het nog  niet goed.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers.

Hoe was je concert @Zbb? Je hebt vast ontzettend genoten.

Oh ik liep achter, zo gaaf dat je nog een keer gaat vanavond haha.
hoezo onmatig?? Je hebt groot gelijk hoor, hier maak je gelukshormonen mee aan.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha onmatig 

ja dat bedacht ik mezelf ook nadat ik nog een kaartje voor vanavond besteld had. 😅
 

voor donderdag is het concert uitverkocht dus voor donderdag ben ik veilig 😜

ze spelen vanavond een andere setlijst dan gisteren en dat deed me besluiten om vanavond ook te gaan. 
 

ik ga eigenlijk nooit echt op vakantie of iets,ja met de boot ..

 met concerten ben ik altijd mateloos,het maakt me dan niet uit wat het kost en ik heb een ontzettende rottijd achter de rug en de aankomende tijd zal ook niet gemakkelijk worden dus vond van mezelf dat ik het wel verdiend had ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen

Even een berichtje uit het oosten na drie maanden van absintie , meld ik me weer op het forum omdat ik het toch wel mis en ook nieuwsgierig ben naar hoe het gaat met iedereen en ontwikkelingen van mede forummers verders hier een rustige en hete zomer gehad and still going strong.

De dagen gaan zich nu vullen om en rond het huis om dat winter klaar te maken  want als de sneeuw je voor is ben je te laat😜, oogsten, wecken  appelstroop,jam, nieuwe voorraad anti muggen vliegende ongedierte serum maken,soepen maken en invriezen the cirlce of life 

 

Jac

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen ga ik naar de kliniek 

ze belde ofdat ik vandaag al kon komen,nou sorry maar ik kan niet zomaar weg,eerst alles geordend en schoon achterlaten en bovendien ga ik vanavond eerst nog naar een concert. 
 

toen belde ze terug dat morgen ook goed is 

het is ook de normale gang van zaken dat ze een dag van te voren bellen en niet op de dag zelf maar er was plots een bed vrij. 
 

ik ga alles maar in orde maken vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Zbb:

Morgen ga ik naar de kliniek 

ze belde ofdat ik vandaag al kon komen,nou sorry maar ik kan niet zomaar weg,eerst alles geordend en schoon achterlaten en bovendien ga ik vanavond eerst nog naar een concert. 
 

toen belde ze terug dat morgen ook goed is 

het is ook de normale gang van zaken dat ze een dag van te voren bellen en niet op de dag zelf maar er was plots een bed vrij. 
 

ik ga alles maar in orde maken vandaag

Veel plezier vanavond en zet m op bij de opname! Zet ook hier jezelf centraal. Je hebt motivatie voor opname in de kliniek duidelijk gevonden. Sterk van je. 🍀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop er veel te kunnen leren en er beter en sterker  uit te komen. 
 

ben nu dan wel bijna drie weken nuchter weer maar die terugvallen moeten tot het verleden gaan horen. 

ze hebben daar een vol dagprogramma met veel modules sport/zwemmen. 
 

dus ik verwacht daar niet nutteloos te zitten te zitten maar echt aan mezelf te gaan werken. 
 

maargoed dat zeg niet dat ik er niet enorm tegenop zie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...